Επιχειρήσεις

Η&Μ: Δίνει βάση στα second hand ενώ καταγράφει μειωμένες πωλήσεις για τις αρχές του 2025

Financialreport.gr

Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 55,3 δισ. κορώνες, κάτω από τα 55,8 δισ. κορώνες που αναμένονταν

Eνδιαφέρουσες ειδήσεις προέκυψαν από την φετινή έκθεση βιωσιμότητας της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης H&M, όπως αυτή ότι πλέον ο όμιλος έχει εντάξει στη στρατηγική του τα επόμενα χρόνια τα ρούχα από ”δεύτερο χέρι”.

Αυτό συμβαίνει τη στιγμή που τα αποτελέσματά της για πρώτο τρίμηνο του 2025 ήταν 1,2 δισ. σουηδικές κορώνες (120 εκατ. δολάρια), αρκετά πιο χαμηλά από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που είχαν προβλέψει 1,9 δισ. κορώνες. Οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 55,3 δισ. κορώνες, κάτω από τα 55,8 δισ. κορώνες που αναμένονταν.

Με βάση τα όσα αναφέρονται από την εταιρεία, 26 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται, ανάμεσα στις οποίες οι σημαντικές Ευρωπαϊκές, έχουν πλέον πρόσβαση σε second-hand επιλογές.

Αυτές είναι διαθέσιμες σε συνολικά 38 επιλεγμένα καταστήματα του ομίλου H&M παγκοσμίως, καθώς και μέσω της πλατφόρμας Sellpy που προσφέρει curated second-hand μόδα μέσω πρωτοβουλιών Pre-loved.

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία δίνει ακόμα περισσότερη βάση στην παραγωγή ρούχων μέσα από ανακύκλωση, στοχεύοντας τα επόμενα χρόνια και στο 100%.

Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί 89% ανακυκλωμένα ή βιώσιμης προέλευσης υλικά. Ενδεικτικό είναι ότι μόνο το ποσοστό των ανακυκλωμένων υλικών έφτασε το 29,5%, σχεδόν φτάνοντας τον στόχο του 30% για το 2025 -έναν χρόνο νωρίτερα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu