Επιχειρήσεις

Κ. Σουλιώτης (Παλίρροια): Έσπασε το φράγμα των €100 εκατ., πάει Σίφνο και κάνει νέες συνεργασίες στο εξωτερικό

Ο Κώστας Σουλιώτης

Με 36% συμμετέχουν στην εταιρεία τα αδέλφια Νέλλη και Βασίλης Κάτσος

Βαλίτσες για Σίφνο ετοιμάζει το επόμενο χρονικό διάστημα ο μεγαλομέτοχος της εταιρείας από την Εύβοια Παλίρροια, Κώστας Σουλιώτης, καθώς αυτές τις ημέρες άνοιξε εκ νέου μαζί με τη σύζυγό του Βέρα Πολίτη για δεύτερη χρονιά στην περιοχή Φάρος του νησιού, όπου διατηρεί τα τελευταία χρόνια ένα ιδιαίτερης αισθητικής σπίτι, ένα μεσογειακό εστιατόριο, ακριβώς πάνω στην παραλία του Φάρου.

Στο εν λόγω κατάστημα, το οποίο, άνοιξε πρώτη φορά πέρυσι, θα λειτουργεί από το πρωί μέχρι το βράδυ, με ξαπλώστρες και τραπέζια στην άμμο, σερβίρονται, εξάλλου, εκτός από πιάτα μεσογειακής κουζίνας και τα περίφημα ντολμαδάκια της εταιρείας Παλίρροια, με ‘’πειραγμένη διάθεση’’.

Άποψη του εστιατορίου του Κ. Σουλιώτη στη Σίφνο

Κατά όσα είχε αναφέρει ο ίδιος σε συνάντηση με δημοσιογράφους το 2023, πρόκειται για μια «ιδιαίτερη αλλά ενδιαφέρουσα εμπειρία που θέλουμε να δούμε πως θα πάει, έχουμε πολλά σχέδια για αυτή».

Κατά τ΄ αλλα, το 2023 ήταν μια χρονιά σημαντικών γεγονότων για την εταιρεία, πέρα από την πρώτη απόπειρα του Κώστα Σουλιώτη στην εστίαση, καθώς η εταιρεία, την οποία είχε ιδρύσει ο πατέρας του, ξεπέρασε για πρώτη φορά τα 100 εκατ. ευρώ τζίρο. Αυτό σημαίνει άνοδο στον κύκλο εργασιών σε ποσοστό 32% συγκριτικά με τα 75,9 εκατ. ευρώ του 2022.

Υπενθυμίζεται ότι στην εταιρεία, πλέον, ποσοστό άνω του 30% έχουν και τα αδέλφια Νέλλη και Βασίλης Κάτσος της VΝK Capital.

O Bασίλης Κάτσος

Σύμφωνα με πληροφορίες, η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται τόσο στην ανοδική πορεία εντός Ελλάδος μέσω και της εξαγοράς της εταιρείας πιτών από το Άργος, Τσαμπάσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2023, όσο και από περαιτέρω οργανική ανάπτυξη των εξαγωγών που επεκτείνονται σταδιακά στις χώρες όλου του κόσμου.

Τα μικτά ενοποιημένα αποτελέσματα (κέρδη) εκμετάλλευσης έφθασαν τα ευρώ 35,57 εκατ. ευρώ έναντι 23,21 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 53% συγκρινόμενα με το 2022. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων της χρήσης 2023 ανήλθαν σε ευρώ 13,33 εκατ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο 58,38% σε σχέση με τα 8,4 εκατ. ευρώ του 2022. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν κατά 98,54% και ξεπέρασαν τα 10,36 εκατ. ευρώ από 5,2 εκατ. ευρώ το 2022. Σημειώνεται πως η εταιρεία πρόκειται να προχωρήσει στην διανομή μερίσματος ύψους 10 εκατ. ευρώ.

Για τα επόμενα χρόνια, δε, βασική στρατηγική και επιδίωξη της ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Α.Ε. είναι η δημιουργία ενός ισχυρού ομίλου επιχειρήσεων με παρουσία σε παραγωγικές και εμπορικές δραστηριότητες έχοντας ως απώτερο στόχο τη δημιουργία συνεργιών καθώς και
την ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά και την είσοδό της σε νέες κατηγορίες προϊόντων.

Οι βασικοί στόχοι των θυγατρικών εταιριών της ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ ΣΟΥΛΙΩΤΗΣ Α.Ε. (όπως αναφέρονται αναλυτικά είναι η διατήρηση του ηγετικού του ρόλου τόσο στην αγορά ντολμά και αμπελόφυλλων σε παγκόσμιο επίπεδο, η ανάπτυξη της σειράς έτοιμων γευμάτων και η προώθησή τους σε κύριες αγορές παγκοσμίως,  αλλά και η επένδυση στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων σειρών προϊόντων που θα τον βοηθήσουν να μεγαλώσει περισσότερο στο μέλλον.

Επίσης, υπάρχει εστίαση για επενδύσεις σε καινοτομίες και τεχνολογίες με στόχο την επίτευξη υψηλού επιπέδου τυποποίησης, στην επιμόρφωση και συνεχή εκπαίδευση όλου του προσωπικού σε διάφορα θέματα, καθώς και συνεχή ενημέρωση σε θέματα του τομέα τους, στη συνέχιση της επιθετικής εφαρμογής του εσωτερικού ποιοτικού ελέγχου ώστε η μεθοδολογία να αποδώσει το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα τόσο σε επίπεδο παραγωγικό όσο και διοικητικό.

Στόχος είναι, δε, η συνεχής διασφάλιση της εισπραξιμότητας των απαιτήσεων, αλλά και η βελτίωση της παρουσίας και προβολής του ομίλου (συμμετοχές σε εκδηλώσεις, βελτίωση website, νέα φυλλάδια καλύτερη τοποθέτηση προϊόντων, social media κ.λπ.).

Οι Galleries Lafayette και τα Tesco

Το κομμάτι της εξωστρέφειας είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία Παλίρροια, καθώς διαθέτει συνεργασίες με μεγάλα σούπερ μάρκετ του εξωτερικού, όπως Aldi, Dia, τουλάχιστον στο κομμάτι της εξαγωγής των ντολμάδων, ενώ το τελευταίο διάστημα προωθεί ακόμα περισσότερο και την κατηγορία των έτοιμων γευμάτων.

Χαρακτηριστικό είναι ότι τα ντολμαδάκια Παλίρροια βρίσκονται ακόμα και στο μεγάλο εμπορικό mall Galleries Lafayette στο κέντρο του Παρισιού.

Ειδικά αυτή την κατηγορία, μαζί με αυτή της κατεψυγμένης πίτας είναι αυτή που θέλει να προωθήσει ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Σημειώνεται ότι στα έτοιμα γεύματα ψυγείου η εταιρεία διαθέτει περισσότερους από 18 κωδικούς και από τον Ιανουάριο έχουν αρχίσει εξαγωγές σε Αγγλία και Ολλανδία.

Σημαντικό ορόσημο, εξάλλου, για το 2024 είναι, κατά όσα τονίζουν πηγές κοντά στην εταιρεία, και η έναρξη της συνεργασίας με τη μεγάλη βρετανική αλυσίδα λιανεμπορίου Tesco, με την συνεργασία αυτή να συνδέεται με την παρουσία στο ψυγείο της μιας διευρυμένης γκάμας κωδικών έτοιμων γευμάτων που περιλαμβάνει πέρα από τα ντολμαδάκια, ελληνικές συνταγές, οι οποίες είναι γνώριμες τόσο τους Έλληνες του εξωτερικού, όσο και στους ξένους, όπως μουσακά, παστίτσιο, κοτόπουλο με πλιγούρι και σουτζουκάκια με κριθαράκι.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu