Συνεδριάζει αυτή την ώρα, υπό τον Πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, το Υπουργικό Συμβούλιο
Στις αλλαγές που έρχονται στον ΟΣΕ με το νομοσχέδιο Κυρανάκη αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την εισαγωγική του τοποθέτηση στο Υπουργικό Συμβούλιο.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε «κρίσιμη προτεραιότητα την αναβάθμιση του επιπέδου ασφαλείας του ΟΣΕ» προσθέτοντας ότι «μέσα στην ημέρα θα ανακοινωθούν τα έργα για την αποκατάσταση των ζημιών στη Θεσσαλία μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν οι θεομηνίες Daniel και Elias. Το χρονοδιάγραμμα είναι 15 μήνες και στο τέλος της υλοποίησής του όλος ο βασικός σιδηροδρομικός άξονας θα έχει όχι μόνο τηλεδιοίκηση αλλά και σύστημα αυτόματης πέδησης».
Με αφορμή, δε, τις πρώτες επιτυχημένες δοκιμές στο σύστημα ETCS, ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι «από τον Σεπτέμβριο θα είναι σε κάθε αμαξοστοιχία που ταξιδεύει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας».
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στο Ενιαίο Κέντρο Εποπτείας που ιδρύεται «και θα παρακολουθεί τους συρμούς με απόκλιση εκατοστών» σημειώνοντας, παράλληλα, ότι «γρήγορα θα έρθει η νέα πλατφόρμα railway.gov.gr που θα είναι ανοιχτή σε όλους τους πολίτες για να βλέπουν την εκτέλεση των δρομολογίων».
«Στόχος μας η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στα τρένα» συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης κάνοντας λόγο για «τολμηρές μεταρρυθμίσεις, με αυστηρό πλαίσιο, ευελιξία στις προσλήψεις και αποτελεσματικότερη διοίκηση»
«Σκοπός μας είναι ο ΟΣΕ να γίνει νέα ΔΕΗ, την οποία παραλάβαμε πρακτικά χρεοκοπημένη και τώρα είναι πρωταγωνιστής στην αγορά ενέργειας.» συνέχισε στο πλαίσιο αυτό ο κ. Μητσοτάκης, ο οποίος εξήγησε ότι «ο νεός ΟΣΕ θα ενσωματώνει στη νέα λειτουργία του το σύνολο των συστάσεων της ΕΕ και για τη ΡΑΣ και για τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ γιατί έχει σημασία η πρόληψη των κινδύνων και όχι μόνο η αντιμετώπισή τους».
Στο πλαίσιο αυτό είπε, ακόμα, ότι «όλες οι ενδοεπικοινωνίες θα καταγράφονται σε βάσεις δεδομένων και θα αξιολογείται καλύτερα η λειτουργία κυρίως όσων είναι σε θέση ευθύνης και διαχειρίζονται ανθρώπινες ζωές με αξιολόγηση που θα περιλαμβάνει και ψυχομετρικά τεστ»,
Έκανε λόγο, επίσης, για «σωστή για επαναφορά προϊστάμενου αμαξοστοιχίας ενώ δημιουργείται μια νέα μονάδα επιθεωρητών που θα είναι το όργανο που θα εισηγείται κυρώσεις αν παραβιάζεται το πρωτόκολλο» προσθέτοντας ότι «στόχος είναι η νέα κουλτούρα με κίνητρα αλλά και κυρώσεις ώστε να αποτρέπονται τραγικά λάθη».
«Επιταχύνεται μια πρωτοβουλία εκσυγχρονισμού του ΟΣΕ, πρόκειται για ένα εγχείρημα που απαιτεί συνέπεια και κάποιο χρόνο. Θα αλλάξουν πολλά όσα δεν άλλαξαν εδώ και 10ετιες» συνέχισε ο κ. Μητσοτάκης ο οποίος αναφερόμενος στην Hellenic Train είπε ότι «θα κληθεί να προχωρήσει στις δικές της επενδύσεις με αιχμή την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού»
»Ως πολιτεία πρέπει να δώσουμε απάντηση στο συλλογικό πένθος με ένα έργο που θα φέρει αποτελέσματα. Έχουμε τη δύναμη να γυρίσουμε τη σελίδα από ένα χθες που πλήγωσε την ελληνική κοινωνία» κατέληξε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Ελληνικές μπύρες στην Τεχνόπολη 9 – 11 Μαϊου
- Τσελέντης για Βούτες: Διαφωνεί με την εκτίμηση της καθίζησης, ζητά περαιτέρω μελέτη
- Περιορίζεται η αγόρευση στον Άρειο Πάγο σε έξι λεπτά – Καυστικό σχόλιο από γνωστό ποινικολόγο
- ΟΛΠ: Στο λιμάνι του Πειραιά το πρώτο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της Cosco Shipping
- Metlen: Στο Λονδίνο η παρουσίαση του Στρατηγικού Οδικού Χάρτη για EBITDA 2 δισ. ευρώ
- Αρειος Πάγος: Στο στόχαστρο η Πολεοδομία Χαλκιδικής για ύποπτο κύκλωμα
- Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 4,498 δισ. ευρώ το α΄ τρίμηνο – Στο +11,7% τα έσοδα από φόρους με 16,824 δισ. ευρώ
- Τέμπη: Προς παραπομπή ο Κ. Καραμανλής – Διαβιβάζεται η δικογραφία στη Βουλή – Η κυβέρνηση δείχνει «μοντέλο Τριαντόπουλου»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις