Επιχειρήσεις

Ηοlland&Barett: Ανοίγει φτερά για το αεροδρόμιο – Ανοδική πορεία πωλήσεων το 2024

Ο Πρόεδρος της Fourlis, Βασίλης Φουρλής

Στο e-shop γίνεται το 17% των συνολικών πωλήσεων

Το δικό του κατάστημα στο αεροδρόμιο ‘’Ελ. Βενιζέλος’’ αποκτά πολύ σύντομα το βρετανικό brand Holland & Barrett, ενώ αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα και ένα ακόμα κατάστημα στη Νέα Ερυθραία.

Για το λόγο αυτό, η εταιρεία αναζητά αυτόν τον καιρό συμβούλους πωλήσεων για τα δύο νέα καταστήματα, προκειμένου να εκπαιδευθούν έγκαιρα, πριν το άνοιγμα των σημείων πώλησης που τοποθετείται μέσα στο φετινό καλοκαίρι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το brand, το οποίο διαχειρίζεται στην Ελλάδα ο όμιλος Fourlis, πλέον συμπληρώνει πάνω από 14 μήνες δραστηριοποίηση στη χώρα μας, ενώ με την προσθήκη αυτών των δύο καταστημάτων, θα φτάσει τα 9, σε διάφορες περιοχές της Αθήνας όπως το Μαρούσι, η Κηφισιά, η Νέα Σμύρνη, το Ελληνικό και αλλού.

Εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, στο πρώτο 9μηνο της λειτουργίας του στη χώρα μας, και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Holland & Barrett, με προϊόντα υγείας και ευεξίας, εμφανίζει ανάπτυξη, καθώς η συμμετοχή του στις συνολικές πωλήσεις ανέρχεται στο 17%. Σημειώνεται ότι το e-shop άνοιξε λίγους μήνες μετά τα πρώτα φυσικά σημεία πώλησης.

Πάντως, κατά όσα αναφέρονται στα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου Fourlis, το franchise των καταστημάτων Holland & Barrett του εξακολουθεί να καταγράφει αναπτυξιακή πορεία. Ειδικότερα, οι πωλήσεις από τη Λιανική Υγείας & Ευεξίας ανήλθαν σε €0,4 εκ. εντός του Α’ τριμήνου του ’24 σε σύγκριση με €0,1 εκ. το Α’ τρίμηνο του ’23.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα πάντα με στοιχεία από την εταιρειά, και σε like–for–like επίπεδο τα καταστήματα Holland & Barrett σημείωσαν σημαντική αύξηση πωλήσεων το Α’ τρίμηνο του ’24, χάρη στα υψηλά ποσοστά πιστότητας πελάτη και μετατροπής σε πωλήσεις.

Η Holland & Barrett ιδρύθηκε στην Αγγλία το 1870 και για πάνω από 150 χρόνια οι καταναλωτές την εμπιστεύονται για προϊόντα ευεξίας. Σήμερα είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα Υγείας & Ευεξίας στη Μεγάλη Βρετανία και στην Ευρώπη και διαθέτει ένα δίκτυο πλέον των 1.600 σε 18 χώρες παγκοσμίως.

Η εν λόγω εταιρεία προσφέρει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων σε 4 κατηγορίες: βιταμίνες & συμπληρώματα διατροφής, φυσικά προϊόντα ομορφιάς, αθλητικά συμπληρώματα και τρόφιμα και ροφήματα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu