Η κρίση κόστους ζωής οδήγησε και τους Βρετανούς σε εκπτωτικά σουπερμάρκετ
Οι πωλήσεις της Γερμανικής αλυσίδας Lidl αυξήθηκαν κατά 12%, με 4,5 εκατομμύρια αγοραστές να περνούν τις πόρτες της κατά την περίοδο πριν τα Χριστούγεννα στα Βρετανικά καταστήματα της. Η αλυσίδα είπε ότι πουλούσε μια γαλοπούλα κάθε δύο δευτερόλεπτα και περισσότερους από 2.000 τόνους πατάτες ενώ τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν αυτά ιδιωτικής ετικέτας.
Οι βρετανοί επέλεξαν φέτος για τις Χριστουγεννιάτικες αγορές τους τα εκπτωτικά σουπερμάρκετ όπως το Lidl και το Aldi λόγω της κρίσης κόστους ζωής.
Ο Ryan McDonnell, Διευθύνων Σύμβουλος της Lidl GB, δήλωσε: «Είμαι απίστευτα περήφανος για την απόδοσή μας αυτά τα Χριστούγεννα σε αυτή που ήταν η πιο πολυσύχναστη περίοδος συναλλαγών στην ιστορία μας. Ως το ταχύτερα αναπτυσσόμενο σούπερ μάρκετ στη χώρα, καλωσορίσαμε περισσότερους πελάτες από τις πόρτες μας από ποτέ και διασφαλίσαμε ότι παραδώσαμε την υπόσχεση ποιότητας και τιμής που περίμεναν από εμάς.
Η Aldi είπε ότι οι πωλήσεις της ξεπέρασαν το 1,5 δισεκατομμύριο λίρες για πρώτη φορά τις τέσσερις εβδομάδες μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, αυξημένες κατά 8% σε σχέση με πέρυσι. Μόνο στις 22 Δεκεμβρίου, εξυπηρέτησε 2,5 εκατομμύρια πελάτες.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Πουλάει το ακίνητο στη Θεσσαλονίκη φθηνότερα από την αγορά πριν 28 χρόνια
- Πιερρακάκης με Θεοδωρόπουλο: Θα αξιοποιήσουμε τις προτάσεις του ΣΕΒ
- Δημοσκόπηση Marc: Καθαρά δεύτερη η Κωνσταντοπούλου με 13,7% – Η ΝΔ πρώτη με 26,5%
- New York Times: Η Amazon κατέθεσε προσφορά για την εξαγορά του TikTok
- Δένδιας στη Βουλή: Αυτά είναι τα 6 μέτρα διαφάνειας για τα εξοπλιστικά
- Παραδίδεται στην κυκλοφορία η Γέφυρα Χειμωνικού στην Κεφαλονιά
- Ευρωπαϊκές αγορές: Έκλεισαν με απώλειες περιμένοντας τους δασμούς Τραμπ
- Politico: Ο Μασκ αποχωρεί σύντομα από την κυβέρνηση Τραμπ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις