Επιχειρήσεις

Ηenkel Hellas: Τί είπε η νέα Πρόεδρος για την εγχώρια αγορά, το πρόστιμο και τα αγαπημένα προϊόντα των Ελλήνων

H νέα Πρόεδρος της Henkel Hellas, Karolina Markiewicz - Kuskowska

Εν αναμονή των αποτελεσμάτων για το 2023, το 2022 είχε κλείσει για την εταιρεία με 103 εκατ. ευρώ τζίρο, για το σύνολο Ελλάδας- Κύπρου

Για ένα θετικό πρώτο πεντάμηνο του 2024 για τη Henkel Hellas, του οποίου προηγήθηκε ένα, επίσης, σε θετικό έδαφος 2023, χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες έκανε λόγο στην πρώτη της συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου η νέα Πρόεδρος της εταιρείας για Ελλάδα και Κύπρο, Karolina Markiewicz Kuskowska, η οποία ανέλαβε τη θέση αυτή από τις αρχές του Ιουνίου.

Υπενθυμίζεται ότι το 2022 είχε κλείσει για την εταιρεία με 103 εκατ. ευρώ τζίρο, για το σύνολο Ελλάδας- Κύπρου. Σύμφωνα με την ίδια, η στρατηγική της εταιρείας στην Ελλάδα παραμένει σε παρόμοιο δρόμο: «Να μπορούμε να δώσουμε στον καταναλωτή τα καλύτερα δυνατά ποιοτικά προϊόντα», τα οποία, ωστόσο μόνο εισάγονται, τουλάχιστον προς το παρόν και δεν παράγονται στην Ελλάδα.

Επιπρόσθετα, δεν θέλησε να κάνει και σχόλιο για την ακρίβεια και τις αυξημένες τιμές λιανικής σε πολλά προϊόντα στην Ελλάδα. Ωστόσο είναι γνωστό ότι η εταιρεία διαθέτει χρόνια συνεργασία επί ελληνικού εδάφους με τη Rolco Βιανιλ, η οποία συνεχίζεται.

Ερωτηθείσα για το πρόσφατο πρόστιμο το οποίο επέβαλε στα τέλη Μαϊου το Υπουργείο Ανάπτυξης στη Henkel Hellas, ανέφερε ότι “δεν έχουμε να σχολιάσουμε κάτι, εμείς σαν εταιρεία παρείχαμε ό,τι έπρεπε στους ελεγκτές του Υπουργείου και διατηρούμε το δικαίωμα να έχουμε τις αντιρρήσεις μας“. Πρόσθεσε, δε , ότι αυτό που θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι η μεγάλη εικόνα, δηλαδή τα ποιοτικά προϊόντα που κυκλοφορεί η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια στη χώρα μας.

Το πρόστιμο ήταν ύψους  395.125 ευρώ και σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης επιβλήθηκε καθώς «υπήρξε παράβαση του άρθρου 54 του ν. 5045/29-07-2023 σχετικά με την περιστολή φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας. Η παράβαση αφορά καθαριστικά προϊόντα (απορρυπαντικά και άλλα) ευρείας κατανάλωσης. Όπως προέκυψε από τη διενέργεια επισταμένων ελέγχων, το περιθώριο μικτού κέρδους της εταιρείας ήταν μεγαλύτερο απ’ αυτό που ορίζει η σχετική νομοθεσία. Το συνολικό όφελος που θα αποκόμιζε η εταιρεία ανέρχεται σε 197.561,54 ευρώ. Επομένως, το πρόστιμο ορίζεται στο διπλάσιο του προσδοκώμενου οφέλους για το σύνολο των προϊόντων για τα οποία διαπιστώθηκε παράβαση σύμφωνα με το νόμο».

Τα αγαπημένα προϊόντα των Ελλήνων και πώς το… στάιλινγκ του καλοκαιριού απογειώνει τις πωλήσεις

Η Henkel δραστηριοποιείται στην Ελλάδα πάνω από 50 χρόνια και στο διάστημα αυτό κυκλοφορεί στην αγορά τόσο απορρυπαντικά και καθαριστικά καθημερινής χρήσης όπως Bref, Persil κα, όσο και προϊόντα καλλωπισμού που αφορούν κυρίως τα μαλλιά όπως Syoss, Palette κλπ.

Ένας κλάδος, επίσης, ο οποίος δεν είναι τόσο γνωστός στο ευρύ κοινό είναι οι συγκολλητικές ουσίες που βρίσκονται παντού: Σύμφωνα με την νέα Πρόεδρο της Henkel Hellas, τα περισσότερα πράγματα στην καθημερινότητά μας περιέχουν συγκολλητικές ουσίες, ακόμα και το… χαρτί υγείας, το οποίο για να κατασκευαστεί, χρειάζεται επτά διαφορετικές συγκολλητικές ουσίες.

Κατά όσα έδειξε η πρόσφατη έρευνα της Circana, το αγαπημένο προϊόν των Ελλήνων καταναλωτών είναι το καθαριστικό Bref, την ώρα που δείχνουν και ιδιαίτερες προτιμήσεις και στα προϊόντα styling μαλλιών.

Όπως δήλωσε η κ. Kuskowska, στην παρούσα φάση η Henkel διατηρεί στην εγχώρια αγορά την τρίτη θέση σε μερίδια στην κατηγορία των απορρυπαντικων και την 1η στις βαφές μαλλιών και το styling, το οποίο απογειώνεται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Έκανε, δε, ιδιαίτερη μνεία στην εποχικότητα των προϊόντων, καθώς ανέφερε ότι τα απορρυπαντικά φτάνουν στο Peak τους κυρίως στις αρχές της άνοιξης και του φθινοπώρου.

Ποια είναι η νέα Πρόεδρος του ελληνικού τμήματος της Henkel

Το συγκεκριμένο στέλεχος, με καταγωγή από την Πολωνία δεν ήρθε τώρα στη χώρα μας. Η κα Markiewicz-Kuskowska βρίσκεται στην Ελλάδα από το 2022, οπότε και ανέλαβε τη θέση της Γενικής Διευθύντριας της Henkel Consumer Brands για Ελλάδα και Κύπρο με στόχο, αφενός, να βελτιστοποιήσει τις επιδόσεις της νέας εταιρικής μορφής σε βασικά στρατηγικά θέματα, όπως είναι η καινοτομία, η βιωσιμότητα και η ψηφιοποίηση προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών και, αφετέρου, να φροντίσει τους ανθρώπους οι οποίοι αποτελούν τους πραγματικούς μοχλούς επιτυχίας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται από τη διοίκηση, η κα Markiewicz-Kuskowska έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρία στο marketing, το trade marketing και τις πωλήσεις για εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.

Από το 2013, δε, είναι μέλος της οικογένειας της Henkel καλύπτοντας ρόλους αυξημένης ευθύνης όπως ο ρόλος της Γενικής Διευθύντριας της Henkel Beauty Care στην Τσεχία και τη Σλοβακία.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu