Επιχειρήσεις

ΚΡΙ ΚΡΙ: Με ρυθμό 42% οι εξαγωγές στην Αγγλία

Ο CEO της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος

Η εταιρεία βρίσκεται στο εξωτερικό, τόσο με branded (δικά της) προϊόντα, όσο και με ιδιωτικής ετικέτας

Στον απόηχο των θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων εξαμήνου της ΚΡΙ ΚΡΙ, η διοίκηση της εταιρείας πραγματοποίησε την Τρίτη 17/9 παρουσίαση στο Χρηματιστήριο Αθηνών, η οποία συνοδεύτηκε από το παραδοσιακό ”καμπανάκι” που χτύπησε ο διευθύνων σύμβουλος, Παναγιώτης Τσινάβος. Ο επικεφαλής της ΚΡΙ ΚΡΙ αποκάλυψε διαφορά ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία της εταιρείας από τις Σέρρες.

Εστίασε στην πορεία της εταιρείας στην Αγγλία, καθώς, όπως φανερώνουν τα πρώτα δείγματα από τις πωλήσεις, αναδεικνύεται κορωνίδα των εξαγωγών γιαουρτιού, με την αύξηση να αγγίζει το 42% το πρώτο εξάμηνο το 2024.

Στη χώρα η εταιρεία εξάγει τόσο με branded προϊόντα (που έχουν τη μάρκα της πάνω), όσο και Private label (ιδιωτικής ετικέτας) με το μεγαλύτερο ποσοστό, ωστόσο να το διατηρεί το private label.

Εξάλλου, αυξημένο ενδιαφέρον έχει για την εισηγμένη εταιρεία και η γειτονική αγορά της Ιρλανδίας, καθώς στη συγκεκριμένη χώρα, καταγράφεται άνοδος στα προϊόντα πρωτεϊνών που εξάγει η εταιρεία. Εκεί ξεκινά σε ένα μήνα περίπου το extra πρωτεινικό γιαούρτι με την τοποθέτηση του σε γνωστό σούπερ μάρκετ με ”βαριά” επωνυμία.

Σε αυτό το σημείο, δε, ο κ. Τσινάβος για μια ακόμα φορά επανέλαβε τη σημαντική τάση και κατ’ επέκταση ζήτηση που υπάρχει για προϊόντα πρωτεΐνης, κάτι το οποίο θα δούμε να αναπτύσσεται πιο έντονα τα επόμενα χρόνια, τόσο στην αγορά του εξωτερικού, όσο και στην Ελλάδα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η Κρι Κρι να εξελίσσει και άλλους κωδικούς το επόμενο χρονικό διάστημα, τόσο στο παγωτό, όσο και στο γιαούρτι.

Το Μουσείο Παγωτού 

Ο κ. Τσινάβος αναφέρθηκε και Μουσείου Παγωτού, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί τον περασμένο Μάρτιο. Κατά όσα δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας Παναγιώτης Τσινάβοςείμαστε ικανοποιημένοι από την μέχρι τώρα πορεία του, θεωρούμε ότι θα πάει ακόμα καλύτερα. Το σημαντικό είναι ότι έχει φέρει ανάπτυξη και κινητικότητα στην πόλη μας, όπου δραστηριοποιούμαστε. Λαμβάνουμε θετικά μηνύματα και ευχαριστήρια από τους τοπικούς επιχειρηματίες, καθώς ζωντάνεψε την περιοχή“.

Η επισκεψιμότητα του μουσείου έφθασε τα 30.000 άτομα, κυρίως μαθητές από τη βόρεια Ελλάδα και οικογένειες ενώ για το 2025 η εκτίμηση για την επισκεψιμότητά του είναι στα 60.000. Σε αυτό, στην παρούσα φάση, εργάζονται 6 άτομα ενώ έχει 4 ξεναγούς που κάνουν ξεναγήσεις σε Αγγλικά και Ελληνικά.

Το Μουσείο Παγωτού αποτελεί μια επένδυση σχεδόν ενός εκατ. ευρώ (1.000.000 ευρώ) και δημιουργήθηκε από τους συντελεστές του περίφημου Xριστουγεννιάτικου Πάρκου του Μύλου των Ξωτικών στα Τρίκαλα και άλλων θεματικών πάρκων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Αυτή η κίνηση της Κρι Κρι στις Σέρρες ήρθε, εξάλλου, σε μια περίοδο που ο κλάδος του παγωτού είναι σε ανάπτυξη με αύξηση 21,7% στο εξάμηνο σε ότι αφορά την ΚΡΙ ΚΡΙ, με το μεγαλύτερο ποσοστό, εν γένει του προϊόντος, να πωλείται πλέον στα σούπερ μάρκετ.

Είναι δε στην παρούσα φάση, σύμφωνα με τα όσα τόνισε ο κ. Τσινάβος η μοναδική εταιρεία παγωτού, γιαουρτιού στην Ευρώπη.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu