Πρόσωπα

Luke Boase: Τυχερός σαν την μπίρα του Lucky Saint

Ο βρετανός πρώην αναλυτής μετοχών που ασχολήθηκε με την παραγωγή μπίρας χωρίς αλκοόλ

Ο εμπνευστής της μπίρας χωρίς αλκοόλ Lucky Saint – από τις πιο αναπτυσσόεμνες ζυθοποιϊες χωρίς αλκοόλ – δήλωσε το Σάββατο ότι δεν ποντάρει στους πότες για να αυξηθούν οι πωλήσεις, καθώς η εταιρεία σκοπεύει να επεκτείνει την παραγωγή και να κάνει και βαρελίσια μπίρα, τοποθετώντας την σε περισσότερες παμπς στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια για να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να πηγαίνουν σε παμπ κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου, προσφέροντας δωρεάν Lucky Saint.

Ο όμιλος με έδρα το Λονδίνο επωφελείται από μια ευρύτερη τάση των καταναλωτών που υιοθετούν πιο υγιεινή διατροφή και πίνουν παραδοσιακή μπύρα με χαμηλής περιεκτικότητας αλκοόλ ή χωρίς αλκοόλ, δήλωσε ο επιχειρηματίας Luke Boase, ο οποίος πριν ασχοληθεί με την παραγωγή μπίρας και ιδρύσει την εταιρεία Lucky Saint  το 2018, ήταν αναλυτής μετοχών.

Πέρυσι, η Lucky Saint εξασφάλισε χρηματοδότηση 10 εκατ. Στους υποστηρικτές περιλαμβάνονται οι εταιρείες επιχειρηματικών κεφαλαίων JamJar Investments και Beringea, καθώς και ο Jonathan Warburton, ο πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας ειδών αρτοποιείου.

Ο Luke Boase ανέφερε ότι υπάρχει μια τάση καθώς περισσότερο από το 80% των ατόμων που αγοράζουν ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα ή χωρίς αλκοόλ, απολαμβάνουν επίσης την τυπική μπύρα.

Οι μεγαλύτερες ζυθοποιίες στον κόσμο έχουν ήδη επιδιώξει να επωφεληθούν από την τάση, με τις Heineken, Budweiser και Guinness να έχουν κυκλοφορήσει προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ ή χωρίς αλκοόλ.

Η Lucky Saints κατατάσσεται ως η τέταρτη πιο δημοφιλής μάρκα στην κατηγορία στο Ηνωμένο Βασίλειο, μετά τη Heineken 0.0, την Peroni Nastro Azzurro 0.0, την Becks LA Alcohol Free σύμφωνα με τη εταιρεία έρευνας αγοράς, Nielsen

Ο όγκος μπύρας χωρίς αλκοόλ ή χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ που καταναλώθηκε στις 10 μεγαλύτερες αγορές αυξήθηκε 5%, ανεβάζοντας την αξία της κατηγορίας σε περισσότερα από 13 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον όμιλο ανάλυσης ποτών IWSR. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η αγορά αξίζει περίπου £ 255 εκατ. και αναμένεται να αυξηθεί με ετήσιο ποσοστό 8% μέχρι το 2027, δήλωσε η IWSR.

Ο Boase επέμεινε ότι η παρουσία των μεγαλύτερων ζυθοποιών στην αγορά ήταν τελικά ένα όφελος, λέγοντας ότι «η ορατότητα και η ευαισθητοποίηση της κατηγορίας αυξάνεται, καθώς βοηθείται μαζικά από τις μεγάλες μάρκες».

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu