Νέα

Μασούτης: Τριπλή βράβευση στα Loyalty Awards 2024

Κυριάκος Παντουβάκης, Head of BI and Αnalytics Department της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., Λέων Γαβαλάς, Co-Founder at Bespot και Ελευθερία Μάττα, Senior Data Analys

Για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές μέσα από στοχευμένες έρευνες αγοράς

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., απέσπασε 3 σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Loyalty Awards, για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές μέσα από στοχευμένες έρευνες αγοράς.

Συγκεκριμένα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. κατέκτησε:

  • Gold βραβείοστην ενότητα Best Use of CRM για το Mas – Personalization. Πρόκειται για μια καινοτόμα υλοποίηση προσωποποιημένων ενεργειών που στηρίζονται σε σύνθετες τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας καταναλωτικών συμπεριφορών.
  • Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Data/ Customer Analytics για το Mas-Churn & Early WarningΠρόκειται για ένα έργο που περιλαμβάνει ανάλυση σε βάθος των δεδομένων πωλήσεων, καταναλωτικής συμπεριφοράς και αγοραστικών προφίλ πελατών και ανάπτυξη μοντέλου που εντοπίζει High Churn Probability και την αντιμετωπίζει.
  • Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Mobile για το Leveraging BespotMasoutis Location Services to extract insights and increase loyalty όπου σε συνεργασία με την Bespot αξιοποίησε location-based τεχνολογίες για στοχευμένη έρευνα αγοράς μέσω της mobile εφαρμογής σε επιλεγμένα σημεία μέσα στην πόλη, για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της.

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.  επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών του τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online μέσω του eshop.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu