Επιχειρήσεις

Μεγάλα πρόστιμα στο τρίγωνο πλασματικών εκπτώσεων: Πλαίσιο, PUBLIC και Praktiker

Ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.

Το μεγαλύτερο πρόστιμο στο Πλαίσιο - Διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν το άρθρο 15 του νόμου 4177/2013 - Τι απαντούν τα Public για το πρόστιμο.

Πρόστιμα συνολικού ύψους 1.440.000 ευρώ επιβλήθηκαν από τη Διϋπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) σε τρεις μεγάλες αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, καθώς σε ελέγχους της διαπιστώθηκε ότι παραβίαζαν το άρθρο 15 του νόμου 4177/2013, όπως ισχύει, και σε εφαρμογή της ΥΑ 35935/2023 “Κώδικας δεοντολογίας περί ανακοίνωσης μειωμένης τιμής σε περίοδο εκπτώσεων“.

Συγκεκριμένα:

Επιβάλλεται:
● Πρόστιμο 560.000 ευρώ στην εταιρεία «Πλαίσιο COMPUTERS AEBE».
● Πρόστιμο 520.000 ευρώ στην εταιρεία «PUBLIC RETAIL ΜΟΝ. Α.Ε».
● Πρόστιμο 360.000 ευρώ στην εταιρεία «Praktiker Hellas ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝ. Α.Ε.».

O Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, δήλωσε: «Μετά από ελέγχους σε μεγάλες αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών διαπιστώσαμε παραβάσεις που ξεπερνούν τα 1,4 εκατ. ευρώ. Θέλω να είμαι απολύτως ξεκάθαρος: παραπλανητικές πρακτικές εις βάρος των καταναλωτών δεν γίνονται ανεκτές. Το επόμενο διάστημα οι έλεγχοι θα ενταθούν. Δε θα επιτρέψουμε καμία παράνομη πράξη που αφήνει απροστάτευτους τους πολίτες και νοθεύει τον υγιή ανταγωνισμό».

Τι απαντούν τα Public για το πρόστιμο

Σε ανοιχτό διάλογο προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές το Public Group μετά το πρόστιμο που επιβλήθηκε στα Public για θέματα μειωμένων τιμών, με στόχο, όπως αναφέρει “την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου”.

Παράλληλα η εταιρεία σημειώνει ότι τα Public “σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη”, ενώ προαναγγέλλει νομικές ενέργειες για την προάσπιση “με κάθε νόμιμο μέσο των δικαιωμάτων της”.

Αναλυτικά, η εταιρεία σημειώνει τα εξής: “Τα Public σέβονται την απόφαση της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς, αν και την έλαβαν με μεγάλη έκπληξη. Τα Public, από το 2005 χτίζουν καθημερινά σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα, μέσα από τα φυσικά τους καταστήματα αλλά και το public.gr.

60 εκ. φορές το χρόνο, οι 2.500 άνθρωποι των Public έρχονται σε επαφή με τους καταναλωτές και εργάζονται καθημερινά με πάθος, αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική τους εμπειρία.

Με αποκλειστικό γνώμονα τη σωστότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τα καταστήματα Public, πρώτα στην Ελλάδα, υλοποίησαν την προσθήκη προτεινόμενης τιμής κατασκευαστή δίπλα στην τιμή προϊόντος. Υιοθέτησαν έτσι πρακτικές διαφάνειας προς όφελος των καταναλωτών, ακολουθώντας τις βέλτιστες  Ευρωπαϊκές πρακτικές.

Ο σεβασμός που διέπει τις σχέσεις των Public με συνεργάτες, προμηθευτές, τις υπόλοιπες εταιρείες της αγοράς, τους πελάτες και φυσικά τους ανθρώπους τους, αλλά και η πιστή τήρηση των κανόνων του Δικαίου παραμένουν αδιαπραγμάτευτες αρχές.

Με αφορμή αυτήν την απόφαση, πέραν της αυτονόητης προάσπισης με κάθε νόμιμο μέσο των δικαιωμάτων της, η εταιρεία προσκαλεί τις αρμόδιες αρχές σε ανοιχτό διάλογο με στόχο την πλήρη διαφάνεια στο θέμα των τιμών, προς όφελος εντέλει των καταναλωτών και του συνόλου της αγοράς του λιανεμπορίου.”

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu