Επιχειρήσεις

McDonald’s: Αύξηση κερδών κατά 14% χάρη στην αύξηση της τιμής στο burger

Η εταιρεία αύξησε τις προσφορές για να προσελκύσει πελάτες

Η McDonald’s ανέφερε πωλήσεις καλύτερες από τις αναμενόμενες το τρίτο τρίμηνο, καθώς δημοφιλείς προσφορές προσέλκυσαν πελάτες παρά τις υψηλότερες τιμές.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις στα καταστήματα της αυξήθηκαν κατά 8,8% την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με ανακοίνωση του κολοσσού των burger. Αυτό ήταν μπροστά από την πρόβλεψη της Wall Street για αύξηση 8%, σύμφωνα με αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις στα καταστήματα αυξήθηκαν κατά 8,1% παρά το γεγονός ότι οι Αμερικανοί ξοδεύουν πλέον λιγότερα για κάθε παραγγελία.

Το McDonald’s αύξησε τις τιμές σε ορισμένα είδη μενού στις ΗΠΑ, αλλά προσέλκυσε επίσης πελάτες με προσφορές. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η εταιρεία προσέφερε εκπτώσεις όλο τον Αύγουστο, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης 60% σε Big Mac ή Chicken McNuggets.

Το μενού McSmart, που κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος στη Γερμανία, επιτρέπει στους πελάτες να φτιάξουν τα δικά τους γεύματα μικρής αξίας. Ο διευθύνων σύμβουλος Chris Kempczinski είπε ότι η συμφωνία βοήθησε τη Γερμανία να σημειώσει διψήφια αύξηση πωλήσεων για το δέκατο συνεχόμενο τρίμηνο την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου.

Τα έσοδα της McDonald’s αυξήθηκαν 14% στα 6,69 δισεκατομμύρια δολάρια, εν όψει της πρόβλεψης της Wall Street για 6,56 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα καθαρά έσοδα της McDonald’s — τα οποία περιλάμβαναν χρέωση 26 εκατομμυρίων δολαρίων για μια αναδιάρθρωση που ανακοινώθηκε την περασμένη άνοιξη — αυξήθηκαν 17% στα 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η εταιρεία του Σικάγο κέρδισε 3,17 δολάρια ανά μετοχή για το τρίμηνο, ξεπερνώντας επίσης την πρόβλεψη της Wall Street για 3,00 δολάρια.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu