Αφορά μόνο ασφαλισμένους του δημοσίου που έχουν συμπληρώσει το απαιτούμενο όριο ηλικίας
Τον δεύτερο κύκλο πιλοτικής ενημέρωσης ξεκίνησε ο e-ΕΦΚΑ ενημερώνοντας κάποιους ασφαλισμένους και όχι όλους που είναι κοντά στη συνταξιοδότηση. Μέχρι πρότινος οι ασφαλισμένοι με ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα έπρεπε να προβούν οι ίδιοι στις διαδικασίες για την υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησής τους, χωρίς να γνωρίζουν σε πολλές περιπτώσεις ποια δικαιολογητικά χρειάζεται να συγκεντρώσουν, αλλά και σε ποιο υποκατάστημα του φορέα μπορούν να απευθυνθούν, με αποτέλεσμα σημαντικές καθυστερήσεις στην απονομή της σύνταξής τους, ο e-ΕΦΚΑ παρέχει προσωποποιημένη και εξατομικευμένη υποστήριξη τουλάχιστον έξι μήνες πριν από τη θεμελίωση του συνταξιοδοτικού δικαιώματος, με στόχευση αρχικά σε εν δυνάμει συνταξιούχους του Δημοσίου.
Τον περασμένο Ιανουάριο ο ΕΦΚΑ ενημέρωσε περίπου 1.000 ασφαλισμένους του δημοσίου για τη δυνατότητα συνταξιοδότησής τους και για τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία πρέπει να προσκομίσουν.
Μέσα στον Μάρτιο προβλεπόταν να ενημερωθούν 1.500 ασφαλισμένοι του δημοσίου, που κατοχυρώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης και έχουν συμπληρώσει το απαιτούμενο όριο ηλικίας, σε σχέση με τη διαδικασία υποβολής της αίτησης συνταξιοδότησής τους.
Με την ολοκλήρωση του πιλοτικού σταδίου, το υπουργείο Εργασίας και ο e-ΕΦΚΑ σκοπεύουν να επεκτείνουν αυτή την υπηρεσία και στους μισθωτούς και μη μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα. Όπως εκτιμούν στελέχη του e-ΕΦΚΑ, ειδικά για τους εν δυνάμει συνταξιούχους με διαδοχική ασφάλιση, η προληπτική ενημέρωση θα λειτουργήσει ευεργετικά, για να μειωθεί στο ελάχιστο ο χρόνος αναμονής, καθώς θα έχει γίνει όλη η απαραίτητη προεργασία.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω δράση εντάσσεται σε μία συνολική προσπάθεια του e-ΕΦΚΑ για την εκκαθάριση όλων των συνταξιοδοτικών εκκρεμοτήτων και την ολοκλήρωση του πλήρους ψηφιακού μετασχηματισμού του. Ήδη, όπως αναφέρουν στελέχη του φορέα, έχει μειωθεί αισθητά ο όγκος των εκκρεμών συντάξεων, όπως επίσης και ο χρόνος απονομής των συντάξεων, ενώ, παράλληλα, έχει αναβαθμιστεί το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών, με τις νέες υπηρεσίες που αναπτύσσει.
Ανταπόκριση των πολιτών – Τι δείχνουν τα στοιχεία
Με βάση τα στοιχεία του φορέα, έως τώρα, το σύνολο των επαφών προς ενημέρωση ανήλθε σε 1.359.
Ενημερώθηκαν 1.338 επαφές.
Συνολικές προσπάθειες επικοινωνίας 4.583 (Success Rate: 98,45%).
Μη ενημέρωση 182 επαφές.
Τα μη απαντημένα αποτέλεσαν το 13% της συνολικής βάσης.
Λανθασμένος αριθμός επικοινωνίας μόλις το 0,6% από τη συνολική βάση των 1.359. Τέλος, επισημαίνεται ότι, σε καμία περίπτωση, ο e-ΕΦΚΑ δεν θα ζητήσει από τους ασφαλισμένους να δώσουν ειδικά δεδομένα ή στοιχεία σχετικά με τραπεζικούς λογαριασμούς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΕΛΣΤΑΤ: Αναιμική αύξηση 0,4% του τζίρου στο λιανεμπόριο τον Σεπτέμβριο και 0,8% το γ΄τρίμηνο
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,4% στη δύναμή του τον Σεπτέμβριο
- Θεοδωρικάκος: “Ελεγχοι σε περισσότερες από 100 αλυσίδες καταστημάτων”
- MicroSmart ΑΕ – Μικροπιστώσεις: Πιστοποιημένη με τον Ευρωπαϊκό Κώδικα Δεοντολογίας
- ΜΕΤΚΑ: Ζήτησε και πήρε παράταση 18 μηνών για την «Παράκαμψη της Χαλκίδας» των 210 εκατ. ευρώ
- Μήνυση Λινού σε Πολάκη για συκοφαντική δυσφήμιση
- Απεργούν οι εργαζόμενοι σε καζίνο στο …Las Vegas
- Βουλή: Και επίσημα αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ με 31 βουλευτές
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις