Επιχειρήσεις

Mηχανοδηγοί για το συμβάν στον Προαστιακό: Η Hellenic Train ψεύδεται, ο συνάδελφος είχε ένδειξη εισόδου στη γραμμή του μετρό

Ανακοίνωση - διάψευση των ισχυρισμών της Hellenic Train - «Η διοίκηση έπρεπε να έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα»

Η Hellenic Train μετά το νέο επικίνδυνο περιστατικό με τον συρμό του προαστιακού που μπήκε κατά λάθος στις γραμμές του μετρό εξέδωσε ανακοίνωση επισημαίνοντας ότι διεξάγει έρευνα για τα αίτια του περιστατικού, αλλά και πως «το προσωπικό που εμπλέκεται έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα», προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση των μηχανοδηγών οι οποίοι υποστηρίζουν ότι  ο συγκεκριμένος μηχανοδηγός ήταν αυτός που παρατήρησε το πρόβλημα.

Για την υπόθεση έχει ήδη προκαλέσει και την αντίδραση της Δικαιοσύνης.

Στην απάντησή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης υπογραμμίζει ότι «αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι διοικούντες της Hellenic Train και όχι οι εργαζόμενοι» και κάνει λόγο για ψέματα από την πλευρά της εταιρείας.

Με μια οργισμένη ανάρτηση διαψεύδουν κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς της Hellenic Train σημειώνοντας ότι «η Hellenic Train γνωρίζει καλά ότι ο μηχανοδηγός είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ».

Οι μηχανοδηγοί στέλνουν, παράλληλα, το δικό τους μήνυμα ξεκαθαρίζοντας ότι δεν φοβούνται τις ποινές: Ενημερώνουμε τον πραγματικό διοικητή της εταιρείας, κύριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανείς από εμάς δεν φοβάται τις ποινές που επιβάλει επειδή μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή τις διώξεις που αντιμετωπίζουν όσοι τηρούν τις εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον.

Η ανακοίνωση

Η διοίκηση της Hellenic Train όπως συνηθίζει την τελευταία περίοδο – και για άλλη μια φορά – επιρρίπτει ευθύνες σε μηχανοδηγούς, αναφέροντας ψευδώς ότι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, όπως ψευδώς αναφέρει ότι παραβίασαν την είσοδο του Μετρό.
Η Hellenic Train γνωρίζει καλά ότι ο Μηχανοδηγος είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του Μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ. Αντί η ΗΤ να προβληματιστεί για το 2ο περιστατικό στην περιοχή του ΣΚΑ τον τελευταίο μήνα, που απεσοβήθει με ενέργειες μηχανοδηγών, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα υπαρκτά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου.
Το ίδιο ακριβώς κάνει και όταν εκδίδει και πουλά εισιτήρια που οι δρομολογιακοί τους χρόνοι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με αποτέλεσμα εξοργισμένοι επιβάτες να στρέφονται ενάντια στο προσωπικό αμαξοστοιχιών για τις καθημερινές καθυστερήσεις.
Το ίδιο παραπλανητικη ήταν και όταν διαφήμιζε τα ETR 470 ως επένδυση και σήμερα από τα 5 διαθέσιμα ειναι λειτουργικά τα 2 ή 3 και σε αυτα όταν βρέχει οι μηχανοδηγοί πρέπει να κρατούν ομπρέλα για να προστατεύουν από το νερό που εισέρχεται στις καμπίνες μηχανοδηγησης. Αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι Διοικούντες της ΗΤ και όχι οι εργαζόμενοι.
Όσο η διοίκηση της ΗΤ επιμένει να κάνει το άσπρο – μαύρο, τόσο εξοργίζει τους εργαζόμενους. Ενημερωνουμε τον πραγματικό Διοικητη της Εταιρειας, κυριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανεις από εμας δεν φοβάται τις ποινές που επιβάλει επειδη μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή τις διώξεις που αντιμετωπίζουν όσοι τηρούν τις εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον.
ΥΓ: όπως διαπίστωσαν πλέον όλοι και μετά την παραδοχή του κ . Τερεζάκη για το συμβάν που αναδείξαμε , όταν λειτουργεί η Τηλεδιοίκηση και υπάρχουν ενδείξεις στους μηχανοδηγούς, τα τρένα σταματάνε πριν τον κίνδυνο. Στην Λάρισα το βράδυ της 28/2/23, αυτές δεν υπήρχαν.

Στους εργαζόμενους ρίχνει την ευθύνη και ο ΟΣΕ

Ανακοίνωση με ξεκάθαρη προσπάθεια να υποβαθμίσει το περιστατικό εξέδωσε και ο ΟΣΕ επιρρίπτοντας ευθύνες στον ρυθμιστή κυκλοφορίας του ΣΚΑ και στον μηχανοδηγό.

Αναλυτικά:

Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου περί ώρας 17:44 η αμαξοστοιχία 4245 που εκτελούσε το δρομολόγιο ΚΑΝΤΖΑ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ του προαστιακού, κατευθύνθηκε προς την είσοδο της γραμμής 3 της ΣΤΑΣΥ. Η διαδρομή οφείλεται σε σφάλμα χάραξης του Ρυθμιστή Κυκλοφορίας του ΣΚΑ.

Για το συμβάν αυτό επισημαίνονται τα ακόλουθα:

Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού, όσο και για αυτούς του Μετρό. Ο εν λόγω συρμός κινήθηκε σε σηματοτεχνικά χαραγμένη (δηλαδή ασφαλή διαδρομή), που όμως δεν είχε διαπίστευση χρήσης καθόσον αφορά συρμούς του Μετρό.

Η κίνηση τόσο του εν λόγω συρμού, όσο και των υπολοίπων γίνεται με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση που λειτουργούν κανονικά από το 2004.

Τόσο οι συρμοί του προαστιακού, όσο και αυτοί του μετρό έχουν το ίδιο διαλειτουργικό περιτύπωμα, που συνεπάγεται την απόλυτη συμβατότητα περιτυπωμάτων, άρα ακόμη και αν εισερχόταν στην γραμμή του μετρό δεν θα «σφήνωνε» στην σήραγγα όπως υπερβολικά αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα.

Ο μηχανοδηγός του προαστιακού αν και είδε τα 2 φωτοσήματα των οποίων οι ενδείξεις τον προειδοποιούσαν για την είσοδό του συρμού στις γραμμές του Μετρό, εν τούτοις τα ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ και τα δύο και αφού τα προσπέρασε σταμάτησε και επικοινώνησε με το ΣΚΑ.

Εν συνεχεία δόθηκαν οι κατάλληλες οδηγίες παλινδρόμησης και χαράχθηκε εκ νέου η διαδρομή του κανονικού δρομολογίου.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu