Η σύμβαση - ΣΔΙΤ έχει ανάδοχο τηη ιταλογαλλική κοινοπραξία ATM-EGIS, με τίμημα 250 εκατ. ευρώ και διάρκεια 11 ετών
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα υπογραφεί η σύμβαση, που πέρασε ήδη από την Επιτροπή Εμπορίου της Βουλής, για τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Η σύμβαση υλοποιείται με την μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με αναθέτουσα αρχή η Ελληνικό Μετρό.
Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και ανάδοχος αναδείχθηκε το σχήμα ATM-EGIS με τίμημα 250 εκατ. ευρώ. Προβλέπει πως για 11 χρόνια το συγκεκριμένο σχήμα θα αναλάβει τη λειτουργία αλλά και τη συντήρηση του μέσου.
Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ. Σταθμός – Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμαριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).
.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Παρατείνεται έως το 2031 το επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΘ – Οι λόγοι της παράτασης
- Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων: Στις 760 έφτασαν οι εγγεγραμμένες επιχειρήσεις
- Απάτη σε βάρος του ΕΟΠΥΥ: Προφυλακιστέοι δύο γιατροί και τρεις φαρμακοποιοί
- MLS: Χωρίς draft σχεδίου εξυγίανσης εμφανίστηκε στους ομολογιούχους η διοίκηση
- Viohalco: Κέρδη προ φόρων 112 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο – Υποχώρηση εσόδων
- Παπουτσάνης: Στο 23,13% το ποσοστό του Μενέλαου Τασόπουλου
- Space Hellas: Έκδοση κοινού ομολογιακού δανείου 5 εκατ. ευρώ
- Ευρωπαϊκές αγορές: Τα αμετάβλητα επιτόκια της τράπεζας της Αγγλίας έφεραν κέρδη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις