Πίεση σε επίπεδο πραγματικής κατανάλωσης και σε όρους όγκου πωλούμενων προϊόντων παρατηρείται σε μεγάλες αλυσίδες εστίασης. Τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η Γρηγόρης, η οποία σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Βλάσση Γεωργάτο, αυτή τη στιγμή υφίσταται απώλειες σε όρους όγκου πωλήσεων προϊόντων κατά περίπου 10% σε σχέση με το συγκρίσιμο 2019, που ήταν επίσης μία χρονιά κανονικότητας ως προς την λειτουργία των καταστημάτων.
_x000D_
Το ποσοστό αυτό μάλιστα τοποθετείται επί συγκρίσιμης βάσης αριθμού καταστημάτων, τα οποία είναι περίπου 300, όσα δηλαδή ήταν τα καταστήματα το 2019, ενώ σήμερα το δίκτυο της Γρηγόρης αριθμεί συνολικά περί τα 380 καταστήματα.
_x000D_
Όπως αναφέρει ο κύριος Γεωργάτος επί του παρόντος ο τομέας των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται στα προϊόντα εμφανίζει σημάδια εξομάλυνσης κάτι ωστόσο που θα φανεί πιο καθαρά μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα. Σε κάθε περίπτωση όμως και η αγορά της εστίασης δέχεται έντονους κλυδωνισμούς από το κόστος ενέργειας και φυσικά από τις πρώτες ύλες, παράγοντες που έχουν συμβάλλει στην εφαρμογή αυξημένων τιμών στο σύνολο των πωλούμενων προϊόντων καθώς και στον καφέ.
_x000D_
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Γρηγόρης, αυτό που αναμένεται είναι ότι ο φετινός κύκλος εργασιών θα είναι αυξημένος σε σχέση με το 2019, ωστόσο σε κάθε περίπτωση αυτό θα έχει και ένα σημαντικό μέρος “πληθωρισμένου” τζίρου.
_x000D_
Βενέτης: Μειωμένη κατά 15% η κατανάλωση στον καφέ
_x000D_
_x000D_
_x000D_
Αναφορικά με το συνολικό κύκλο εργασιών της Βενέτης ο κύριος Μονεμβασιώτης αναφέρει ότι κατά το τελευταίο δεκαήμερο του Νοεμβρίου η αγορά στον τομέα εστίασης που ο ίδιος εκπροσωπεί έχει παρουσιάσει σημαντική κάμψη, εικόνα που συνεχίζεται και κατά τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου. Όπως λέει, “ο τζίρος μας κινήθηκε έντονα ανοδικά φέτος, ενισχυμένος από την καλοκαιρινή περίοδο και όλα έδειχναν ότι θα αγγίζαμε τα επίπεδα του 2019.
_x000D_
Ωστόσο το τελευταίο διάστημα η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική, γεγονός στο οποίο έχουν συντείνει και οι ανατιμήσεις στα προϊόντα, οι οποίες κυμαίνονται από 10% έως και 25%”. Περιορισμένες σε σχέση με την προεορταστική περίοδο του 2021 είναι και οι πωλήσεις εποχικών γλυκισμάτων όπως μελομακάρονα, κουραμπιέδες και δίπλες, όπως επισημαίνει ο επιχειρηματίας.
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
_x000D_
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- WSJ: Εκτός συνομιλιών η Apple για τη χρηματοδότηση της OpenAI
- Τουρκία: Αντλησε το ποσό – ρεκόρ των 3,4 δισ. δολαρίων από δεκαετές ομόλογο
- Σκέρτσος: Το 2027 θα έχουμε ολοκληρώσει το κυβερνητικό στρατηγικό σχέδιο
- To 1o Forum για Financial Planning στις 18 Οκτωβρίου στο Μουσείο Μπενάκη
- Πλημμυροπαθείς: Παρατείνεται μέχρι το Δεκέμβριο η αναστολή καταβολής ασφαλιστικών εισφορών
- Συναγερμός στο Ιράν: Ιράν: Σε «ασφαλή τοποθεσία» ο Χαμενεΐ μετά την εξόντωση Νασράλα
- ΕΜΥ: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού για Κυριακή 29/9 και Δευτέρα 30/9
- Moody’s: Νέα υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας του Ισραήλ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις