Επιχειρήσεις

IKEA: Χρεώνει 25 λίρες για μια βιντεοκλήση, πουλώντας και συμβουλές στους πελάτες με AI

Η σουηδική αλυσίδα καταστημάτων IKEA προσπαθεί να συνδυάσει την διάθεση προϊόντων με συμβουλευτικές υπηρεσίες. Εκπαιδεύει εργαζόμενους σε τηλεφωνικά κέντρα για να γίνουν σύμβουλοι εσωτερικού σχεδιασμού, χρησιμοποιώντας και ένα bot τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται Billie.

_x000D_

Τον Απρίλιο, η IKEA επέκτεινε τις υπηρεσίες εσωτερικού σχεδιασμού της στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μετά από προηγούμενα λανσαρίσματα σε κάποιες χώρες της Ευρώπης, στην Αυστραλία, στα Ηνωμένα Αραβικά εμιράτα και αλλού.

_x000D_

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι πελάτες πληρώνουν 25 λίρες (31,44 $) για μια βιντεοκλήση 45-60 λεπτών με συμβουλές για την εσωτερική διακόσμηση και τη λίστα προτεινόμενων προϊόντων, και μπορούν να πληρώσουν 125 λίρες για τρεις συμβουλές σχεδιασμού χώρου εργασίας, μια κάτοψη και τρισδιάστατα γραφικά.

_x000D_

Η Ingka λέει ότι έχει εκπαιδεύσει 8.500 υπαλλήλους τηλεφωνικών κέντρων ως συμβούλους εσωτερικού σχεδιασμού από το 2021, ενώ η Billie -που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με όνομα εμπνευσμένο από τη σειρά βιβλιοθηκών Billy της ΙΚΕΑ- έχει χειριστεί το 47% των ερωτημάτων των πελατών σε τηλεφωνικά κέντρα τα τελευταία δύο χρόνια.

_x000D_

«Είμαστε δεσμευμένοι στην ενίσχυση της απασχολησιμότητας των συναδέλφων στην Ingka, μέσω της δια βίου μάθησης και ανάπτυξης και επαναπροσαρμογής δεξιοτήτων, και να επιταχύνουμε τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας», δήλωσε η Ulrika Biesert, παγκόσμια υπεύθυνη ανθρώπων και πολιτισμού στον Όμιλο Ingka.

_x000D_

Ερωτηθείσα εάν η αυξημένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης ήταν πιθανό να οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των εργαζομένων στην εταιρεία, ο Biesert είπε: «Δεν είναι αυτό που βλέπουμε αυτή τη στιγμή».

_x000D_

Οι πωλήσεις μέσω τηλεφώνου ή βίντεο προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του απομακρυσμένου καναλιού εσωτερικού σχεδιασμού της Ingka αντιπροσώπευαν έσοδα 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ (1,40 δισεκατομμύρια δολάρια) το οικονομικό έτος 2022 της Ingka – 3,3% του συνόλου. Ο Όμιλος Ingka είπε στο Reuters ότι σκοπεύει να αυξήσει αυτό το μερίδιο στο 10% έως το 2028 ως μέρος μιας ώθησης για να προσελκύσει μελλοντικούς πελάτες Gen Z.

_x000D_

Συγκριτικά, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας της ΙΚΕΑ, η οποία ανήκει στην Ingka, ανήλθαν σε περίπου 9,9 δισεκατομμύρια ευρώ, ή στο 25% των συνολικών πωλήσεων στο οικονομικό έτος της Ingka που έληξε στις 31 Αυγούστου 2022.

_x000D_

Η επένδυση σε ψηφιακές υπηρεσίες, καθώς η IKEA ξεκινά μια επέκταση 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι σύμφωνη με την ανταγωνιστική Wayfair, η οποία τον περασμένο μήνα ξεκίνησε ένα «Digital Design Studio» – ένα περίπτερο στο κατάστημα όπου οι αγοραστές μπορούν να πειραματιστούν με στυλ επίπλων και διάταξη σε ψηφιακή απόδοση δωματίου.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu