Από τον περασμένο Ιούνιο βρίσκονται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής στην Ελλάδα και τα παγωτά της εταιρείας με υψηλή ποσότητα πρωτεϊνης
Αγορά στόχος είναι, ξεκάθαρα οι ΗΠΑ και για το 2025 για την Κρι Κρι, μετά και από την επίσημη είσοδο του ελληνικού παγωμένου γιαουρτιού στη λιανική της αχανούς χώρας, σύμφωνα με όσα τονίζουν πηγές από την εταιρεία στο Financial Report.
Κατά όσα αναφέρονται από την Κρι Κρι «οι πρώτοι κωδικοί τοποθετήθηκαν σε τοπικές αλυσίδες στην περιοχή του Τέξας», ενώ η πορεία αυτής της τοποθέτησης αναμένεται να αξιολογηθεί επισταμένως τους επόμενους μήνες από τα στελέχη της εταιρείας για να γίνουν τα επόμενα βήματα. Τότε, αναμένονται να βγουν κάποια πρώτα συμπεράσματα «ώστε να προετοιμαστούμε για πιο δυναμική και οργανωμένη διείσδυση την επόμενη χρονιά στην αμερικάνικη αγορά» τονίζεται από την εταιρεία.
Αυτά τα συμπεράσματα θα αποτελέσουν το εφαλτήριο για να γίνει ακόμα πιο συστηματική προσπάθεια προώθησης του προϊόντος ειδικά την επόμενη χρονιά, καθώς, όπως δηλώνεται από την Κρι Κρι «το 2025 η προσπάθεια μας θα επικεντρωθεί στην αγορά των ΗΠΑ όπου το ελληνικό γιαούρτι τα τελευταία 20 χρόνια γνωρίζει τεράστια επιτυχία και σε αξία ξεπερνά τα 3 δις».
Η εταιρεία, εξάλλου, θα προσπαθήσει να εδραιώσει την παρουσία αυτού του νέου προϊόντος και μέσα από μεγάλες εκθέσεις τροφίμων στις ΗΠΑ και όχι μόνο, προκειμένου να δημιουργηθεί ενδιαφέρον και από άλλες χώρες.
Όπως τονίζουν από την Κρι Κρι, εξάλλου, υπάρχει ένα πλεονέκτημα στο συγκεκριμένο προϊόν που μπορεί να παρατείνει τη διάρκεια ζωής του και άρα να μπορεί να βρεθεί ακόμα και σε μακρινά μέρη του κόσμου: «Το πλεονέκτημα του Greek Frozen Yogurt είναι ότι έχει shelf life (σ.σ. διάρκεια ζωής στο ράφι, ψυγείο εν προκειμένω) 2 χρόνια οπότε και μπορεί να ταξιδέψει παντού» υπογραμμίζεται από την σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία.
Νέα λανσαρίσματα
Mετά το frozen yoghurt, η εταιρεία ετοιμάζει και νέο λανσάρισμα, αυτό της κατηγορίας High Protein γιαουρτιού, το οποίο, όπως αναφέρουν πηγές από την εταιρεία, προσδίδει υπεραξία στο ελληνικό γιαούρτι. Η κατηγορία της πρωτεϊνης, ειδικά, είναι μια κατηγορία, η οποία ακριβώς επειδή τα τελευταία χρόνια ανεβαίνει συνεχώς, σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενδιαφέρει ιδιαίτερα την Κρι Κρι, με αποτέλεσμα να έχουν σπαταληθεί μήνες έρευνας και ανάπτυξης, ήδη, από το 2023.
Υπενθυμίζεται, δε, ότι από τον περασμένο Ιούνιο βρίσκονται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής στην Ελλάδα τα παγωτά της εταιρείας με υψηλή ποσότητα πρωτεϊνης, τα οποία έρχονται να συμπληρώσουν ήδη την κατηγορία με τις πουτίγκες πρωτεΐνης, οι οποίες έκαναν την εμφάνισή τους, επίσης, μετά από μακρύ χρονικό διάστημα έρευνας και ανάπτυξης στα εργαστήρια της εταιρείας προηγούμενο Απρίλιο.
Στόχος, επίσης, όπως είχε αναφέρει και σε πρόσφατη δημοσιογραφική εκδήλωση ο επικεφαλής της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβος, είναι, μετά την εδραίωση αυτών των προϊόντων στην Ελλάδα, η έξοδός τους και στις αγορές του εξωτερικού, δίπλα από το γιαούρτι, οπότε αυτή η περίοδος είναι και πιλοτική, για να δουν και την ανταπόκριση από τον κόσμο.
Μαρία Μπακοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Bosch: Προχωράει σε 5.500 απολύσεις εν μέσω κρίσης στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
- ΟΤΕ: Αγορές μετοχών αξίας 6,15 εκατ. ευρώ
- Οι Σαουδάραβες στην Αθήνα για το ελληνικό φάρμακο
- CEPE: Οι δασμοί στις εισαγωγές Κίνας θα επηρεάσουν την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας χρωμάτων της ΕΕ
- Αναβλήθηκε η δίκη της Ειρήνης Μουρζούκου για συκοφαντική δυσφήμιση
- Q&R: Σε πρώιμες επαφές με εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς
- Πως θα δουλέψουν τα εμπορικά καταστήματα στις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς
- Μητσοτάκης στο συνέδριο της νεολαίας του ΕΛΚ: «Η Ευρώπη πρέπει να γεφυρώσει το τεχνολογικό χάσμα με τις ΗΠΑ»
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις