Η εταιρεία στην παρούσα φάση αναζητά προσωπικό για τέσσερα από τα δέκα της καταστήματα
Μετά την συμπλήρωση διψήφιου αριθμού καταστημάτων στην Ελλάδα, κάτι που έγινε τον Μάιο, με το άνοιγμα τεσσάρων νέων σημείων πώλησης στη Νέα Ιωνία, στη Νέα Ερυθραία εντός του AB Βασιλόπουλου, στο εμπορικό κέντρο Florida στην Πυλαία Θεσσαλονίκης (εντός ΑΒ Βασιλόπουλου Μακεδονίας) και στο εμπορικό πάρκο του Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος στα Σπάτα, εντός του ανανεωμένου καταστήματος IKEA, η βρετανική αλυσίδα προϊόντων ευεξίας Holland & Barrett, υπό τη διοίκηση της Fourlis, ετοιμάζει τώρα την είσοδό της στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, δύο χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Fourlis και με τα άλλα της brands, όπως IKEA και Intersport.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report, ήδη από τα τέλη του 2023, καταστρώνονται σχέδια για την επέκταση του βρετανικού brand στις δύο χώρες, προκειμένου να ανοίξει η αγορά ευεξίας σε σημεία πώλησης στις πρωτεύουσες Βουκουρέστι και Σόφια αντίστοιχα.
Αυτό θα γίνει πιθανότατα σε σημεία εντός εμπορικών κέντρων ή σε κεντρικά σημεία των πόλεων, ανάλογα με τα τιμήματα που θα ζητηθούν.
Εξάλλου, παράλληλα με την οργάνωση και τον σχεδιασμό των Logistics για τα φυσικά σημεία πώλησης στις δύο αυτές χώρες γίνεται και η αντίστοιχη μελέτη για την έναρξη του e-shop, ακολουθώντας το παράδειγμα της Ελλάδας και των άλλων χωρών όπου δραστηριοποιείται η H&B.
Μάλιστα, κατά όσα έχουν αναφερθεί από την εταιρεία, το eshop της Ηolland & Βarrett κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων τον προηγούμενο Μάιο, σημειώνοντας σημαντική άνοδο μετά από ένα χρόνο λειτουργίας. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι κατά πληροφορίες από τη διοίκηση, το ο α’ τρίμηνο του 2024 η Holland & Barrett εμφάνισε υπερδιπλάσια ανάπτυξη στις πωλήσεις με πάνω από 40% στα καταστήματα, ενώ οι εκτιμήσεις θέλουν και το υπόλοιπο της χρονιάς να καταγράφει αντίστοιχη πορεία.
Σε αναζήτηση προσωπικού
Όπως και στα καταστήματα του εξωτερικού, το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Holland & Barrett στην Ελλάδα περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα προϊόντων, η οποία κατηγοριοποιείται σε τέσσερις βασικές κατηγορίες, με στόχο να καλύψει τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών: Βιταμίνες & συμπληρώματα, Φυσικά προϊόντα ομορφιάς, συμπληρώματα άθλησης, καθώς και τρόφιμα & ροφήματα. Σύμφωνα με όσα έχουν αναφερθεί από στελέχη της εταιρείας στην παρούσα φάση, από τα σημεία πώλησης και το εγχώριο e-shop προσφέρονται στους καταναλωτές περίπου 1.500 κωδικοί.
Από αυτά τα προϊόντα, το 30% προέρχεται από τοπικούς παραγωγούς, οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί από την εταιρεία, ενώ το υπόλοιπο 70% προέρχεται από εισαγωγές που γίνονται από την μητρική εταιρεία, κυρίως σε συμπληρώματα διατροφής.
Εξάλλου, η εταιρεία βρίσκεται σε αναζήτηση και νέου προσωπικού, καθώς σύμφωνα με τα Social media της, αναζητά μέσα στον Αύγουστο πωλητές για τέσσερα καταστήματα της, στη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και τη Νέα Ερυθραία.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μητσοτάκης: Θα στραφούμε στην περαιτέρω ανακούφιση της μεσαίας τάξης
- Έφυγε από τη ζωή ο επιχειρηματίας Δημήτρης Χαΐτογλου
- ΥΠΕΘΟ και ΑΑΔΕ στο Ζάππειο: Έρχονται 4 νέα εργαλεία στην μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025
- Έρευνα Pulse: Το 49% των ελεύθερων επαγγελματιών θεωρεί άδικη τη φορολόγησή τους
- Ευρωπαϊκές αγορές: Ήπια κέρδη – Βούλιαξε 15,5% η JD Sports
- Ο Πούτιν απειλεί τη Δύση: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά»
- Bloomberg: Η Ελλάδα σχεδιάζει να αντλήσει από τις αγορές 8 δισ. ευρώ με νέα ομόλογα το 2025
- Trastor: Εξαγόρασε από την Prodea χαρτοφυλάκιο γραφείων αξίας 69,19 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις