Επιχειρήσεις

Lili Drogerie: 22 σημεία στην Ελλάδα από τη σέρβικη εταιρεία στην επέτειο τριών ετών

To 2022 η εταιρεία άγγιξε το 1,7 εκατ. ευρώ πωλήσεις

Με 22 καταστήματα δραστηριοποιείται πλέον στη χώρα μας το σερβικό brand καλλυντικών και ειδών περιποίησης Lili Drogerie, καθώς μέσα στο Σαββατοκύριακο άνοιξε το πιο πρόσφατο στην περιοχή της Χαλκίδας.

Είχαν προηγηθεί άλλα δύο εγκαίνια καταστημάτων, μόλις λίγες ημέρες πριν στη Λαμία και στον Άγιο Δημήτριο στην Αθήνα.

Το πρώτο φυσικό σημείο πώλησης της εταιρείας είχε ανοίξει ακριβώς πριν από τρία χρόνια, εν μέσω πανδημίας, τον Απρίλιο του 2021, και από τότε η επέκταση της σέρβικης αλυσίδας συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς.

Εκτός από τα φυσικά καταστήματα, η Lili Drogerie διατηρεί επίσης ιστοσελίδα στα ελληνικά, η οποία αν και δεν έχει e-shop, εν τούτοις αξιοποιείται για να παρουσιάζει τις μηνιαίες προτάσεις εκπτώσεων και προσφορών σε προϊόντα ομορφιάς, περιποίησης και καλλυντικών.

Σημειώνεται ότι το format της Lili Drogerie είναι στηριγμένο σ’ ένα υβρίδιο προσφοράς επώνυμων ειδών, αλλά και δικών της μαρκών. Τα δε καταστήματα της είναι μικρού και μεσαίου εμβαδού, περιορίζοντας το λειτουργικό κόστος, αν και τοποθετούνται σε νευραλγικές αγορές. Αυτό σημαίνει πως κατά καιρούς χώροι για τα Lili Drogerie αποτελούν τόσο εμπορικά κέντρα όπως Mall, Avenue και το εμπορικό πάρκο της Trade Estates στην Πειραιώς, όσο και ανεξάρτητα καταστήματα κοντά σε εμπορικές πιάτσες.

H διαδρομή της αλυσίδας ξεκίνησε το 2003 στο Βελιγράδι και γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλη τη Σερβία, όπου διαθέτει δίκτυο με πάνω από 200 καταστήματα.

Επόμενος σταθμός ήταν η Βουλγαρία, με πάνω από 90 καταστήματα εν έτει 2024, ενώ τρίτος σταθμός ήταν πριν από τρία χρόνια η Ελλάδα, στην οποία υπάρχουν βλέψεις για περαιτέρω επέκταση. Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες καταστάσεις της εταιρείας, το 2022, οι πωλήσεις της έφτασαν τα 1,7 εκατ. ευρώ στη χώρα μας.

CEΟ της μητρικής είναι ο Nemanja Stevanovic, ενώ την εν Ελλάδι επέκταση της εταιρείας στη χώρα μας επιβλέπει ο CEO Greece Μιχάλης Ζερβογιαννάκης.

Η εταιρεία αναπτύσσει δικά της brands, όπως Velnea, Solevita, 21 Cosmetics, αλλά διατηρεί συνεργασίες τόσο με ντόπιες εταιρείες (π.χ. Σαράντης, Frezyderm, ΜΕΓΑ, Septona), αλλά και πολυεθνικές (Unilever, L’Oreal, P&G κ.α.), συμπληρώνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu