Νέα

Κρι Κρι: Στα 36,36 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 9μηνο – Στο +29,9% οι εξαγωγές γιαουρτιού

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι Α.Ε. Παναγιώτης Τσινάβος

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 43,72 εκατ. ευρώ - Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +16,3% σε αξία και +19,7% σε όγκο.

H βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε. δημοσίευσε τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις εννεαμήνου 2024 και σύμφωνα με τις οποίες ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €207,48 εκ. έναντι €176,67 εκ. το 2023 (αυξημένος +17,4%). 

Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας για το εννεάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €69,45 εκ. έναντι €62,74 εκ. το εννεάμηνο 2023.
  • Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €43,72 εκ. έναντι €41,54 εκ. το εννεάμηνο 2023.
  • Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €40,06 εκ., έναντι €37,84 εκ. το εννεάμηνο 2023.
  • Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €36,36 εκ., έναντι €30,19 εκ. το εννεάμηνο 2023.

Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +16,3% σε αξία και +19,7% σε όγκο. Στις αγορές εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού παρουσιάζουν ισχυρή διψήφια ανάπτυξη +29,9%, ξεπερνώντας τα €98εκ. Πλέον αποτελούν το 62,2% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Σημαντική ώθηση υπάρχει από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας, καθώς και από την είσοδο σε νέες αγορές όπως η Γαλλία.

 Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα €59,6εκ.  παρουσιάζοντας μείωση -0,8% σε αξία, αλλά αύξηση +5,4% σε όγκο. Αυτό οφείλεται στη μείωση των τιμών με στόχο τη στήριξη του Έλληνα καταναλωτή. Σε σχέση με την κατάσταση στην αγορά, συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Οι ανακατατάξεις που συμβαίνουν δείχνουν το μερίδιο αγοράς σε όγκο των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας ενισχυμένο κατά +0,9 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας στο 35,9%, με αποτέλεσμα να ασκείται πίεση στα branded γιαούρτια. Η συνεχιζόμενη πίεση από την ανάπτυξη των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας, οδηγεί τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ σε μικρή μεριδιακή απώλεια (-1,2 ποσοστιαία μονάδα σε αξία), με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 15,1%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana (προηγ. IRI) σε αξία, Ιαν.-Σεπ. 2024]. Γενικότερα, από τις εξελίξεις στην αγορά φαίνεται να προκύπτει όφελος για την ΚΡΙ-ΚΡΙ, μιας και αποτελεί τον μεγαλύτερο παραγωγό για την εγχώρια αγορά γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας. 

Στον κλάδο του παγωτού, στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις μας εμφανίζουν μεταβολή +16,7%. Σε αυτήν συντελούν, αφενός οι ευνοϊκές καιρικές συνθήκες και αφετέρου, η επέκταση του δικτύου πωλήσεων και η ενίσχυση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου. Σημαντικός είναι και ο ρόλος των τουριστικών ροών από το εξωτερικό. Το μερίδιο αγοράς των παγωτών ΚΡΙ-ΚΡΙ αυξήθηκε κατά +0,1 ποσοστιαίες μονάδες σε αξία (14,0%) και μειώθηκε κατά -1,2 ποσοστιαίες μονάδες σε όγκο (11,7%) [στοιχεία NIELSEN, Ιάν.-Σεπ. 2024]. 

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει να ενισχύει το κοινωνικό και οικονομικό της αποτύπωμα. Το τελευταίο διάστημα, ο αριθμός των απασχολούμενων εργαζομένων αυξήθηκε, με 100 νέες προσλήψεις. Έτσι, πλέον το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού αγγίζει τα 700 άτομα. Παράλληλα, επεκτάθηκε η ζώνη γάλακτος, με νέες συνεργασίες με τοπικούς κτηνοτρόφους. Τέλος, οι σχεδιαζόμενες επενδύσεις, συνολικού ύψους €50 εκ, για την επόμενη 3ετία, αναμένεται να συμβάλλουν καθοριστικά στην περεταίρω ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας της ΚΡΙ-ΚΡΙ, η οποία διαχέεται και στην τοπική κοινωνία.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu