Διεθνή

Microsoft: Στην κορυφή της λίστας phishing για το β’ τρίμηνο

Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε ο πιο συχνά πλαστογραφημένος κλάδος σε επιθέσεις brand phishing

Tην τελευταία αξιολόγηση Brand Phishing για το δεύτερο τρίμηνο του 2024 κυκλοφόρησε η Check Point Research, αναδεικνύοντας τις μάρκες που μιμούνται συχνότερα οι κυβερνοεγκληματίες στις προσπάθειές τους να εξαπατήσουν άτομα και να κλέψουν προσωπικές πληροφορίες ή στοιχεία πληρωμών.

Για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η Microsoft παρέμεινε η πιο συχνά πλαστογραφημένη μάρκα σε επιθέσεις phishing, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ήμισυ όλων των προσπαθειών με ποσοστό 57%. Η Apple ανέβηκε στη δεύτερη θέση με 10%, μετακινούμενη από την τέταρτη θέση στο πρώτο τρίμηνο του 2024, ενώ το LinkedIn διατήρησε την κατοχή της τρίτης θέσης με 7% των προσπαθειών αυτών. Εν τω μεταξύ, υπήρξαν νέες είσοδοι στη λίστα, με τα brands Adidas, WhatsApp και Instagram να εισέρχονται στην πρώτη δεκάδα για πρώτη φορά από το 2022.

Ο τομέας της Τεχνολογίας παρέμεινε ο πιο συχνά πλαστογραφημένος κλάδος σε επιθέσεις brand phishing, ακολουθούμενος από τα Κοινωνικά Δίκτυα και τον Τραπεζικό τομέα. Οι εταιρείες τεχνολογίας συχνά κατέχουν ευαίσθητες πληροφορίες, όπως προσωπικά δεδομένα, οικονομικές πληροφορίες και πρόσβαση σε άλλους λογαριασμούς, καθιστώντας τις πολύτιμους στόχους για τους επιτιθέμενους. Εταιρείες όπως η Microsoft, η Google και η Amazon, οι οποίες εμφανίζονται στη λίστα, προσφέρουν βασικές και συχνά χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες όπως το email, την αποθήκευση στο cloud και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες είναι πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε μηνύματα που φαίνονται να προέρχονται από αυτούς τους κρίσιμους παρόχους υπηρεσιών.

Ο Omer Dembinsky, Data Group Manager της Check Point Software, τόνισε την επίμονη απειλή των επιθέσεων phishing, δηλώνοντας: «Οι επιθέσεις phishing παραμένουν μια από τις πιο διαδεδομένες κυβερνοαπειλές και συχνά αποτελούν την απαρχή πολύ μεγαλύτερων εκστρατειών σε αλυσίδες εφοδιασμού. Για να προστατευτούν από επιθέσεις phishing, οι χρήστες θα πρέπει πάντα να επαληθεύουν τη διεύθυνση email του αποστολέα, να αποφεύγουν να κάνουν κλικ σε ανεπιθύμητους συνδέσμους και να ενεργοποιούν την πολυπαραγοντική ταυτοποίηση (MFA) στους λογαριασμούς τους. Επιπλέον, τόσο η χρήση όσο και διατήρηση ενός λογισμικού ασφαλείας ενημερωμένου, μπορεί να βοηθήσει στην ανίχνευση και την απόκρουση προσπαθειών phishing.»

Ακολουθούν οι 10 κορυφαίες με αριθμό κατάταξης βάσει της συνολικής εμφάνισής τους σε περιστατικά εταιρείες phishing κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024:

Microsoft (57%)
Apple (10%)
LinkedIn (7%)
Google (6%)
Facebook (1.8%)
Amazon (1.6%)
DHL (0.9%)
Adidas (0.8%)
WhatsApp (0.8%)
Instagram (0.7%).

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu