Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πού στοχεύει η Μασούτης με την εξαγορά της Κρητικός
- Mercedes-Benz: Μεγαλώνει το stock της στις ΗΠΑ για να προλάβει τους δασμούς
- Μιανμάρ: Η χώρα θρηνεί τους 2.056 νεκρούς του σεισμού
- Ανοδικές τάσεις στην αγορά του πετρελαίου
- Πλημμύρες και ζημιές στις Κυκλάδες: Κλειστά σχολεία και έκτακτη προειδοποίηση για ισχυρά φαινόμενα
- Κων. Γιαζιτζόγλου (Πρόεδρος ΣΜΕ): Θα αποδώσουν αργά τα 47 έργα της Κομισιόν και ήδη διακυβεύεται η στρατηγική αυτονομία της ΕΕ
- Νέος κατώτατος μισθός: Πρεμιέρα σήμερα 01/04 με αύξηση 6%
- Το σχόλιο του Ν. Λαβίδα (ΑΒ Βασιλόπουλος) για το deal Μασούτη-Κρητικού και η εξαγορά στη Μήλο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις