Οι καταναλωτές θα βρουν το νέο προϊόν σε λίγες ημέρες στα σούπερ μάρκετ Κρητικός και ΑΒ Βασιλόπουλος
Έναν νέο κλάδο δραστηριοποίησης, αυτόν του παγωμένου τσαγιού εγκαινιάζει τις επόμενες ημέρες η Ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλώσεων της οικογένειας Σεπετά (Βίκος), με το καινούργιο προϊόν, το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά σε τρεις γεύσεις, πράσινο τσάι, λεμόνι και ροδάκινο, να βρίσκεται τις επόμενες ημέρες, καταρχήν, στα ράφια δύο μεγάλων ‘’παικτών’’ της λιανικής, της ΑΒ Βασιλόπουλος και της Κρητικός. Στη συνέχεια, μέχρι το τέλος του 2024 θα ακολουθήσουν και άλλα σούπερ μάρκετ και μικρές επιχειρήσεις λιανικής, με στόχο τους επόμενους μήνες το προϊόν να βρίσκεται σε σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα. Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο Financial Report ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Αντιπρόεδρος της εταιρείας «πρόκειται για ένα προϊόν με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το οποίο είχαμε και παλαιότερα, έναν μόνο κωδικό, σε φιάλη PET, για λίγο χρονικό διάστημα, όμως τώρα γίνεται νέο λανσάρισμα σε αλουμινένιο κουτάκι και θα πραγματοποιηθεί πιο συντονισμένα και με περισσότερη επικοινωνία το επόμενο χρονικό διάστημα. Γνωρίζουμε ότι είναι ένα ανταγωνιστικό προϊόν, μπαίνουμε όμως και σε αυτόν τον κλάδο με την αισιοδοξία να κερδίσουμε ένα κομμάτι της αγοράς ».
Με στόχο την αύξηση παραγωγής κατά 20% τα επόμενα χρόνια
Κατά τα άλλα η εταιρεία συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο που στοχεύει τόσο στην αναβάθμιση των υποδομών της και νέων γραμμών παραγωγής στο Καλπάκι Ιωαννίνων, ενέργειες από τις οποίες φιλοδοξεί να αυξήσει τη γενικότερη παραγωγή της τα επόμενα χρόνια κατά 20%. Στο μελλοντικό πλάνο της οικογένειας Σεπετά είναι και άλλο ένα πορτφόλιο επενδύσεων από το 2026 και μετά, στο οποίο θα δοθεί βαρύτητα στην περαιτέρω ανάπτυξη των Logistics και της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και στην περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογικού εξοπλισμού στις μονάδες της, ενώ κατά όσα τονίστηκαν από τα στελέχη της εταιρείας είναι σε εξέλιξη η κατασκευή υποδομών άλλων 10 στρεμμάτων στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Σημαντικό μερίδιο, επίσης, έχει στις επενδύσεις και η κυβερνοασφάλεια, με την εταιρεία με έδρα τα Ιωάννινα να έχει δαπανήσει τα δύο τελευταία χρόνια πάνω από εκατ. ευρώ σε συστήματα Cloud και τεχνολογικούς μηχανισμούς, που στόχο έχουν να τη θωρακίσουν ακόμα περισσότερο σε περιπτώσεις κυβερνοεπιθέσεων, μικρότερης και μεγαλύτερης εμβέλειας. Επιπλέον, έμφαση θα δώσει η οικογένεια στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου HoreCa, ο οποίος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Στην παρούσα φάση, το μερίδιο του νερού Βίκος και των αναψυκτικών στην εστίαση είναι στο 40% του τζίρου, με το υπόλοιπο 60% να έρχεται από τη λιανική και τις πιο μικρές επιχειρήσεις.
Κ. Σεπετάς: Δεν υπάρχει στο τραπέζι πιθανή IPO και είσοδος επενδυτή
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία, η οποία μετρά αρκετές δεκαετίες ζωής, με πρώτη γενιά το ζεύγος Σεπετά-Θεοχάρη δεν σκέπτεται ούτε έχει εξετάσει την είσοδο νέου επενδυτή ή κάποιας δημόσιας προσφοράς για μέρος των μετοχών, εξακολουθώντας να πορεύεται μέσω δικών της κεφαλαίων και δικής της χρηματοδότησης, ενώ ακόμα ‘’τρέχει’’ και χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης. Όπως τονίζει ο Αντιπρόεδρος Κωνσταντίνος Σεπετάς στο Financial Report: «Δεν υπάρχει καν στο τραπέζι η είσοδος νέου επενδυτή στην εταιρεία είτε από την Ελλάδα είτε από το εξωτερικό, ούτε τυχόν ανακοίνωση δημόσιας προσφοράς. Οτιδήποτε υπάρχει σαν δανειακή σύμβαση, μπορούμε να το εξυπηρετήσουμε μόνοι μας. Να γίνει σαφές ότι δεν αναζητάμε, ούτε χρειαζόμαστε επενδυτές. Θέλουμε να μεγαλώνουμε οργανικά». Εξάλλου και η εξωστρέφεια είναι κάτι που η εταιρεία εξακολουθεί να μην έχει ως πρώτη προτεραιότητα, καθώς οι εξαγωγές της, συνολικά στους κλάδους νερού και αναψυκτικών μόλις που πλησιάζουν το 5% του ετήσιου κύκλου εργασιών, ενώ η Ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλώσεων τονίζει ότι οι όποιες επενδύσεις γίνονται, έχουν και ως στόχο να διευκολυνθεί και το κανάλι των εξαγωγών. Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι, τουλάχιστον προς το παρόν, η εταιρεία δεν ασχολείται με είσοδο σε νέες κατηγορίες τύπου καφέ, γαλακτοκομικών προϊόντων ή αλκοολούχων ποτών.
Το brain gain και οι εργαζόμενοι από την Αθήνα
Χαρακτηριστικό είναι ότι η εταιρεία για το 2023 σημείωσε αύξηση προσωπικού κατά 60 άτομα περίπου, από τους οποίους κάποιοι έφυγαν από την Αθήνα για να έρθουν να εργαστούν στα Ιωάννινα, ενώ υπήρξαν και περιπτώσεις, όπως ενός εργαζομένου από τον Πειραιά, ο οποίος πήγε στην εταιρεία, μετά από παραμονή και εργασία του στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τα αδέλφια Σεπετά είναι πρώτη προτεραιότητα το ζωντάνεμα της περιοχής μέσω των νέων εργαζομένων, ενώ κατά όσα δήλωσε στο Financial Report o κ. Ρήγινος Σεπετάς, operations director , πέρα από την προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία, τα Ιωάννινα είναι μια πόλη που έχει και τις δικές της υποδομές για να δεχθεί και άλλο κόσμο, καθώς εδώ και χρόνια είναι φοιτητούπολη και αναπτύσσει σχετικό οικιστικό εξοπλισμό σε σημαντικό βαθμό τα τελευταία χρόνια. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας Κωνσταντίνος Σεπετάς, τις επόμενες ημέρες έχει ο ίδιος συνάντηση με έναν υποψήφιο εργαζόμενο, Έλληνα που εργάζεται προς στιγμήν στην Ολλανδία, προκειμένου να έρθει να απασχοληθεί στο εργοστάσιο της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εμφιαλώσεων στα Ιωάννινα.
Μαρία Μπακοπούλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Απεργούν οι εργαζόμενοι σε καζίνο στο …Las Vegas
- Βουλή: Και επίσημα αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ με 31 βουλευτές
- Βρετανία: Πτώση 0,7% στις λιανικές πωλήσεις τον Οκτώβριο 2024
- Γερμανία: Οριακή ανάπτυξη 0,1% στο γ’ τρίμηνο 2024
- Σπαρτιάτες: Νέα διακοπή στην δίκη για εξαπάτηση των εκλογέων
- Το ΝΑΤΟ δεν «ζορίστηκε» από την επίθεση της Μόσχας με βαλλιστικό πύραυλο
- Ανοδικές τάσεις στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια
- Γκίκας: “Η από-ανθρακοποίηση των νησιών θα αλλάξει την εικόνα τους σε όλα τα επίπεδα”
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις