Εγκαταλείπει το γνωστό σήμα για χάρη των social media
Η Mazda γιορτάζει φέτος ένα σπουδαίο ορόσημο που είναι τα 105 χρόνια ιστορίας της. Με αφορμή αυτή την επέτειο η ιαπωνική εταιρεία έχει ετοιμάσει μια σειρά ενεργειών που περιλαμβάνουν ακόμα και την αλλαγή του σήματος.
Μετά από 28 χρόνια η ιαπωνική εταιρεία εγκαταλείπει το τρισδιάστατο λογότυπο και πηγαίνει σε ένα πιο επίπεδο, απλό σήμα, πάλι με την ίδια λογική του σήματος «M» που παραπέμπει στο πέταγμα γλάρου.
Η νέα σχεδίαση εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2024. Δεν έχει πλέον τη μεταλλική υφή, τις αιχμηρές άκρες και το βάθος του προκατόχου του, ωστόσο το λογότυπο παραμένει αναμφισβήτητα Mazda.
Εκείνο που ώθησε τους ανθρώπους της Mazda είναι το πως εμφανίζεται το σήμα στις νέες οθόνες. Ισχυρίζονται ότι το πιο επίπεδο σήμα δείχνει πιο ευκρινές στις οθόνες των smartphone και στους φορητούς υπολογιστές.
Το έμβλημα πλέον έχει μαύρο χρωματισμό σε λευκό φόντο και έχει σαφώς πιο στρογγυλεμένες εξωτερικές σε σχέση με το 3D σήμα. Τα κάποτε κυρτά φτερά του γλάρου έχουν πλέον ευκρινείς, ευθείες γραμμές, ενώ ο συνδυασμός χρωμάτων (άσπρο-μαύρο) δημιουργεί μια καθαρή αισθητική υψηλής αντίθεσης.
Ακόμα πάντως δεν έχει ξεκαθαριστεί αν το νέο λογότυπο θα αντικαταστήσει τελείως το παλαιό ή θα συνυπάρξουν τα δύο εμβλήματα για χρήση σε διαφορετικές μορφές προώθησης της μάρκας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΟΛΘ: Η Belterra (Ιβάν Σαββίδης) κατέχει το 72,73% του μετοχικού κεφαλαίου
- Λήμνος: Σύμβαση για την κατασκευή 13 διαμερισμάτων στο στρατόπεδο Κουντουριώτη
- Μητσοτάκης στο υπουργικό για τα Τέμπη: «Η δικιά μας απάντηση θα δοθεί στο πεδίο της καθημερινότητας…»
- Politico: Η Κομισιόν αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για παράταση του Ταμείου Ανάκαμψης
- ΕΚΤ: Ερχονται το 2026 τα νέα χαρτονομίσματα του ευρώ
- ΗΔΙΚΑ: Καμία οικονομική ζημία για τα διαγνωστικά κέντρα
- Ντέκλαν Κοστέλο (πρώην τρόικα): Υπερβολική η αναπτυξιακή αυτοπεποίθηση της Ελλάδας
- Εμπορικός στόλος: Αύξηση 0,6% στη δύναμή του τον Νοέμβριο
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις