Show Case

Johnnie Walker: The walkers, η νέα καμπάνια που θα «ενώσει» τις κοινότητες του κόσμου

Νέα παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «The Walkers» λάνσαρε το Johnnie Walker, μέσα από μια σειρά ενεργειών με τοπικούς συνεργάτες και πολιτιστικούς changemakers. Η καμπάνια στοχεύει να ξαναζωντανέψει την κοινωνική ζωή σε όλο τον πλανήτη και δημιουργήθηκε ως μια «δέσμευση» να δημιουργήσει και να χρηματοδοτήσει ενέργειες κοινωνικοποίησης, δίνοντας και πάλι ζωή σε κοινωνικούς χώρους, οι οποίοι έχουν πληγεί τα τελευταία χρόνια από την πανδημία.

Η πρωτοβουλία σκοπεύει να φέρει τις κοινότητες κοντά, να στηρίξει τοπικά καταστήματα και bars και, με αυτόν τον τρόπο, να δώσει στο «Keep Walking» μια νέα έννοια για το κοινό του. Το πρόγραμμα «Walkers» ζωντανεύει σε 10 χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Νότιας Κορέας, της Ταϊλάνδης και της Ινδίας, μέσω μιας σειράς τοπικών πρωτοβουλιών.

Η Global Brand Director του Johnnie Walker, Julie Bramham, δήλωσε: «Το Walkers αποτελεί έναν ουσιαστικό τρόπο συνεργασίας με φωνές που είναι αγαπημένες και αναγνωρισμένες σε κάθε χώρα, προκειμένου να συμβάλουμε στην αναζωογόνηση κοινωνικών χώρων όπως τα bars και τα clubs, για να βοηθήσουμε την τοπική πολιτιστική ζωή να αρχίσει και πάλι να κινείται».

Η καμπάνια ακολουθεί την επένδυση 100 εκατ. δολαρίων των τελευταίων 18 μηνών από τη μητρική εταιρεία Diageo, για να βοηθήσει την ανάκαμψη των παμπ και των bars μετά την πανδημία, υποστηρίζοντας θέσεις εργασίας και κοινότητες σε όλο τον κόσμο μέσω του προγράμματος «Raise the Bar»

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu