Επιχειρήσεις

Μαλαματίνα: Λανσάρει νέο προϊόν με στόχο λιανική και εστίαση

O CEO της οινοποίίας Μαλαματίνα, Νίκος Κεράνης

Οι πωλήσεις της οινοποιίας το 2023 έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ

Στο λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος, της Ρετσίνας ‘’Μάλαμα’’ μπαίνει στο καλοκαίρι η οινοποιία Μαλαματίνα.

Επί της ουσίας, σύμφωνα με όσα αναφέρονται από την εταιρεία, το νέο αυτό λανσάρισμα επαναπροσδιορίζει την κατηγορία της ρετσίνας λανσάροντας ένα νέο προϊόν, την Ρετσίνα «Μάλαμα», δημιουργώντας μια εκλεπτυσμένη και μοντέρνα εκδοχή του ιστορικού κρασιού.

Η ρετσίνα «Μάλαμα» παράγεται από εκλεκτά ελληνικά σταφύλια της ποικιλίας Ροδίτη από επιλεγμένους αμπελώνες.

Κατά πληροφορίες του Financial Report, η νέα Ρετσίνα «Μάλαμα» θα είναι διαθέσιμη σύντομα σε επιλεγμένους χώρους λιανικής και εστίασης, ενώ αναμένεται να αρχίσουν και εξαγωγές. 

Υπενθυμίζεται ότι το νέο προϊόν έρχεται με φόντο μια καλή προηγούμενη χρονιά για την ”Μαλαματίνα”, καθώς και η ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της, οδήγησαν σε αύξηση των πωλήσεων της Οινοποιίας. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. €, έναντι των 7,25 εκατ. € του 2022. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.

Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας  συνεργασίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη.

Εξάλλου, η εταιρεία επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες catering, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu