Επιχειρήσεις

Καλαμάτα Παπαδημητρίου: Με ποιο νέο προϊόν επιχειρεί ενίσχυση των εξαγωγών

Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση τροφίμων και ποτών Sial στο Παρίσι

Στο Παρίσι, και συγκεκριμένα στην έκθεση τροφίμων και ποτών Sial,  παρουσίασε η εταιρεία Καλαμάτα Παπαδημητρίου το νέο της προϊόν:  Πρόκειται για τη Μαγιονάτα®, η νέα σάλτσα μαγιονέζας, η οποία έλαβε και το σήμα SIAL Innovation Selection.

Κατά όσα τονίζονται από την εταιρεία, η Μαγιονάτα®  περιέχει ταχίνι, που αντικαθιστά τα αυγά και μέρος των φυτικών λιπαρών, διατηρώντας τη  γεύση και την κρεμώδη υφή μιας παραδοσιακής μαγιονέζας.

Σε αυτό το πλαίσιο, το προϊόν είναι ιδανικό και για καταναλωτές που αποφεύγουν την κλασσική μαγιονέζα λόγω διατροφικών επιλογών καθώς είναι χαμηλό σε λιπαρά, χωρίς αυγά και χωρίς γλουτένη.

Κατά όσα τονίζονται από στελέχη της Καλαμάτα Παπαδημητρίου, με την είσοδο του νέου αυτού προϊόντος, η εταιρία- Μέλος της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, επεκτείνεται  στην κατηγορία της μαγιονέζας, πέρα από τα dressings και τα βαλσάμικα, στα οποία δραστηριοποιείται τα προηγούμενα χρόνια.

Εξάλλου, όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία, μέσω της στρατηγικής της εξωστρέφειας και των κοινών συνεργείων με την ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, στοχεύει το επόμενο χρονικό διάστημα στην περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών της και την επέκταση σε νέες αγορές, αναδεικνύοντας τις ελληνικές γεύσεις και τον επιχειρηματικό δυναμισμό της χώρας.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu