Επιχειρήσεις

Kafea Terra: Panettone αλά ελληνικά σε έμπνευση και συνταγή του σεφ Μιχάλη Τυράκη

Η Νιόβη Καλλέργη, Αντιπρόεδρος της εταιρείας

Το νέο προϊόν που λανσάρει η εταιρεία που έχει και την εισαγωγή του εσπρέσσο Illy

Με διψήφια ανάπτυξη αναμένεται να κλείσει το 2024 η εταιρεία εισαγωγής ροφημάτων και καφέδων από την Ιταλία, Kaffea Terra. Και το γιορτάζει με ένα νέο λανσάρισμα, το κλασικό ιταλικό panettone από το Μιλάνο, αλλά με αρκετά ελληνικά υλικά, εν όψει και των γιορτών των Χριστουγέννων σε δύο μήνες.

Πρόκειται για το λεγόμενο Mito panettone σε έμπνευση και συνταγή του σεφ Μιχάλη Τυράκη. Για το ξεκίνημα αυτής της συνεργασίας μιλά στο Financial Report, η αντιπρόεδρος της Kaffea Terra και CMO της εταιρείας Νιόβη Καλλέργη. Είναι κάτι που αρχίσαμε να το αναπτύσσουμε από τις αρχές του 2024, οπότε και συνεργάτες της εταιρείας μας βρέθηκαν σε μια έκθεση στο Μιλάνο με τον σεφ Μιχάλη Τυράκη, ο οποίος είναι και ο εμπνευστής του Mito. Σκεφτήκαμε και οι δύο πλευρές ότι θα είναι μια ωραία ιδέα το λανσάρισμά του παράλληλα με τους άλλους κωδικούς της Kafea Terra και ξεκίνησε η ανάπτυξη του προϊόντος, το οποίο αποτελεί τον κατάλληλο συνδυασμό με τα ροφήματα και τους καφέδες της εταιρείας”.

Επί της ουσίας η εταιρεία Kafea Terra κάνει είσοδο σε ένα νέο πεδίο, το οποίο, μάλιστα, και φέρνει στα δικά της μέτρα, με πιο εγχώριο χρώμα, καθώς έχει προσθέσει στη συνταγή ελληνικά υλικά όπως σουλτανίνα από την Κρήτη, αλλά και άλλα premium υλικά από άλλες χώρες όπως πχ βανίλια Μαδαγασκάρης.

Τα υλικά αυτά εξάγονται στο Μιλάνο, όπου υπάρχουν εξειδικευμένα εργαστήρια παραγωγής πανετόνε τα οποία τα φτιάχνουν, και έρχονται ξανά στην Ελλάδα, έτοιμα και συσκευασμένα, προς κατανάλωση.

Στο υπάρχον δίκτυο και μετά στα σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, το νέο προϊόν θα ξεκινήσει να διατίθεται αρχικά από το υπάρχον δίκτυο HoReCa της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα και από επιλεγμένα καταστήματα delicatessen, ενώ από το 2025 θα βρεθεί και στα ράφια κάποιων σούπερ μάρκετ όπως Θανόπουλος, Κρητικός και με στόχο μέσα στην επόμενη χρονιά να επεκταθεί η τοποθέτησή του και σε άλλα καταστήματα λιανικής.

Εξάλλου, η εταιρεία έχει δομήσει τις τελευταίες δεκαετίες ένα ισχυρό δίκτυο HoreCa, στο οποίο θα διαθέτει το συγκεκριμένο προϊόν τόσο σαν συνοδευτικό σε καφέ και ρόφημα, όσο και σαν κλειστό προϊόν για το σπίτι. Δεν αποκλείεται, δε, τους επόμενους μήνες να ακολουθήσει νέο λανσάρισμα, επίσης σε τρόφιμο και με premium άρωμα.

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν η Kafea Terra «τρέχει» επενδυτικό πλάνο συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ τη διετία 2023-2024, με φόντο κύκλο εργασιών 96 εκατ. ευρώ το 2022, τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό, από 84 εκατ. το 2021, ενώ τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 15,5 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 3%, και τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 8,5 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία, δε, εξάγει σε 20 χώρες, ιδιαίτερα σε Γερμανία, Βρετανία (όπου διαθέτει και θυγατρική), Κύπρο, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τουρκία.

Μ.Μπακ.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu