Επιχειρήσεις

Μartin Bradenburger, Lidl: Οι «καθαρές» τιμές, το άνοιγμα κατά 15 λεπτά νωρίτερα και οι στόχοι του Lidl Up

Ο Μartin Bradenburger, Πρόεδρος Διοίκησης Lidl

Και το Σάββατο τα καταστήματα της αλυσίδας θα κλείνουν στις 21.00 «λόγω της ανάγκης για καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού»

Όποιος θελήσει να επισκεφθεί πρωί πρωί ένα κατάστημα Lidl από σήμερα Δευτέρα θα διαπιστώσει ότι οι πόρτες θα ανοίξουν ένα τέταρτο νωρίτερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό στις 07.45. Το γεγονός αποδίδεται από τον Πρόεδρο της Διοίκησης της Lidl, Martin Bradenburger στην «προετοιμασία» που πρέπει να γίνεται για τα είδη πρωινού, κρουασάν, τυρόπιτες, κλπ από μερίδα των εργαζομένων. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι η εταιρεία σχεδιάζει την ένταξη κάποιου ξεχωριστού καφέ στα καταστήματα, αλλά θα παραμείνει στη διάθεση σφολιατοειδών μέσω των σημείων Bake off. 

Δεν είναι η μόνη αλλαγή στο ωράριο της Lidl, καθώς τα καταστήματα της αλυσίδας θα κλείνουν πλέον κάθε Σάββατο στις 21.00 αντί στις 20.00, αποφάσεις, οι οποίες, κατά τον επικεφαλής της εταιρείας «ελήφθησαν λόγω της ανάγκης για καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού».

Κατά τ’ άλλα στη Lidl ήταν έτοιμοι εδώ και καιρό, κατά τον κ. Bradenburger, για το νέο κύμα μειώσεων που ήρθε, σύμφωνα με όσα ανέφερε το Υπουργείο Ανάπτυξης, από την προηγούμενη Παρασκευή. «Εμείς επί της ουσίας δεν περιμέναμε τις μειώσεις από το Υπουργείο, καθώς έχουμε πάντα μειωμένες, ‘’καθαρές’’ τιμές», ενώ είναι γνωστό ότι οι ελαττωμένες τιμές που έχει η αλυσίδα οφείλονται και στο γεγονός ότι άνω του 70% των προϊόντων της είναι ιδιωτικής ετικέτας.

Την ίδια στιγμή, ο Πρόεδρος της Διοίκησης της Lidl Ελλάς εμφανίστηκε αισιόδοξος για την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στην Ελλάδα, δηλώνοντας ότι ο πληθωρισμός εντός αλυσίδας για τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του 2024 διαμορφώθηκε στο -1%.

Για το στέλεχος, μάλιστα, το 2024, έτος της 25ης επετείου της παρουσίας της Lidl στη χώρα μας, εκτιμάται ότι θα προχωρήσει σε θετικό έδαφος, με κύριους πυλώνες την αύξηση του κατώτατου μισθού, αλλά και την ακόμα καλύτερη πορεία του τουρισμού. Ειδικά το σημείο της τουριστικής κίνησης είναι σημαντικό για την γερμανική αλυσίδα καθώς τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει σε καταστήματα σε δημοφιλή νησιά, όπως πχ η Σαντορίνη, κάτι που αναμένεται να συνεχίσει το επόμενο χρονικό διάστημα.

Για παράδειγμα, η εταιρεία έχει προγραμματίσει την επέκταση του χώρου πώλησης στο κατάστημά της στη Λευκάδα, όπου θα γίνει και νέος σχεδιασμός του Bake Off σημείου, με επαναλειτουργία τον ερχόμενο Απρίλιο, ενώ ανακατατάξεις θα υπάρχουν και στην παρουσία της στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Συνολικά, κατά τον Γερμανό Πρόεδρο, η εταιρεία από το 1999 μέχρι σήμερα έχει επενδύσει στη χώρα μας πάνω από 1,4 δις ευρώ.

Ο στόχος για 100 στελέχη λιανεμπορίου το 2025

Αξίζει να σημειωθεί ότι την προηγούμενη Παρασκευή έκανε τα εγκαίνια του το ανανεωμένο κατάστημα της Γερμανικής αλυσίδας στην περιοχή του Ρέντη,  το φέτος συμπληρώνει 10 έτη λειτουργίας, μεγαλύτερο κατά 400 τμ.

Την ίδια στιγμή, η Lidl έχει άλλο έναν λόγο να γιορτάζει τα 25 χρόνια της στην Ελλάδα, καθώς εν ετει 2024 είχε την πρώτη αποφοίτηση σπουδαστών του προγράμματος lidl up. Το εν λόγω πρόγραμμα, το οποίο ξεκίνησε ακριβώς δύο χρόνια πριν, τον Φεβρουάριο του 2022 έχει ως σκοπό να δημιουργήσει μέσω συνεργασίας με το Δημόσιο ΙΕΚ Γλυφάδας, τη νέα γενιά στελεχών λιανικού εμπορίου, ατομα δηλαδή που να μπορούν να βρίσκονται στην ηγετική ομάδα ενός σουπερμάρκετ.

Σύμφωνα με πληροφορίες του financialreport.gr, o μισθός των συγκεκριμένων στελεχών είναι 1530 ευρώ μικτά και 11 από αυτούς από την προηγούμενη Παρασκευή είναι υποδιευθυντές σε διάφορα καταστήματα ανά την Αθήνα.

“Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που εκπαιδεύει τόσο θεωρητικά, όσο και πρακτικά νέους ανθρώπους να είναι τα αυριανά στελέχη του λιανικού εμπορίου και αρχίζοντας από τη lidl να μπορούν να σταδιοδρομήσουν στο χώρο και σε άλλα σούπερ μάρκετ στο μέλλον. Είναι ένα πρόγραμμα που διαμορφώνει το αύριο του λιανικού εμπορίου» ανέφερε στο financialreport.gr ο κ. Bradenburger. Πρόσθεσε, δε, ότι υπάρχει πρόσκληση και στις άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ για αντίστοιχες κινήσεις, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το ζήτημα της έλλειψης προσωπικού.

Μάλιστα και ο σημερινός Πρόεδρος της Lidl Ελλάδας και Κύπρου Martin Bradenburger είχε ξεκινήσει και ο ίδιος την καριέρα του στην Ελβετία από αυτό το πρόγραμμα, από το οποίο, όπως ανέφερε, έχει κρατήσει τις καλύτερες αναμνήσεις.

Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, στην παρούσα φάση τρέχει ήδη το δεύτερο μέρος του προγράμματος, ήδη από τον Φεβρουάριο του 2023, ενώ ο στόχος είναι στο τρίτο έτος λειτουργίας του, τα μαθήματα να γίνονται -και- διαδικτυακά με αποτέλεσμα να μπορέσουν να τα παρακολουθήσουν νέοι από όλη τη χώρα που θα μπορούν να καλύψουν ανάγκες της lidl στα καταστήματά της πανελληνίως.

Μάλιστα, κατά όσα αναφέρθηκαν από τον υπεύθυνο του προγράμματος Στέφανο Κοτσονίδη, η διοίκηση της Lidl εστιάζει στο να έχει το 2025 100 έτοιμα στελέχη λιανεμπορίου για να μπορεί να τα διοχετεύσει στα καταστήματά της, τα οποία πλέον ξεπερνούν τα 231 σε όλη την Ελλάδα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu