Επιχειρήσεις

Lidl: Ποιές καινοτομίες φέρνει η επόμενη ημέρα των 25 ετών στην Ελλάδα

Ο Πρόεδρος Διοίκησης, Martin Brandenburger, υποδεχόμενος τους καλεσμένους στην εκδήλωση

Μισο δις ευρώ κάνουν τζίρο τα ελληνικά προϊόντα που βγαίνουν εκτός χώρας μέσω της Lidl

Τα 25 χρόνια της στην Ελλάδα γιορτάζει φέτος η γερμανική αλυσίδα Super Market, η οποία πλέον μετρά στη χώρα μας 230 καταστήματα, 6700 εργαζομένους και επενδύσεις που ξεπερνούν, συνολικά, το 1,4 δις ευρώ.

Την ίδια στιγμή, τα τελευταία χρόνια η αλυσίδα έχει κάνει άνοιγμα στα ελληνικά προϊόντα, προχωρώντας και σε συνεργασίες και με εγχώριους προμηθευτές, τα οποία βγαίνουν και εκτός χώρας.

Χαρακτηριστικό είναι ότι μόνο το 2023 προχώρησε στην παραγωγή 1.624 προϊόντων από 409 παραγωγούς, ενώ ο τζίρος από τις εξαγωγές που κάνουν τα ελληνικά προϊόντα μέσω του μητρικού ομίλου Schwarz σε 31 αγορές, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, ανήλθαν πέρυσι σε 0,5 δισ. ευρώ.

Στη μεγάλη εκδήλωση για την επέτειο αυτή πριν από λίγες ώρες, ο πρόεδρος διοίκησης κ. Martin Brandenburger ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Η Lidl Hellas μεγαλώνει μαζί με την Ελλάδα και τους προμηθευτές της» προσθέτοντας ότι «ξεκάθαρος στόχος για εμάς είναι να καλύψουμε τις καθημερινές ανάγκες της κατανάλωσης εύκολα, απλά και γρήγορα».

Το πρώτο self check out ταμείο

Σε αυτό το πλαίσιο, λειτουργεί, ήδη, πρώτο self checkout ταμείο στην Σίνδο Θεσσαλονίκης και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, θα υπάρχει αντίστοιχο και στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τη διοίκηση, υπάρχει στόχος μέχρι τα τέλη του 2026 τα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης να επεκταθούν σε όλα τα σημεία του δικτύου.

Εξάλλου, στο πλαίσιο της μείωσης χρήσης χαρτιού και της βιωσιμότητας, η Lidl προχωρά και στην παροχή ηλεκτρονικών αποδείξεων στους κατόχους της κάρτας Lidl Plus, κάτι που θα ξεκινήσει να ισχύει, επίσης, μέσα στο καλοκαίρι.

Γιορτές και… πρόστιμα

Και ενώ η εταιρεία γιορτάζει τα 25 χρόνια της, η ζωή στην αγορά συνεχίζεται…
Σύμφωνα με πληροφορίες, πριν από λίγες ώρες, της επεβλήθη πρόστιμο για μη αναγραφή των απαιτούμενων ενδείξεων επί της πινακίδας πώλησης, από την Περιφέρεια Αττικής.

Ειδικότερα, με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 637/06-06-2024 Απόφαση του Αν. Προϊστάμενου της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Π.Ε. Ανατολικής Αττικής επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο ύψους χιλίων ευρώ (1000,00€) στην επιχείρηση με την επωνυμία «ΛΙΝΤΛ ΕΛΛΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.», ΒΙ.ΠΕ. Θεσ/κης, ΔΑ 13, Ο.Τ. 31, Τ.Θ. 1032, Τ.Κ. 57 022 στη Σίνδο Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το άρθρο 2Ε§1 του Κεφαλαίου 1Α της με αρ. 91354/2017 Απόφασης του Υφυπουργού Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας «Κωδικοποίηση Κανόνων Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και Παροχής Υπηρεσιών (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.)» (ΦΕΚ 2983/Β’/30.8.2017), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, διότι κατά τον επιτόπιο έλεγχο στο υποκατάστημα της επιχείρησης επί της Λ. Μαραθώνος 227 & Θησέως στη Νέα Μάκρη Αττικής διαπιστώθηκε ότι για το είδος «Χοιρινή Πανσέτα Μ/Ο Νωπή», Καθαρού Βάρους 2,557Kg, με ανάλωση έως 02/06/2024 και BC 2000287025572, επί της πινακίδας πώλησης αναγραφόταν μόνο η ένδειξη «Συσκευασία 1000g: 5,49€».

Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στη σχετική ανακοίνωση, η συσκευασία που υπήρχε στο ράφι πώλησης δεν είχε καθαρό βάρος 1000g, αλλά 2557g, με αποτέλεσμα να μην γίνεται άμεσα αντιληπτό από τον καταναλωτή ότι η τιμή αφορά στην τιμή του κιλού και όχι στην τιμή της συσκευασίας. Δηλαδή, στην πινακίδα πώλησης, μεταξύ άλλων, θα έπρεπε να αναγράφεται τόσο η τιμή πώλησης ανά συσκευασία, όσο και η τιμή πώλησης ανά μονάδα μέτρησης, που στην περιγραφόμενη περίπτωση δεν συνέβαινε, κατά παράβαση του άρθρου 2Α του Κεφ. 1Α της ως άνω Υ.Α, σε συνδυασμό με το άρθρο 7 του Ν. 4177/2013, όπως ισχύει.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu