Επιχειρήσεις

Kering: Βλέπει βουτιά 20% στις πωλήσεις της Gucci το α΄ τρίμηνο

Ο Sabato De Sarno είναι ο νέο σχεδιαστή της Gucci

Η επιβράδυνση της οικονομίας της Κίνας δεν ευνοεί τη Gucci, η οποία είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένη στην ασιατική αγορά

Η Kering προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις της Gucci θα βουτήξουν περίπου 20% το πρώτο τρίμηνο λόγω της μεγαλύτερης από την αναμενόμενη πτώσης στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.

«Η Gucci είναι αντιμέτωπη με κάποια προβλήματα εδώ και κάποια τρίμηνα αλλά αυτή η ανακοίνωση θα προκαλέσει περαιτέρω ανησυχίες για τις καταναλωτικές δαπάνες στην αγορά της Κίνας» έγραψαν αναλυτές της Vital Knowledge σε σημείωμα προς τους πελάτες.

Συνολικά, οι πωλήσεις της Kering, η οποία είναι επίσης ιδιοκτήτρια των Balenciaga και Saint Laurent, θα υποχωρήσουν περίπου κατά 10% την περίοδο αυτή.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, με την οικονομία της Κίνας να δυσκολεύεται να ανεβάσει στροφές, οι εταιρείες πολυτελών ειδών εξαρτώνται περισσότερο από την αγορά των ΗΠΑ. Η εξέλιξη αυτή δεν ευνοεί την Gucci, η οποία είναι ιδιαίτερα εκτεθειμένη στην ασιατική αγορά.

Η Kering προσπαθεί να αναζωογονήσει την Gucci, τη ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρείας που αντιπροσωπεύει περίπου τα δύο τρίτα των κερδών της, εδώ και αρκετά χρόνια χωρίς όμως επιτυχία. Πριν από ένα χρόνο όρισε τον Sabato De Sarno ως νέο σχεδιαστή της μάρκας.

Και τον Φεβρουάριο τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας αποκάλυψαν μια μικρότερη πτώση της τάξης του 6%. Τα οικονομικά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα 4,97 δισ. ευρώ το τρίμηνο, με τις πωλήσεις όλων των μεγάλων εμπορικών σημάτων της να μειώνονται σε μια πολύ χρονιά προκλήσεων για τον τομέα πολυτελείας που άνθισε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι πωλήσεις στα εμπορικά σήματα Gucci, Bottega Veneta και Yves Saint Laurent μειώθηκαν κατά 8% για το καθένα σε ετήσια βάση το τελευταίο τρίμηνο του 2023.

Ενώ τον Οκτώβριο του 2023, είχε εμφανίσει συνολική μείωση κατά 13% και 9% συγκριτική υστέρηση, με μείωση στα έσοδα του ομίλου από 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022 σε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι.

Σε ένα σκηνικό όπου η αύξηση των πωλήσεων επιβραδύνεται σε ολόκληρο τον τομέα της πολυτέλειας, οι επενδυτές ανέμεναν μια διαφορετική εικόνα για το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, αφού η Gucci αποτελεί την πιο δημοφιλή μάρκα πολυτελούς μόδας στις Ηνωμένες Πολιτείες, με 42% δημοτικότητα μεταξύ των καταναλωτών. Ακολουθούν η Luis Vuitton και η Burberry, ενώ οι Dior, Chanel και Versace έχουν επίσης σημαντικό μερίδιο θαυμαστών.

Η εταιρεία σχεδιάζει να ανακοινώσει τα πλήρη τριμηνιαία αποτελέσματα στις 23 Απριλίου, σύμφωνα με το Bloomberg.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

TAGS:

close menu