Auto Moto

Η Xiaomi ξεπουλάει ηλεκτρικά οχήματα και αυξάνει ξανά τον στόχο των παραδόσεων

Το μοντέλο της Xiaomi, SU7 sedan που μοιάζει με Porsche και έχει τιμή πώλησης χαμηλότερη από το Tesla, Model 3.

Είναι η τρίτη φορά εφέτος που ανεβάζει τον στόχο των παραδόσεων από 76.000 (αρχικός στόχος) σε 130.000

Η κινεζική Xiaomi Corp σκοπεύει να παραδώσει 130.000 ηλεκτρικά οχήματα φέτος, αυξάνοντας την πρόβλεψή της για τρίτη φορά εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης.

Ο διευθύνων σύμβουλος Lei Jun έγραψε στο λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι ο κατασκευαστής ηλεκτρονικών συσκευών και οχημάτων αύξησε τον στόχο κατά 10.000 οχήματα από 120.000 προηγουμένως καθώς η ζήτηση για το μοντέλο SU7 sedan αυξάνεται. Ο αρχικός στόχος είχε τοποθετήσει τον πήχη των παραδόσεων σε 76.000 οχήματα.

Η Xiaomi λάνσαρε το αυτοκίνητο, το οποίο παίρνει στυλιστικά στοιχεία από την Porsche τον Μάρτιο τιμή που τραβάει την προσοχή – κάτω από 30.000 $ για το βασικό μοντέλο, 4.000 $ φθηνότερα από αυτό το Model 3 της Tesla στην Κίνα.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων και plug-in υβριδικών στην Κίνα έχουν αυξηθεί και αντιπροσωπεύουν πάνω από το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων. Τον Οκτώβριο αυξήθηκαν κατά 56,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, σηματοδοτώντας τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα  που το μερίδιο αγοράς των πωλούμενων αυτοκινήτων με μπαταρία συμπεριλαμβανομένων των plug-in ξεπέρασε τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στη χώρα.

Για να συμβαδίσει με τη ζήτηση, η Xiaomi διπλασίασε τις βάρδιες παραγωγής από τον Ιούνιο και λάνσαρε το premium μοντέλο SU7 Ultra με τιμή άνω των 110.000 $.

Ο Πρόεδρος της Xiaomi, Lu Weibing, δήλωσε ότι το εργοστάσιο της εταιρείας έχει πλέον την ικανότητα να κατασκευάζει 20.000 αυτοκίνητα κάθε μήνα και ότι εξακολουθεί να βλέπει περιθώρια ανάπτυξης.

Η Huatai Securities έχει προβλέψει ότι η Xiaomi θα παραδώσει 400.000 EV το 2025, όταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αυξηθούν και θα αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα πέμπτο των εσόδων σε σύγκριση με το 8% για φέτος.

Ωστόσο, η αυτοκινητοβιομηχανία της Xiaomi εξακολουθεί να λειτουργεί με ζημία. Η μονάδα ανέφερε προσαρμοσμένη ζημιά 1,5 δισεκατομμυρίων γιουάν για το τρίμηνο, με περιθώριο μικτού κέρδους 17,1%.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η Xiaomi διατήρησε τη θέση της ως ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο με αποστολές 42,8 εκατομμυρίων μονάδων, αυξημένες κατά 3% και κατακτώντας το 14% της αγοράς, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys.

Ο Lu είπε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τον αριθμό των offline καταστημάτων λιανικής στην ηπειρωτική Κίνα από 13.000 σε 15.000 μέχρι το τέλος του έτους και 20.000 έως το επόμενο έτος, και επενδύει πολύ στην τεχνολογία για να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu