Επιχειρήσεις

Levi Strauss: Πουλά τη ζημιογόνα Dockers που εμφάνισε βουτιά 15% στις πωλήσεις το γ’ τρίμηνο

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Levis, Μισέλ Γκας

"Η Dockers είναι μια μάρκα που δεν συμβαδίζει με τις καταναλωτικές τάσεις εδώ και αρκετό καιρό"

Tο ενδεχόμενο πώλησης της υπολειτουργούσας μάρκας Dockers, η οποία παρουσιάζει βουτιά 15% στις πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο, εξετάζει η Levi Strauss.

Όπως σημειώνει το Reuters, η Levi βρίσκεται στο μέσον αλλαγής της στρατηγικής της για να λειτουργήσει κυρίως προσφέροντας μικρότερη ποικιλία που επικεντρώνεται στον πυρήνα των ρούχων denim και να επιτύχει σημαντικές πωλήσεις μέσω των καταστημάτων της απευθείας στον καταναλωτή σε πλήρεις τιμές.

Η εταιρεία είχε ήδη αποχωρήσει από επιχειρήσεις που δεν απέφεραν πολλά, όπως η μάρκα Denizen και η κατηγορία υποδημάτων της, σε ορισμένες περιοχές, στο πλαίσιο των σχεδίων μείωσης του κόστους, τα οποία περιλάμβαναν επίσης απολύσεις.

Αυτό βοήθησε την εταιρεία να εμφανίσει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή τρίτου τριμήνου ύψους 33 σεντς, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 31 σεντς, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που συγκέντρωσε η LSEG.

Στο πλαίσιο της διαδικασίας στρατηγικής αναθεώρησης της Dockers, η εταιρεία έχει προσλάβει την Bank of America ως χρηματοοικονομικό σύμβουλο και δεν έχει ορίσει προθεσμία ή οριστικό χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή της.

Οι πωλήσεις της Dockers σημείωσαν πτώση 15% το τρίτο τρίμηνο. Η μάρκα συνέβαλε κατά περίπου 5% στα συνολικά έσοδα του τριμήνου που αναφέρθηκε στα 1,52 δισ. δολάρια, τα οποία δεν έπιασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 1,55 δισ. δολάρια.

Ωστόσο, οι πωλήσεις της Levi’s βλέπουν μια ώθηση από το κανάλι direct-to-consumer, με το τμήμα να καταγράφει άλμα 10% στις πωλήσεις, λόγω της ισχυρής ζήτησης για γυναικεία ρούχα, ιδίως τζιν φορέματα και ολόσωμες φόρμες, που πωλούνται κυρίως σε πλήρεις τιμές.

«Η Dockers είναι μια μάρκα που δεν συμβαδίζει με τις καταναλωτικές τάσεις εδώ και αρκετό καιρό.. Αυτή (η Gass) τοποθετεί τη Levi Strauss να παραμείνει σε αυτό που ξέρει καλύτερα», δήλωσε ο αναλυτής της eMarketer Zak Stambor.

Η Levi ανακοίνωσε ότι αναμένει αύξηση των εσόδων του τέταρτου τριμήνου σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για αύξηση 7,36% λόγω της αδυναμίας της Dockers και της υποχώρησης των καταναλωτικών δαπανών στην Κίνα.

Η εταιρεία, η οποία εισάγει τα περισσότερα προϊόντα της στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω της Ανατολικής Ακτής από την Ασία, δήλωσε ότι είχε κάνει εναλλακτικά σχέδια για να διασφαλίσει ότι οι αποστολές θα έφταναν εγκαίρως για την περίοδο των διακοπών. Τα λιμάνια της ανατολικής ακτής και της ακτής του Κόλπου των ΗΠΑ βρίσκονται επί του παρόντος σε απεργία που έχει εισέλθει στη δεύτερη ημέρα της και έχει σταματήσει τις μεταφορές.

Η Levi δήλωσε ότι είχε μετατοπίσει τα δρομολόγια προς τη δυτική ακτή των ΗΠΑ, έδωσε προτεραιότητα σε ορισμένα λιμάνια και στράφηκε σε αεροπορικές μεταφορές.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu