Επιχειρήσεις

McDonald’s: Πτώση των πωλήσεων μετά από 13 τρίμηνα στο β’ τρίμηνο του 2024

Οι παγκόσμιες πωλήσεις υποχώρησαν κατά 1% το δεύτερο τρίμηνο

Η McDonald’s ανακοίνωσε μια αιφνιδιαστική πτώση στις τριμηνιαίες παγκόσμιες συγκρίσιμες πωλήσεις τη Δευτέρα, καθώς αγωνίστηκε να συγκρατήσει τους πελάτες με περιορισμένο προϋπολογισμό από το να επιλέξουν φθηνότερα γεύματα στο σπίτι.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις υποχώρησαν κατά 1% το δεύτερο τρίμηνο, η πρώτη μείωση σε 13 τρίμηνα, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για αύξηση 0,53%, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

Ο πόλεμος για τα γεύματα αξίας έχει ενταθεί, καθώς οι αντίπαλοι Burger King Wendy’s και Starbucks έβγαλαν προσφορές γευμάτων τους τελευταίους μήνες.

Η McDonald’s επρόκειτο να παρατείνει την προσφορά γεύματος αξίας 5 δολαρίων μέχρι τον Αύγουστο στις περισσότερες τοποθεσίες στις ΗΠΑ μετά την έναρξή της στις 25 Ιουνίου.

Ο διευθύνων σύμβουλός της Chris Kempczinski δήλωσε ότι οι καταναλωτές είναι πιο απαιτητικοί με τις δαπάνες τους. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία διατήρησε αμετάβλητη την πρόβλεψη για το λειτουργικό περιθώριο κέρδους του 2024 στο μέσο-πάνω 40%.

Οι μετοχές της McDonald’s, οι οποίες σημειώνουν πτώση 15% φέτος, σημείωσαν οριακή άνοδο κατά την προ-χρηματιστηριακή διαπραγμάτευση, καθώς διατήρησε επίσης τον προϋπολογισμό της για τις κεφαλαιουχικές δαπάνες ύψους έως και 2,7 δισ. δολαρίων.

Περισσότερο από το ήμισυ του ποσού θα χρησιμοποιηθεί για την έναρξη νέων εστιατορίων στις ΗΠΑ και στις διεθνείς αγορές.

Οι συγκρίσιμες πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 0,7% το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, έναντι άλματος 10,3% πριν από ένα χρόνο. Οι πωλήσεις στις διεθνείς αγορές μειώθηκαν κατά 1,1%, λόγω της αδυναμίας στη Γαλλία και σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για αύξηση 1,69%. Ο τομέας είχε καταγράψει αύξηση 11,9% πριν από ένα χρόνο.

Η βραδύτερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη στην Κίνα και τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή επηρέασε τις επιδόσεις του επιχειρηματικού τομέα της McDonald’s, όπου τα εστιατόρια λειτουργούν από τους τοπικούς συνεργάτες της, καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,3% σε σύγκριση με ένα άλμα 14% ένα χρόνο νωρίτερα.

Εταιρείες όπως η McDonald’s και η Starbucks έχουν υποφέρει από τα μποϊκοτάζ των καταναλωτών που συνδέονται με τον πόλεμο στη Γάζα, γεγονός που έπληξε τις πωλήσεις τους στις αγορές της Μέσης Ανατολής.

Η McDonald’s κέρδισε 2,97 δολάρια ανά μετοχή σε προσαρμοσμένη βάση το δεύτερο τρίμηνο, χαμηλότερα από τα 3,17 δολάρια πέρυσι.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu