Νέα

Jysk Ελλάδας: ΄Ετρεξε με 18,6% ο τζίρος και 49,1% η κερδοφορία

O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της JYSK, Rami Jensen.

Στα 97,515 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών για την 12μηνη περίοδο που ολοκληρώθηκε στο τέλος Αυγούστου 2023

Ο όμιλος Jysk ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για τη 12μηνη περίοδο 1η Σεπτεμβρίου 2022 έως 31 Αυγούστου 2023. Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο κύκλος εργασιών σε διεθνές επίπεδο αυξήθηκε  6,3% στα 5,2 δισ. ευρώ. Η JYSK συνέχισε τα σχέδια επέκτασής της και καλωσόρισε περισσότερους από 1,2 εκατομμύρια νέους πελάτες στα καταστήματά της παρά την ύφεση στην παγκόσμια αγορά λιανικής πώλησης.

Τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) μειώθηκαν 13,2% και διαμορφώθηκαν σε 531 εκατ. ευρώ

Οπως αναφέρεται ο πληθωρισμός συνέχισε να αυξάνεται, διατηρώντας το λειτουργικό κόστος σε υψηλά επίπεδα και επηρεάζοντας την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Η JYSK αντιμετώπισε αυτό το φαινόμενο επενδύοντας σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και εξαιρετικές προσφορές για τους πελάτες στις σημαντικότερες προιοντικές κατηγορίες της επιχείρησης, όπως τα έπιπλα κήπου.

«Παρά τη μείωση του αποτελέσματος EBIT μας φέτος, η JYSK παρέμεινε μπροστά από την πτώση των πωλήσεων στην παγκόσμια αγορά επίπλων σπιτιού λόγω των χαμηλών τιμών και των προϊόντων υψηλής ποιότητας. Μπορούμε όλοι να είμαστε πολύ περήφανοι για τη σκληρή δουλειά και τα αποτελέσματα για αυτό το οικονομικό έτος, και θέλω να ευχαριστήσω ξανά όλους τους εργαζόμενους για τη δέσμευσή και την αφοσίωσή τους», λέει ο President & CEO της JYSK, Rami Jensen.

Επέκταση στην Τουρκία 

Κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2022/23, η JYSK άνοιξε τα πρώτα της καταστήματα στην Τουρκία και άλλα καταστήματα αναμένονται να ανοίξουν σύντομα. Η JYSK άνοιξε επίσης ένα κέντρο διανομής στην Ουγγαρία, το οποίο είναι το μεγαλύτερο του είδους του στη χώρα και αντιπροσωπεύει επένδυση 200 εκατομμυρίων ευρώ. Το κέντρο διανομής θα διασφαλίσει μια ταχύτερη και πιο αποτελεσματική εσωτερική αλυσίδα εφοδιασμού στα καταστήματα και τους πελάτες της JYSK.

Η JYSK συνέχισε επίσης να επενδύει σε λύσεις πληροφορικής για να υλοποιήσει τη στρατηγική «Seamless and closer to the customer» μέσω του Unified Commerce, το οποίο επιτρέπει στον πελάτη να ξεκινήσει και να ολοκληρώσει τις παραγγελίες είτε στα καταστήματα είτε στα ηλεκτρονικά καταστήματα, ανεξάρτητα από το πού ξεκίνησε το ταξίδι αγορών του.

«Τα σχέδια επέκτασής μας συνεχίζονται χωρίς επιβράδυνση. Σχεδιάζουμε να ανοίξουμε τουλάχιστον τον ίδιο αριθμό καταστημάτων και το επόμενο οικονομικό έτος και θέλουμε να πλησιάσουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας για να διασφαλίσουμε ότι θα παραμείνουμε στο επίκεντρο των αγορών τους και θα είμαστε συνδεδεμένοι με τις ανάγκες τους για έπιπλα σπιτιού. Παρά την αβεβαιότητα στον κόσμο, συνεχίζουμε να εστιάζουμε στον μακροπρόθεσμο στόχο μας για ανάπτυξη και επέκταση. Η JYSK είναι γνωστή για τις εξαιρετικές σκανδιναβικές προσφορές μας και οι πελάτες συνεχίζουν να μας επιλέγουν όταν αναζητούν ένα νέο κρεβάτι, έπιπλα κήπου ή διακόσμηση σπιτιού και για το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών μας. Συνεχίζουμε να βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο», λέει ο Rami.

Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης στην Ελλάδα – Στα 97,5 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών

Στην Ελλάδα ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 97,515 εκατ. ευρώ αυξημένος 18,6% σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη 12μηνη χρήση 2021/2022. Τα κέρδη προ φόρων κα τόκων (ΕΒΙΤ) ξεπέρασαν τα 13,5 εκατ. καταγράφοντας σημαντική αύξηση 49,1%.

Η εταιρεία λειτουργεί στην ελλάδα εδώ και 8 χρόνια, διαθέτει 57 καταστήματα και απασχολεί πάνω από 500 εργαζομένους. Το δίκτυο καταστημάτων αποτελείται από 22 καταστήματα στην Αθήνα, 2 στη Θεσσαλονίκη και 33 σε άλλες πόλεις της Ελλάδας.

Το πλάνο ανάπτυξης της εταιρείας προβλέπει άνοιγμα αρκετών νέων καταστημάτων και σε πόλεις που δεν υπάρχει ήδη κατάστημα JYSK ενώ αρκετά ακόμα υπάρχοντα καταστήματα θα ανακαινιστούν στο τελευταίο concept καταστημάτων 3.0.

O Sandor Szimeiszter, Country Director JYSK Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα της JYSK Ελλάδας:

«Είμαι πολύ περήφανος για τα αποτελέσματα που η ελληνική ομάδα της JYSK κατάφερε να πετύχει στο προηγούμενο οικονομικό έτος. Η αύξηση του αριθμού των πελατών που επισκέφτηκαν τα καταστήματά μας δείχνει ότι η εμπορική μας πρόταση είναι ενδιαφέρουσα σε όλο και μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού της Ελλάδας που ψάχνει τρόπους για να επιπλώσει, να διακοσμήσει, να ανακαινίσει και γενικά να κάνει πιο όμορφο το σπίτι του. Τώρα ο στόχος μας είναι να ανοίξουμε ακόμα περισσότερα καταστήματα έτσι ώστε να φέρουμε αυτή την επιτυχημένη εμπορική πρόταση πιο κοντά σε ακόμα περισσότερους πελάτες μας στην Ελλάδα».

Η δραστηριότητα στην Ελλάδα σε αριθμούς

  • Κύκλος εργασιών: 97.515,3 χιλ. EUR +18,6%
  • EBIT: 13.587 χιλ. EUR, +49,1%
  • Αύξηση αριθμού νέων πελατών: 5,7%
  • Αριθμός εργαζομένων: 511
  • Αριθμός καταστημάτων: 57
  • Αριθμός νέων καταστημάτων: 2
  • Ανακαινίσεις καταστημάτων στο πιο πρόσφατο concept καταστημάτων 3.0: 9
googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu