Auto Moto

Kia EV9: Οδηγώντας το σε ακραίες καιρικές συνθήκες στο Arjeplog της Σουηδίας

Το Kia EV9 οδηγείται χωρίς να προβληματίζει ακόμα και σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών στο Arjeplog της Σουηδίας, υπό συνθήκες θερμοκρασίας κάτω από το μηδέν, κοντά στον πολικό κύκλο, οι μηχανικοί της Kia δοκίμασαν το όχημα για να εξασφαλίσουν τη βέλτιστη απόδοση μπαταρίας και φόρτισης, παρά την εξαιρετικά χαμηλή θερμοκρασία. Επιπλέον, βελτιστοποίησαν το Traction Control System για την καλύτερη δυνατή απόδοση κατά την οδήγηση σε χιόνι και πάγο.

Το Kia EV9 υποβάλλεται σε χειμερινές δοκιμές στο Arjeplog της Σουηδίας - Autoholix

Κάτω από βέλτιστες συνθήκες, το Kia EV9 έχει μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία άνω των 541 χιλιομέτρων. Με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800 volt, μπορεί να ανακτήσει έως και 239 χιλιόμετρα σε αυτονομία μετά από μόλις 15 λεπτά φόρτισης.

Το Kia EV9 σε ακραίες καιρικές συνθήκες στο Arjeplog της Σουηδίας - ΑΠΕ-ΜΠΕ

Από την άλλη, το χαμηλό κέντρο βάρους και το μακρύ μεταξόνιο, βοηθούν στη σταθεροποίηση του οχήματος κατά την οδήγηση. Για να αντιμετωπίσουν το πρόσθετο βάρος και την αυξημένη επιτάχυνση που σχετίζονται με τα EV, οι μηχανικοί μεγάλωσαν τους μπροστινούς δίσκους φρένων για να μπορέσει να σταματάει το αυτοκίνητο χωρίς πρόβλημα. Το πλαίσιο έχει βελτιστοποιηθεί και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί, ώστε να διασφαλίζονται εξαιρετικές ικανότητες χειρισμού στο χιόνι και τον πάγο.

Οι εξαντλητικές δοκιμασίες του Kia EV9 σε ακραίες καιρικές συνθήκες στο Arjeplog της Σουηδίας

Τέλος, το Kia EV9 εξοπλίστηκε με ειδικά χειμερινά ελαστικά για τις δοκιμές του στο Arjeplog της Σουηδίας. Αυτά τα ελαστικά παρέχουν μέγιστη σταθερότητα στις πίστες χιονιού, ενώ ένα άλλο χαρακτηριστικό για τη βελτίωση της οδήγησης στο χιόνι και τον πάγο, είναι η τετρακίνηση, η οποία χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu