Επιχειρήσεις

Μάννα – Τσατσαρωνάκη: Οι πράσινες επενδύσεις στον τουρισμό, τα νέα λανσαρίσματα και το εργοστάσιο στην Αθήνα το 2025

Η Πρόεδρος και CEΟ της εταιρέίας Ελένη Τσατσαρωνάκη

Το Λιοκάλυβο είναι ένα από τα πρόσφατα project της εταιρείας που συνδυάζει τη διατροφή με το well being

Νέα προϊόντα, αναβάθμιση της παραγωγικής λειτουργίας και στροφή στις πράσινες τουριστικές επενδύσεις: Αυτά είναι μόνο κάποια από τα σχέδια της κρητικής εταιρείας ‘’Μάννα-Τσατσαρωνάκη’’για το 2024 και το 2025, όπως παρουσιάστηκαν σε δημοσιογραφική εκδήλωση πριν λίγα 24ωρα.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε η Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας Ελένη Τσατσαρωνάκη «σχεδιάζουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο νέων προϊόντων με βάση το αλεύρι, σε διαφορετικές κατηγορίες, πάντοτε με τη γνωστή ποιότητα του “Μάννα”. Δημιουργούμε, λοιπόν, το δικό μας “μεταφορικό ισοδύναμο” με παραγωγικό κέντρο και στην Αθήνα» .

Αυτό σημαίνει ότι ετοιμάζεται να μπει σταδιακά σε λειτουργία, πιθανότατα την άνοιξη του 2025, εργοστάσιο της εταιρείας στις Αχαρνές Αττικής. Εκεί είναι που θα μεταφερθεί η παραγωγή από τον Κίσσαμο Χανίων όπου εκεί θα διατηρηθεί η παραγωγή του παραδοσιακού χειροποίητου παξιμαδιού ενώ θα λειτουργήσει και ένα σύγχρονο κέντρο διανομής.

Την ίδια στιγμή, εξακολουθεί και η λειτουργία των παραγωγικών εγκαταστάσεων στην έδρα της εταιρείας, τον Πλάτανο.

Μάλιστα, σύμφωνα με την κυρία Τσατσαρωνάκη, η δεύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας, στην Κρήτη, στο Βαρύπετρο του Δήμου Χανίων έχει αρχίσει, ήδη, να προσφέρει αποδοτικότερη ανταπόκριση στις παραγγελίες».

Πώς ο τουρισμός ενώνεται με τη διατροφή

Η εταιρεία, εξάλλου, επιχειρεί τα τελευταία χρόνια να συνδέει την κύρια δραστηριότητά της, την παραγωγή παξιμαδιών και με το ήδη υπάρχον ξενοδοχείο, το Molos Bay, αλλά και το πιο πρόσφατο τουριστικό σχέδιο, το ‘’Λιοκάλυβο, στην παραλία των Φαλασάρνων στα Χανιά.

«Επιτυγχάνουμε εταιρική διαφοροποίηση συνδυάζοντας την αγροτική παραγωγή με τη διατροφή και τον τουρισμό» ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Τσατσαρωνάκη, σε σχέση με αυτόν τον συνδυασμό, τονίζοντας ότι το ξενοδοχείο Molos Bay του ομίλου στην Κίσαμο, που λειτουργεί και ως συμπληρωματικός πόλος, καθώς οι πελάτες καταναλώνουν και δοκιμάζουν γεύσεις, βιωματική διαδικασία η οποία λειτουργεί πιλοτικά για διατροφικές ιδέες και συνταγές.

Στο ίδιο μήκος κύματος και το εγχείρημα του «Λιοκάλυβου» στα Φαλάσαρνα, στο οποίο συμπράττουν η διατροφή με την ευεξία (place and well-being).

Εξάλλου, η εταιρεία παράγει σε δικά της θερμοκήπια, τομάτες και τοματίνια, ενώ διαθέτει και ελαιώνες, οι οποίοι παράγουν το δικό της ελαιόλαδο. Αυτά βρίσκονται σε ένα παραγωγικό συγκρότημα (θερμοκήπια) στα Φαλάσαρνα, σε έκταση 40.000 τετραγωνικών μέτρων, που είναι πλέον μια αυτοτελής δραστηριότητα και το οποίο εξαγοράστηκε από την εταιρεία το 2021, έναντι 6,2 εκατ. ευρώ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu