Οι συλλογές της Mat Fashion βρίσκονται σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά αλλά και στο Καζακστάν και σε επιλεγμένες χώρες της Μέσης Ανατολής.
Στη Μαρτινίκα, τη Γουαδελούπη, τα γνωστά νησάκια της Καραϊβικής, μέχρι και την Πολυνησία μπορεί κανείς να βρει πλέον τη γνωστή εταιρεία ενδυμάτων Mat Fashion, καθώς προσπαθεί να αξιοποιήσει την τάση για ποιοτικά ρούχα παραλίας και μπαίνει πλέον με ειδική σειρά στην κατηγορία αυτή, τοποθετώντας τα ρούχα της όχι σε μεμονωμένα καταστήματα ένδυσης αλλά σε μπουτίκ μεγάλων ξενοδοχείων.
Η σειρά αυτή των ρούχων κάνει είσοδο και σε μεγάλα ξενοδοχεία και εντός χώρας, σε περιοχές όπως η Ρόδος και η Κρήτη με συνεργασίες γνωστές ξενοδοχειακές μονάδες όπως αυτή του ομίλου Μήτση και τα καταλύματα της Aldemar.
“Είναι κάτι που είδαμε ότι πάει καλά και λόγω τουρισμού προχωράει και έτσι αποφασίσαμε να βγάλουμε μια ξεχωριστή σειρά με ρούχα παραλίας, είναι ένας τρόπος να προσεγγίσουμε και να ανοίξουμε περισσότερο το κοινό μας “, αναφέρει στο Financial Report o COO της Mat Fashion, Γιώργος Καλογεράκης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, από του χρόνου θα υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη ώθηση της ξεχωριστής αυτής σειράς στο εξωτερικό μέσω διεθνών εκθέσεων, ενώ θα γίνει και μεγαλύτερη προσέγγιση, από πλευράς εταιρείας, και σε σημαντικές ξενοδοχειακές αλυσίδες σε τουριστικές περιοχές, καθώς είναι κάτι που η εταιρεία θέλει να καθιερώσει, βλέποντας τη δυναμική της.
Εξάλλου, η συγκεκριμένη σειρά δεν βρίσκεται μόνο σε ξενοδοχεία, αλλά και σε πέντε επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας, όπου έχει διαπιστωθεί από την εταιρεία ότι υπάρχει αυξημένη τουριστική κίνηση: Πρόκειται για τα καταστήματα στην Ερμού και στο The Mall Athens, στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο Cosmos της Θεσσαλονίκης, το οποίο επισκέπτονται πολλοί επισκέπτες από τα Βαλκάνια και στο σημείο πώλησης της Τσιμισκή.
Θα πρέπει, δε, να διευκρινιστεί ότι τα ρούχα αυτής της σειράς είναι, λόγω των υφασμάτων τους και της ιδιαίτερης τεχνοτροπίας που χρησιμοποιείται στην παραγωγή καποιων απο αυτων, όπως τονίζει ο κ. Καλογεράκης, κατά 30% πιο ακριβά σε σχέση με τις κανονικές συλλογές της Mat Fashion.
Πάνω από το 50% οι εξαγωγές
Όλα αυτά συμβαίνουν όταν οι εξαγωγές αποτελούν πλέον το 55% των εσόδων της εταιρείας, με τις συλλογές της να βρίσκονται σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Καναδά αλλά και στο Καζακστάν και σε επιλεγμένες χώρες της Μέσης Ανατολής.
Όπως έχει γίνει γνωστό, η εταιρεία διαθέτει ήδη ένα shop-in-shop στους χώρους του πολυκαταστήματος Printemps στο Κατάρ, ενώ διατηρεί επίσης συνεργασίες χονδρικής στην αγορά της Αιγύπτου και του Κουβέιτ.
Διαθέτει, επίσης, και ένα κατάστημα με τη μορφή δικαιόχρησης (franchise) στο Καζακστάν.
Σημειώνεται ότι η Mat Fashion της οικογένειας Μονέδα έκλεισε το 2022, ο τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός της, με αυξημένες πωλήσεις συνολικού ύψους 10,63 εκατ. ευρώ, από 8,5 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ το μικτό της κέρδος ανήλθε σε 4,59 εκατ. ευρώ, από 3,45 εκατ. ευρώ και τα αποτελέσματα προ φόρων υποχώρησαν σε 308.543 ευρώ, από 702.533 ευρώ το 2021.
Σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη, ο κύκλος εργασιών του 2023 θα είναι αυξημένος κατά 12%, ενώ με ελαφρά άνοδο έχει ξεκινήσει το 2024.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργούν οι εργαζόμενοι σε καζίνο στο …Las Vegas
- Βουλή: Και επίσημα αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ με 31 βουλευτές
- Βρετανία: Πτώση 0,7% στις λιανικές πωλήσεις τον Οκτώβριο 2024
- Γερμανία: Οριακή ανάπτυξη 0,1% στο γ’ τρίμηνο 2024
- Σπαρτιάτες: Νέα διακοπή στην δίκη για εξαπάτηση των εκλογέων
- Το ΝΑΤΟ δεν «ζορίστηκε» από την επίθεση της Μόσχας με βαλλιστικό πύραυλο
- Ανοδικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Γκίκας: “Η από-ανθρακοποίηση των νησιών θα αλλάξει την εικόνα τους σε όλα τα επίπεδα”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις