Χάρη στην ισχυρή ζήτηση της εορταστικής περιόδου
Η Kalyan Jewellers India ανακοίνωσε αύξηση σχεδόν 22% στα κέρδη του τρίτου τριμήνου, η οποία ενισχύθηκε από τη ζήτηση που προκάλεσε η εορταστική πεβρίοδος σε όλη την Ινδία και τις αγορές της Μέσης Ανατολής.
Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν σε 1,81 δισ. ρουπίες (περίπου 22 εκατ. δολάρια) το τρίμηνο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου, από 1,49 δισ. ρουπίες ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι πωλήσεις της στην Ινδία σημείωσαν άλμα 40%, καθοδηγούμενες από την ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στα ίδια καταστήματα, καθώς παρουσίασε προσφορές κατά τη διάρκεια του τριμήνου που περιλάμβανε τις γιορτές Diwali και Χριστούγεννα.
Η Ινδία, ο δεύτερος μεγαλύτερος καταναλωτής του κίτρινου μετάλλου στον κόσμο, αύξησε τις αγορές χρυσού, στέλνοντας τις εισαγωγές κατά 60% τον Οκτώβριο για να καλύψει τη ζήτηση των εορτών.
Η εταιρεία με έδρα το Thrissur της Κεράλα πρόσθεσε ότι οι δραστηριότητές της στη Μέση Ανατολή σημείωσαν αύξηση του όγκου της κατά 6%.
Ωστόσο, το συνολικό κόστος των υλικών που κατανάλωσε αυξήθηκε σχεδόν κατά 35%, λόγω της εκτίναξης των τιμών του χρυσού.
Η Kalyan, η οποία διαθέτει 235 καταστήματα στην Ινδία και τη Μέση Ανατολή, δήλωσε ότι σχεδιάζει να προσθέσει 15 εκθεσιακούς χώρους στην Ινδία, δύο στη Μέση Ανατολή και να ενισχύσει την παρουσία του ηλεκτρονικού της καταστήματος Candere.
Οι ανταγωνιστές της Tribhovandas Bhimji Zaveri και Tanishq, ιδιοκτήτης της μάρκας κοσμημάτων Titan, δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει αποτελέσματα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Την καρτελοποίηση της οικονομίας στην Ελλάδα εξηγεί ο καθηγητής Κοσμάς Μαρινάκης (video)
- ΚΑΕ Παναθηναϊκός: 42.000 οι θεατές που βρέθηκαν στο Καλλιμάρμαρο
- Κάπνισμα σε δημόσιους/υπαίθριους χώρους: Που θα απαγορευθεί
- Ο πρόεδρος Ισραήλ υποστηρίζει ότι «δεν έχουμε σχέση με τους βομβητές στον Λίβανο» και τον «πίστεψαν» όλοι
- Πως αλλάζει η αγορά της εστίασης από τα συστήματα αυτοεξυπηρέτησης
- Δειπνοσοφιστήριον: Γιόρτασε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο Μουσείο Παιχνιδιών Μπενάκη
- Το περίεργο σχόλιο του Καραμούζη για την οικονομία, που θυμίζει Πάγκαλο
- Κύρα Κάπη: Από το πρωθυπουργικό γραφείο στους Young Leaders του Obama Foundation για καμπάνια ΛΟΑΤΚΙ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις