Auto Moto

Mercedes-Benz Concept CLA: Η γερμανική «απάντηση» στην Tesla

Η Mercedes προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Tesla του Έλον Μασκ και να ενισχύσει τις πωλήσεις στην Κίνα

Η Mercedes-Benz παρουσίασε ένα ηλεκτρικό όχημα με μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε μοντέλο της Tesla στην αγορά, καθώς η γερμανική εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων εντείνει την προσπάθειά της ανταγωνιστεί επάξια τον Έλον Μασκ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το νέο Concept CLA-Class το οποίο εκτιμάται ότι μπορεί να διανύσει περισσότερα από 750 χιλιόμετρα (466 μίλια) με μία μόνο φόρτιση, ξεπερνώντας σε αυτονομία ανανεωμένο Model 3 της Tesla. Το αυτοκίνητο είναι το πρώτο της Mercedes που βασίζεται στην πλατφόρμα MMA, με ένα σύστημα μπαταριών που μπορεί να προσθέσει 400 χιλιόμετρα αυτονομίας με μόλις 15 λεπτά φόρτισης.

Concept CLA Class | Mercedes-Benz

«Το πάμε στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε την Κυριακή ο Μάρκυς Σέφερ, Διευθυντής Τεχνολογίας της Mercedes, σε συνέντευξή του πριν από την έκθεση αυτοκινήτου IAA στο Μόναχο. «Αυτό το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά σημαντικό για λόγους καινοτομίας και για να διευρύνουμε τα όρια για το τι μπορούμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο σειράς».

Η Mercedes δέχεται πιέσεις για να ενισχύσει τη γκάμα της, αφού οι απογοητευτικές πωλήσεις στην Κίνα ανάγκασαν την εταιρεία να μειώσει τις τιμές σε ορισμένα από τα ηλεκτρικά μοντέλα της.

Η BMW παρουσίασε το Σάββατο το δικό της EV επόμενης γενιάς, ένα κομψό κουπέ με ψηφιακή οθόνη που προβάλλεται σε όλο το πλάτος του παρμπρίζ. Τόσο το πρωτότυπο της BMW όσο και το μελλοντικό EV της Mercedes αναμένεται να βγουν στην παραγωγή περίπου στα μέσα της δεκαετίας.

Η Mercedes προσπαθεί να ανταγωνιστεί την Tesla και να ενισχύσει τις πωλήσεις στην Κίνα, όπου οι πελάτες επιλέγουν όλο και περισσότερο εγχώριες μάρκες όπως η BYD και η Nio  που έχουν καταφέρει να κατασκευάσουν καλύτερα EVs με λογισμικό προσαρμοσμένο στα τοπικά γούστα. Η εταιρεία έχει στόχο να πουλάει μόνο EVs όπου είναι δυνατόν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας και σχεδιάζει να δημιουργήσει οκτώ εργοστάσια μπαταριών σε συνεργασία με άλλες εταιρείες.

Παρόλο που η εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων δεν επηρεάζεται από τον πόλεμο τιμών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα, η περίοδος ταχείας ανάπτυξης στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων μπορεί να έχει τελειώσει, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ola Källenius.

«Έπιετα από 30 ή 40 χρόνια οικονομικού θαύματος, φτάσαμε σε ένα επίπεδο ωριμότητας όπου αντιμετωπίζουμε διαρθρωτικά ζητήματα», δήλωσε σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του Bloomberg. «Πρέπει να κρατήσουμε στάση αναμονής  και να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα».

Το πρωτότυπο CLA δεν διαθέτει την τοξοειδή γραμμή οροφής των σεντάν EQS και EQE της φίρμας. Ενώ η χαμηλά κεκλιμένη οροφή τους τα κάνει πιο αεροδυναμικά, αυξάνοντας την εμβέλειά τους, ο σχεδιασμός μειώνει επίσης τον χώρο στα πίσω καθίσματα, ένα μειονέκτημα για την κινεζική αγορά, όπου οι πλούσιοι πελάτες συχνά προτιμούν να έχουν τον προσωπικό τους σοφέρ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu