Ενέργεια

Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα: Στο ναδίρ στους γρήγορους φορτιστές, στις πρώτες θέσεις στους αργούς

Στην τέταρτη θέση από το τέλος η Ελλάδα στη γρήγορη φόρτιαη ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Με ρυθμούς χελώνας βαδίζει η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα, κυρίως σε ό,τι αφορά τους φορτιστές, παρά τις εξαγγελίες αξιωματούχων σε forum και συνέδρια.

Χαρακτηριστικό είναι, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του International Energy Agency ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην τέταρτη θέση από το τέλος ανάμεσα σε 32 χώρες του κόσμου στην εγκατάσταση γρήγορων φορτιστών.

Στις πρώτες θέσεις βρίσκονται χώρες έκπληξη όπως η Νέα Ζηλανδία, η Ταιλάνδη και η Νορβηγία, ενώ μαζί με την Ελλάδα προς το τέλος επίσης εντυπωσιάζουν τα αποτελέσματα, καθώς βρίσκουμε χώρες όπως η Ιταλία και η Κίνα.

Την ίδια στιγμή, είναι μέσα στην πρώτη πεντάδα των χωρών που διαθέτουν σε μεγαλύτερο ποσοστό αργούς φορτιστές, μαζί χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως η Βραζιλία και το Μεξικό.

Σημειώνεται ότι πριν από μερικές εβδομάδες, σε συνέδριο για την ενέργεια, ο Ηλίας Πετρής, Business Operations Manager της nrg είχε τονίσει ότι « η ηλεκτροκίνηση είναι μια αγορά που αυξάνεται συνεχώς και αυτός ο ρυθμός ανάπτυξης μπορεί να οδηγήσει στο στόχο του 2030 για αποδέσμευση από τον άνθρακα».

Ηλίας Πετρής, Business Operations Manager της nrg

Όπως ανέφερε, το 2023 έκλεισε με λίγο κάτω από 35.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ αρχίζει και γυρίζει και ο δείκτης προς τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Κατά τον κ. Πετρή, επίσης, είναι σημαντικό το κομμάτι του κόστους για έναν πιθανό χρήστη, αλλά ακόμα πιο βασικό είναι αυτό της ασφάλειας και της άνεσης που προσφέρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Όσον αφορά το ζήτημα της ύπαρξης φορτιστών, σημείωσε ότι τις προηγούμενες ημέρες τέθηκαν σε λειτουργία ακόμα μεγαλύτεροι φορτιστές, ισχύος 360 KW και σύντομα θα υπάρξουν και άλλοι στην ελληνική επικράτεια.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu