Ανακοίνωση - διάψευση των ισχυρισμών της Hellenic Train - «Η διοίκηση έπρεπε να έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα»
Η Hellenic Train μετά το νέο επικίνδυνο περιστατικό με τον συρμό του προαστιακού που μπήκε κατά λάθος στις γραμμές του μετρό εξέδωσε ανακοίνωση επισημαίνοντας ότι διεξάγει έρευνα για τα αίτια του περιστατικού, αλλά και πως «το προσωπικό που εμπλέκεται έχει τεθεί σε διαθεσιμότητα», προκαλώντας την οργισμένη αντίδραση των μηχανοδηγών οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο συγκεκριμένος μηχανοδηγός ήταν αυτός που παρατήρησε το πρόβλημα.
Για την υπόθεση έχει ήδη προκαλέσει και την αντίδραση της Δικαιοσύνης.
Στην απάντησή της η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης υπογραμμίζει ότι «αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι διοικούντες της Hellenic Train και όχι οι εργαζόμενοι» και κάνει λόγο για ψέματα από την πλευρά της εταιρείας.
Με μια οργισμένη ανάρτηση διαψεύδουν κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς της Hellenic Train σημειώνοντας ότι «η Hellenic Train γνωρίζει καλά ότι ο μηχανοδηγός είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ».
Οι μηχανοδηγοί στέλνουν, παράλληλα, το δικό τους μήνυμα ξεκαθαρίζοντας ότι δεν φοβούνται τις ποινές: Ενημερώνουμε τον πραγματικό διοικητή της εταιρείας, κύριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανείς από εμάς δεν φοβάται τις ποινές που επιβάλει επειδή μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή τις διώξεις που αντιμετωπίζουν όσοι τηρούν τις εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον.
Η ανακοίνωση
Στους εργαζόμενους ρίχνει την ευθύνη και ο ΟΣΕ
Ανακοίνωση με ξεκάθαρη προσπάθεια να υποβαθμίσει το περιστατικό εξέδωσε και ο ΟΣΕ επιρρίπτοντας ευθύνες στον ρυθμιστή κυκλοφορίας του ΣΚΑ και στον μηχανοδηγό.
Αναλυτικά:
Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου περί ώρας 17:44 η αμαξοστοιχία 4245 που εκτελούσε το δρομολόγιο ΚΑΝΤΖΑ – ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ του προαστιακού, κατευθύνθηκε προς την είσοδο της γραμμής 3 της ΣΤΑΣΥ. Η διαδρομή οφείλεται σε σφάλμα χάραξης του Ρυθμιστή Κυκλοφορίας του ΣΚΑ.
Για το συμβάν αυτό επισημαίνονται τα ακόλουθα:
Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε ο παραμικρός κίνδυνος για τους επιβάτες τόσο του προαστιακού, όσο και για αυτούς του Μετρό. Ο εν λόγω συρμός κινήθηκε σε σηματοτεχνικά χαραγμένη (δηλαδή ασφαλή διαδρομή), που όμως δεν είχε διαπίστευση χρήσης καθόσον αφορά συρμούς του Μετρό.
Η κίνηση τόσο του εν λόγω συρμού, όσο και των υπολοίπων γίνεται με σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση που λειτουργούν κανονικά από το 2004.
Τόσο οι συρμοί του προαστιακού, όσο και αυτοί του μετρό έχουν το ίδιο διαλειτουργικό περιτύπωμα, που συνεπάγεται την απόλυτη συμβατότητα περιτυπωμάτων, άρα ακόμη και αν εισερχόταν στην γραμμή του μετρό δεν θα «σφήνωνε» στην σήραγγα όπως υπερβολικά αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα.
Ο μηχανοδηγός του προαστιακού αν και είδε τα 2 φωτοσήματα των οποίων οι ενδείξεις τον προειδοποιούσαν για την είσοδό του συρμού στις γραμμές του Μετρό, εν τούτοις τα ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ και τα δύο και αφού τα προσπέρασε σταμάτησε και επικοινώνησε με το ΣΚΑ.
Εν συνεχεία δόθηκαν οι κατάλληλες οδηγίες παλινδρόμησης και χαράχθηκε εκ νέου η διαδρομή του κανονικού δρομολογίου.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργούν οι εργαζόμενοι σε καζίνο στο …Las Vegas
- Βουλή: Και επίσημα αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ με 31 βουλευτές
- Βρετανία: Πτώση 0,7% στις λιανικές πωλήσεις τον Οκτώβριο 2024
- Γερμανία: Οριακή ανάπτυξη 0,1% στο γ’ τρίμηνο 2024
- Σπαρτιάτες: Νέα διακοπή στην δίκη για εξαπάτηση των εκλογέων
- Το ΝΑΤΟ δεν «ζορίστηκε» από την επίθεση της Μόσχας με βαλλιστικό πύραυλο
- Ανοδικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Γκίκας: “Η από-ανθρακοποίηση των νησιών θα αλλάξει την εικόνα τους σε όλα τα επίπεδα”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις