Επιχειρήσεις

LVMH: Πτώση 3% στις πωλήσεις στα 19,08 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2024

Στην αγορά της Ασίας, -εξαιρουμένης της Ιαπωνίας- όπου η Κίνα κατέχει κυρίαρχο μερίδιο, οι πωλήσεις κατρακύλησαν 16%

Πτώση 3% των πωλήσεων το γ’ τρίμηνο παρουσίασε η LVMH, με την αιτιολογία ότι η ζήτηση στην Κίνα και την Ιαπωνία εξασθένησε.

Ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο κατέγραψε έσοδα 19,08 δισ. ευρώ για το γ’ τρίμηνο, σημειώνοντας πτώση 3% σε οργανική βάση, αφαιρώντας την επίδραση των νομισμάτων, των εξαγορών και των εκποιήσεων.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, «η μικρή μείωση των εσόδων στο τρίτο τρίμηνο, προέκυψε κυρίως από τη χαμηλότερη ανάπτυξη στην Ιαπωνία, κυρίως λόγω του ισχυρότερου γεν».

Πρόσθεσε ότι «σε ένα αβέβαιο οικονομικό και γεωπολιτικό περιβάλλον, ο Όμιλος παραμένει αισιόδοξος και διατηρεί μια στρατηγική που επικεντρώνεται στη συνεχή ενίσχυση της ελκυστικότητας των εμπορικών σημάτων του».

Ο τομέας της μόδας και των δερμάτινων ειδών, που περιλαμβάνει τις Louis Vuitton και Dior, ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεων κατά 5%, πολύ κάτω από τις προσδοκίες για άνοδο 4%, στην πρώτη πτώση για την επιχείρηση από το 2020.

Στην αγορά της Ασίας, -εξαιρουμένης της Ιαπωνίας- όπου η Κίνα κατέχει κυρίαρχο μερίδιο, οι πωλήσεις κατρακύλησαν 16%, ενώ το προηγούμενο τρίμηνο υποχώρησαν κατά 14%.

«Η κινεζική καταναλωτική εμπιστοσύνη έχει κατρακυλήσει στα ιστορικά χαμηλά που είχαν σημειωθεί επί πανδημίας», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony.

Στην Ιαπωνία, η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε στο 20% από το άλμα 57% του προηγούμενου τριμήνου, λόγω του ισχυρότερου γεν.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu