Νέα

Jysk: Ο στόχος για να ξεπεράσει τον τζίρο των 100 εκατ. ευρώ και ο άσος του τουρισμού

Γιατί από την εταιρεία μιλούν για success story για την περίπτωση της Ελλάδας

Με ένα δίκτυο 57 καταστημάτων στη χώρα μας και έχει ένα τζίρο που εν έτει, κατά πληροφορίες από τη διοίκηση, θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, η δανέζικη εταιρεία ειδών σπιτιού JYSK απασχολεί πλέον πάνω από 500 υπαλλήλους στην Ελλάδα.

Με βάση το τζίρο της, η JYSK Ελλάδας δεν ξεπερνά το 2% του παγκόσμιου τζίρου της JYSK, ωστόσο κατά πηγές από την εταιρεία, η εδώ δραστηριοποίηση εξελίσσεται σε success story, λόγω των οικονομικών αντιξοοτήτων των τελευταίων ετών: «Μάλιστα, καθώς η οικονομία της χώρας αναπτύσσεται και υπάρχει αισιοδοξία για τις μακροχρόνιες προοπτικές της, με όχημα τον τουρισμό αλλά και τα μεγάλα έργα όπως την ανάπτυξη στο Ελληνικό, η Ελλάδα είναι μια χώρα που τραβάει αρκετά το ενδιαφέρον των κεντρικών γραφείων της JYSK και οι προσδοκίες είναι όλο και μεγαλύτερες» αναφέρεται από τη διοίκηση.

Σε αυτή τη φάση, μάλιστα, η εταιρεία βρίσκεται στη διαδικασία ανοίγματος άλλων έξι καταστημάτων μέσα στο καλοκαίρι, ενώ βρίσκεται και σε συνεχή ενίσχυση του ηλεκτρονικού της καταστήματος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση, στην παρούσα φάση, οι online πωλήσεις αποτελούν περίπου το 10% των πωλήσεων της χώρας κατά μέσο όρο, έχοντας φτάσει και το 15% κάποιους μήνες. Όσο για το ποιο προιόν είναι αυτό που σημειώνει τις περισσότερες πωλήσεις: «Τα έπιπλα γενικά θα λέγαμε πως είναι ως ομάδα προϊόντων η ναυαρχίδα των πωλήσεων μας, ακολουθούμενη από τα στρώματα και είδη ύπνου αλλά και από τα είδη σπιτιού γενικότερα (διακόσμηση, μπάνιο κλπ)» τονίζεται από την εταιρεία.

Προσθέτουν, δε, ότι η μειωμένη αγοραστική δυνατότητα των τελευταίων μηνών δεν έχει επηρεάσει την κίνηση στα καταστήματα: «Δεν υπάρχει πτώση στην κατανάλωση αλλά οι πωλήσεις μας εμφανίζουν σταθερά ανοδική πορεία και μάλιστα συνδυάζονται με μια αρκετά ικανοποιητική ανάπτυξη και στον αριθμό των πελατών. Σε αυτό βοηθά το concept της JYSK που με τη στρατηγική διευρυμένου δικτύου με μικρότερα μεν καταστήματα από βασικούς ανταγωνιστές αλλά πολύ περισσότερα σε αριθμό καταφέρνει να έρθει κοντά στους πελάτες της σε όλη την Ελλάδα σε γειτονιές της Αθήνας αλλά και σε πόλεις της περιφέρειας στις οποίες ανάλογα καταστήματα έλειπαν και η έλευσή μας έρχεται να καλύψει αυτό το κενό».

Το νέο logistic center στη Βουλγαρία, αρωγός και για την Ελλάδα

«Έχουμε αφήσει αφήσει πίσω μας το μεγάλο κύμα των αυξήσεων σε πρώτες ύλες και ενέργεια και πλέον το στοίχημα είναι να διατηρήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας σε υψηλά επίπεδα. Σε αυτό μας βοηθάει η διαπραγματευτική δύναμη του τμήματος προμηθειών που βασίζεται στο μεγάλο όγκο παραγγελιών για το σύνολο των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται η JYSK ενώ σε επίπεδο Ελλάδας μεγάλη βοήθεια δίνει το νέο logistic center της JYSK στη Βουλγαρία, λίγα χιλιόμετρα μακριά από τα σύνορά μας» σημειώνουν από την JYSK σε σχέση με το αν εξακολουθεί να επηρεάζει την εταιρεία η αύξηση των πρώτων υλών και στην ενέργεια.

Επισημαίνουν, εξάλλου, ότι «όλος ο οργανισμός δουλεύει σε projects και δράσεις μείωσης λειτουργικού κόστους σε όλους τους τομείς με βασικό σκοπό όχι απλά να μειώσουμε τον αριθμό των προϊόντων που ανατιμώνται αλλά αντίθετα να μειώσουμε τις τιμές μας σε πολλά προϊόντα, κάτι που σε μεγάλο βαθμό έχει επιτευχθεί».

Η καινοτομία και η άνοδος στο B2B

Το ερχόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να υπάρξουν καινοτομίες σε ό,τι αφορά την αλληλεπίδραση φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος: «Δουλεύουμε στο να μπορούμε να παρέχουμε την ίδια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στους πελάτες μας με όποιο τρόπο κι αν επιλέξουν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στη JYSK, δηλαδή σε ένα φυσικό κατάστημα ή online μέσω του e-shop JYSK.gr. Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των νέων εφαρμογών βελτιώνουμε συνεχώς την αισθητική, τη λειτουργικότητα και τη διασύνδεση όλων των σημείων πώλησης, φυσικών ή ηλεκτρονικών έτσι ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να αρχίσουν και να ολοκληρώσουν τη αγορά τους από όποιο σημείο θέλουν, π.χ. παραγγέλνοντας online και παραλαμβάνοντας σε ένα φυσικό κατάστημα ή και το αντίθετο» υπογραμμίζουν πηγές από την εταιρεία.

Την ίδια στιγμή, κατά πληροφορίες από τη διοίκηση, στην JYSK Ελλάδος, το κομμάτι των πωλήσεων που αφορά τον επαγγελματικό εξοπλισμό (B2B) έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.

Το τμήμα εταιρικών πελατών B2B ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Μάιο του 2021 και ήδη αποτελεί σημαντικό πυλώνα ανάπτυξης καθώς εξυπηρετεί πάνω από 144.000 πελάτες στην Ελλάδα και συμμετέχει στο συνολικό τζίρο της JYSK σε ποσοστό 16.7%. Αυτό οφείλεται, όπως τονίζουν οι πηγές αυτές, στην αυξημένη ζήτηση από επαγγελματίες, όπως ξενοδοχεία, εστιατόρια αλλά και άλλες εταιρίες ιδιωτικού ή δημοσίου φορέα, που αναζητούν την καλύτερη λύση σε σχέση ποιότητας και τιμής για την επίπλωση και τον εξοπλισμό των χώρων τους.

Στο πλαίσιο αυτό, είναι πιθανό στα άμεσο μέλλον να υπάρξουν ενέργειες όπως η ενίσχυση της γκάμας προϊόντων με ειδικές σειρές επίπλων και εξοπλισμού προσαρμοσμένες στις ανάγκες των επαγγελματιών και η παροχή ειδικών προσφορών και εκπτώσεων μέσω προγραμμάτων πιστότητας, καθώς και ειδικές προσφορές για μεγάλες παραγγελίες.

Επιπροσθέτως, υπάρχει εστίαση στη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών μας με τη δημιουργία ειδικών ομάδων πωλήσεων και υποστήριξης για επαγγελματίες πελάτες, καθώς και σκοπεύουμε να αναπτύξουμε συνεργασίες και συνέργειες με επαγγελματίες σχεδιαστές και αρχιτέκτονες για τη δημιουργία ολοκληρωμένων λύσεων.

Μαρία Μπακοπούλου 

[email protected]

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu