Σε ότι αφορά τις εξαγωγές η εταιρεία εστιάζει στην αγορά των ΗΠΑ
Εστίαση σε νέα λανσαρίσματα που συνδέονται με vegan γεύσεις επιφυλάσσει το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα για τους καταναλωτές η ελληνική κονσερβοποιία Κύκνος, η οποία ήδη τη νέα χρονιά έκανε είσοδο σε νέο κλάδο με ένα ακόμα καινούργιο προϊόν.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο CEO της εταιρείας Αχιλλέας Αγγελόπουλος, ήδη από τις προηγούμενες ημέρες, η εταιρεία έχει λανσάρει προϊόντα που συνδέονται με την πίτσα, καθώς μετά από αρκετούς μήνες έρευνας και ανάπτυξης, βρίσκονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ τα προϊόντα KYKNOS Pizza Sauces σε τρεις γεύσεις, BASILICO, BBQ και SPICY.
Πρόκειται για μια κίνηση, η οποία συνεχίζεται, ήδη, από το 2023, οπότε και η εταιρεία μπήκε για πρώτη φορά στις κατηγορίες της μαγιονέζας και της μουστάρδας, προσφέροντας έξι νέους κωδικούς.
“Αγαπάμε το καλό, ποιοτικό, αυθεντικό φαγητό. Παθιαζόμαστε με νέες γεύσεις. Πειραματιζόμαστε με νέες συνταγές. Κάνουμε πολλές γευστικές δοκιμές. Μοιραζόμαστε μαζί σας τα καλύτερα από τα προϊόντα μας για να τα απολαύσετε στο σπίτι με τους αγαπημένους σας. Τι σημασία έχουν άλλωστε τα 110 χρόνια ζωής αν δεν συνεχίζεις να είσαι δημιουργικός, σύγχρονος και παθιασμένος με αυτό που κάνεις όπως την πρώτη μέρα λειτουργίας σου;” τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της εταιρείας ”συστήνοντας” πριν από λίγες ημέρες τα νέα προϊόντα.
Στοχοπροσήλωση στην αγορά των ΗΠΑ
Αυτό που καθίσταται σαφές από στελέχη της Κύκνος είναι ότι “η εταιρεία παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις στον κλάδο και βασιζόμενη στην αποκτηθείσα εμπειρία της συνεχίζει να έχει στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες, τους πελάτες και τα κανάλια που δραστηριοποιείται, την περαιτέρω ενίσχυση του μεριδίου αγοράς και την βελτίωση των αποτελεσμάτων της”.
Σε αυτό το πλαίσιο, το πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2023/2024 ξεκίνησε με διψήφια ανάπτυξη και τους όγκους στα επίπεδα της αμέσως προηγούμενης χρήσης, με τις εξαγωγές να αποτελούν περίπου το 15% του συνολικού τζίρου. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία πραγματοποίησε στρατηγικό άνοιγμα στην αγορά της Αμερικής πριν από λίγους μήνες, κάτι το οποίο αναμένεται να συνεχίσει και το 2025, σε συνεργασία με τοπικούς συνεργάτες.
Την ίδια στιγμή, σε θετικό έδαφος είναι και οι εκτιμήσεις για την πορεία των ευρωπαϊκών αγορών όπου έχει παρουσία η κονσερβοποιία, ενώ για το 2025 αναμένεται, εκτός από την εστίαση στην αγορά των ΗΠΑ, και είσοδος και σε άλλες αγορές, παράλληλα με την ενδυνάμωση στην ελληνική αγορά, τόσο στη λιανική όσο και στη HoReCa.
Εκτιμήσεις για ανεβασμένη κερδοφορία και το 2024
Αυτές οι νέες κυκλοφορίες έρχονται σε μια στιγμή που οι πωλήσεις της εταιρείας έτρεξαν με ρυθμό αύξησης 21,5% το 2023. Ο συνολικός κύκλος εργασιών της βιομηχανίας το 2023 έφτασε τα €36,3 εκατ. έναντι €29,87 εκατ. στην προηγούμενη χρήση, ενώ παρά το έντονο πληθωριστικό περιβάλλον και τη μειωμένη αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει και τους όγκους της σε ποσοστό 4,74%. Οι πωλήσεις της Κύκνος μόνο στην Ελλάδα αυξήθηκαν 23,6% (από τα €25,4 εκατ. στα €31,4 εκατ.) και οι εξαγωγές κατά 44,75% (από τα €3,4 εκατ. στα €4,9 εκατ.). Επίσης, τα κέρδη EBITDA αυξήθηκαν κατά 57%, ξεπερνώντας τα €2,4 εκατ., με τα καθαρά κέρδη στα €640 χιλ. από €189 χιλ. στη χρήση 2021/2022. Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία το 2024 έκλεισε με ανοδικό ρυθμό πωλήσεων και κερδών.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Με ποσοστό 0,5% η Qube
- Bloomberg: Αγκυροβολημένα πάνω από 60 πετρελαιοφόρα μετά τις νέες αμερικανικές κυρώσεις
- ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Στο 87,91% το ποσοστό της Masdar
- Ideal Holdings: Έκτακτη Γενική Συνέλευση για μείωση κεφαλαίου και επιστροφή ποσού σε μετόχους
- Κασσελάκης: Τι απάντησε για την ποινική δίωξη επειδή διατηρούσε εταιρεία στο εξωτερικό
- Λούκα Κατσέλη: «Με βαθύτατο αίσθημα ευθύνης αποδέχομαι την τιμητική πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για την ΠτΔ»
- Χρηματιστήριο: Απώλεσε τις 1.500 μονάδες με δεύτερο πτωτικό σερί – Άλμα 13% για τον ΟΛΘ
- Ανακαινίζω – Νοικιάζω: Έρχονται νέες αλλαγές στο πρόγραμμα
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις