Για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές μέσα από στοχευμένες έρευνες αγοράς
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε., απέσπασε 3 σημαντικές διακρίσεις στα φετινά Loyalty Awards, για τις υπηρεσίες που προσφέρει στους καταναλωτές μέσα από στοχευμένες έρευνες αγοράς.
Συγκεκριμένα, η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. κατέκτησε:
- Gold βραβείο στην ενότητα Best Use of CRM για το Mas – Personalization. Πρόκειται για μια καινοτόμα υλοποίηση προσωποποιημένων ενεργειών που στηρίζονται σε σύνθετες τεχνικές ανάλυσης και ερμηνείας καταναλωτικών συμπεριφορών.
- Silver βραβείο στην κατηγορία Best Use of Data/ Customer Analytics για το Mas-Churn & Early Warning. Πρόκειται για ένα έργο που περιλαμβάνει ανάλυση σε βάθος των δεδομένων πωλήσεων, καταναλωτικής συμπεριφοράς και αγοραστικών προφίλ πελατών και ανάπτυξη μοντέλου που εντοπίζει High Churn Probability και την αντιμετωπίζει.
- Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Use of Mobile για το Leveraging Bespot–Masoutis Location Services to extract insights and increase loyalty όπου σε συνεργασία με την Bespot αξιοποίησε location-based τεχνολογίες για στοχευμένη έρευνα αγοράς μέσω της mobile εφαρμογής σε επιλεγμένα σημεία μέσα στην πόλη, για την καλύτερη κατανόηση των πελατών της.
Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. επενδύει διαρκώς στην τεχνολογία και την καινοτομία για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών του τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και online μέσω του eshop.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Πόλωση στις ΗΠΑ μετά την δεύτερη απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
- Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Πρόστιμα σε Γιαννίρη (Prelium) και Foodlink αλλά και άδεια για crowdfunding
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Στο τέλος η Alpha Bank έδωσε το θετικό πρόσημο +0,31% και το υψηλό ημέρας
- ΣΕΒ: Ξεκίνησε το «Skills4Jobs» για Hλεκτρολόγους Αυτοματιστές στη Θράκη
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις