Επιχειρήσεις

McDonald’s: Μετά την Ακρόπολη πάει Ελληνικό, Βουλιαγμένη και Μοναστηράκι

Με στόχο να ηγηθεί της αγοράς γρήγορου φαγητού η Premier Capital, που αναπτύσσει το δίκτυο McDonald’s στην Ελλάδα και άλλες 5 χώρες, έχοντας εδραιώσει τη θέση της, με δίκτυο 29 σημείων, τζίρο πάνω από 81 εκατ. ευρώ το 2022 και χωρίς ζημιογόνα εστιατόρια, ετοιμάζεται να κλιμακώσει το επενδυτικό της πλάνο.

_x000D_

Στοχεύει την επόμενη πενταετία να φτάσει τα 50 εστιατόρια, με 3.000 εργαζόμενους.

_x000D_

Χθες εγκαινίασε το 29ο McDonald’s στην Ελλάδα, κάτω από την Ακρόπολη (Διον. Αρεοπαγίτου 5 και Μακρή 1). Στο εστιατόριο απασχολούνται 60 εργαζόμενοι και αναπτύχθηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας για τη δραστηριότητα σε περιβάλλοντα χώρο αρχαιοτήτων, χωρίς φωτεινή επιγραφή ή άλλου είδους σήμανση στο εξωτερικό του. Πρόκειται για επένδυση 1 εκατ. ευρώ, που ανακοινώθηκε παρουσία του top management της μαλτέζικης Premier Capital plc., η οποία ελέγχει δίκτυο 175 καταστημάτων σε Μάλτα, Λιθουανία, Εσθονία, Λετονία, Ελλάδα και Ρουμανία.

_x000D_

McDonald's: Νέο εστιατόριο επί της Διονυσίου Αρεοπαγίτου - Franchise.GR

_x000D_

Ο Melo Hili, Chairman και Developmental Licensee της Premier Capital plc., θεωρεί την McDonald’s κορυφαία εταιρεία fast food στην Ελλάδα, η οποία αναπτύσσεται κόντρα στον οξύ ανταγωνισμό, με εδραιωμένα σήματα απέναντί της, όπως το χαρτοφυλάκιο του ομίλου Goody’s-Everest, με περισσότερα από 560 σημεία πώλησης σε Ελλάδα και εξωτερικό. Ο κ. Hili δεσμεύτηκε για περαιτέρω επενδύσεις σημειώνοντας ότι τοποθετήθηκε στη χώρα σε μια δύσκολη εποχή, επί μνημονίων, ξεκινώντας με επένδυση 1,5 εκατ. ευρώ το 2011 για να φτάσει το 2022 να επενδύσει 7 εκατ. ευρώ ανεβάζοντας τον πήχη στα 35 εκατ. ευρώ σε 12 χρόνια παρουσίας του στην τοπική αγορά.

_x000D_

Το επενδυτικό του πλάνο εστιάζει σε τρεις βασικούς τομείς: ανακαινίσεις καταστημάτων, τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό. Έτσι έφτασε να ελέγχει δίκτυο 29 καταστημάτων, με 1.500 εργαζόμενους στοχεύοντας να προσθέσει άλλα 22 καταστήματα, ώστε το δίκτυο να φτάσει συνολικά στα 50 καταστήματα στην Ελλάδα.

_x000D_

Οι προσθήκες στο δίκτυο

_x000D_

Εντός του 2023 στόχος είναι να εγκαινιαστούν τρία νέα εστιατόρια: σε Πέτρου Ράλλη, το οποίο είναι υπό κατασκευή, Χαϊδάρι, το οποίο είναι σε φάση αδειοδότησης και σε άλλο σημείο στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών.

_x000D_

Η Premier Capital είναι σε διαπραγματεύσεις για άνοιγμα και άλλων σημείων δίνοντας έμφαση σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος. Λειτουργεί ήδη τέσσερα εποχιακά καταστήματα σε νησιά, τα οποία σχεδιάζει να επεκτείνει ενώ διατηρεί θερμό ενδιαφέρον για τοποθέτηση σε αεροδρόμια έχοντας συμμετάσχει ήδη σε διαγωνισμούς αλλά χωρίς επιτυχία. Η εταιρεία έχει επίσης ενδιαφέρον για ανάπτυξη εστιατορίου στο project του Ελληνικού, καθώς και σε άλλες θέσεις στην περιοχή, όπως στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Σε ότι αφορά το κέντρο της Αθήνας, μετά το άνοιγμα στους πρόποδες της Ακρόπολης το ενδιαφέρον εστιάζεται στο Μοναστηράκι, όπου αναμένεται η έκβαση πλειστηριασμού ακινήτου.

_x000D_

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Premier Capital είναι από τις εταιρείες που δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερο πρόβλημα στην αγορά του real estate στην Ελλάδα -συγκριτικά με άλλες χώρες- σε ότι αφορά την εξεύρεση κατάλληλων χώρων ή σε θέματα ενοικίων, όπως είπε η Simona Mancinelli, Managing Director της Premier Capital Ελλάς. Διευκρίνισε ότι αν και δεν είναι εύκολο να βρεθούν μεγάλοι χώροι για καταστήματα με Drive-Thru, είναι ζήτημα χρόνου και μελέτης ο εντοπισμός του κατάλληλου κτιρίου και είναι θέμα σωστής διαπραγμάτευσης το κλείσιμο μιας συμφωνίας για μίσθωμα.

_x000D_

Η προσέλκυση πελατών

_x000D_

Τις επενδύσεις της Premier Capital πριμοδοτούν οι καλές επιδόσεις του δικτύου. Σύμφωνα με την κ. Mancinelli, η επισκεψιμότητα στο δίκτυο αποτυπώνεται στην έκδοση 6 εκατ. αποδείξεων ετησίως. Μέχρι πέρυσι η διάρθρωση των παραγγελιών ήταν 20% delivery, 45% Drive-Thru και το υπόλοιπο στο κατάστημα ενώ το 2023 αναμένεται πλήρης ανάκαμψη με την αναλογία να διαμορφώνεται σε 40-40-20, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν πλέον περιορισμοί λόγω της πανδημίας.

_x000D_

_x000D_

_x000D_

_x000D_

Με βάση στοιχεία που παρουσίασε η κ. Mancinelli η μέση απόδειξη ποικίλει ανάλογα με το κανάλι διανομής και είναι πιο χαμηλή στο κατάστημα (γύρω στα 7 ευρώ), πιο υψηλή στο delivery λόγω και του ότι συνήθως η κατ’ οίκον παράδοση καλύπτει μια παρέα/οικογένεια (γύρω στα 12-13 ευρώ) ενώ κάπου στο ενδιάμεσο κυμαίνεται στο Drive-Thru (περίπου 8-9 ευρώ). Πάντως είναι αξιοσημείωτο ότι το 80% των παραγγελιών γίνεται ψηφιακά.

_x000D_

Όπως πρόσθεσε η κ. Mancinelli, η εταιρεία διαθέτει πρόγραμμα πιστότητας, εφαρμογή για παραγγελία μέσω κινητού -εδώ και πέντε μήνες- ενώ έχει συνάψει συνεργασία με την efood για κατ οίκον παράδοση και με την Polygreen για τη διαχείριση των απορριμμάτων, σύστημα που εφαρμόζεται επίσης στο κατάστημα του σταθμού Πλακεντίας, με στόχο σταδιακά να εισαχθεί σε όλα τα καταστήματα του δικτύου.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu