Επιχειρήσεις

LG: Διευρύνει περαιτέρω στην Ευρώπη το κανάλι ταινιών και τηλεόρασης

Δεν είναι ακόμα γνωστό πότε θα έρθει στην Ελλάδα

Στόχο να προσεγγίσει μεγαλύτερο κοινό στην Ευρώπη, μέσω του δωρεάν καναλιού της εταιρείας θέτει η LG Electronics (LG), η οποία πρόκειται να επεκτείνει τη διαθεσιμότητα του LG 1 για να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό σε όλην την Ευρώπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, μετά την κυκλοφορία του στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία τον Μάιο, το LG 1 θα είναι διαθέσιμο αργότερα φέτος στη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία μέσω του LG Channels, της αποκλειστικής δωρεάν υπηρεσίας streaming της εταιρείας.

Χάρη σε συνεργασίες περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των Lionsgate, Filmrise, NBC Universal και Fremantle, η LG έχει επιμεληθεί τα δικά της διαχειριζόμενα κανάλια για να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα δημοφιλούς και premium περιεχομένου, αποδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρείας να αναβαθμίσει την εμπειρία θέασης στους χρήστες στις ευρωπαϊκές αγορές.

Από την έναρξή του στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, το LG 1 ανέβηκε στην κατάταξη των καναλιών LG, έχοντας αποκλειστικές πρεμιέρες σε πρώτο πλάνο όπως των Paul T. Goldman και Wong & Winchester, καθώς και τις επιτυχημένες σειρές Nashville, Boss, Graves, The Royals, Houdini, The Girl-friend Experience, Sliders, Quantum Leap, Twelve Monkeys, New York Undercover, Mutant X, Relic Hunter, Andromeda και Anna Pihl.

Επιπλέον, το LG Channels εισήγαγε μια κατηγορία Kids & Family στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία, επιτρέποντας στις οικογένειες να εξερευνήσουν εύκολα κανάλια ειδικά προσαρμοσμένα στα παιδιά, συμπεριλαμβανομένων των Beano TV, Narrative και Wildbrain.

Εκτός από το διευρυμένο περιεχόμενο στην Ευρώπη, η LG εγκαινίασε πρόσφατα στις ΗΠΑ ένα κανάλι που ονομάζεται LG Channels Showcase, το οποίο τροφοδοτείται από συνεργασίες με ένα ευρύ φάσμα κινηματογραφικών στούντιο, όπως τα Amazon MGM Studios, Lionsgate και Sony Pictures Entertainment. Το LG Channels Showcase διαθέτει επίσης πρωτότυπο περιεχόμενο, όπως η βραβευμένη σειρά LG Presents: The Rivalries, The Taste of Tennessee και πρόσφατα ανακοίνωσε το Estate of Survival, το πρώτο reality της εταιρείας, που θα είναι διαθέσιμο στα κανάλια LG σε περισσότερες από εννέα χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Κορέας και των αγορών της Λατινικής Αμερικής.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Επιχειρήσεις

close menu