Νέα

Η Vodafone ακούει;

Μια ιστορία ταλαιπωρίας από τις πολλές που συμβαίνουν με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Πριν από μερικές ημέρες συνδρομητής με συμβόλαιο της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας Vodafone έγινε «Τούρκος». Η αλήθεια είναι ότι ο πελάτης της εταιρείας είναι φοιτητής και κληρονόμησε τον αριθμό από τη μητέρα του. Η ιστορία ξεκινάει τον Αύγουστο, όταν μετά τη μεταβίβαση του ονόματος, έρχεται η εταιρεία και λέει στον πελάτη ότι «αλλάξατε το όνομα και χάσατε τις προσφορές, που σας είχαμε δώσει». Οπότε χρωστάτε 50 ευρώ απο 25 ευρώ, που ήταν ο κανονικός λογαριασμός. Ο πελάτης πληρώνει, αλλά έρχεται ο Σεπτέμβριος. Η εταιρεία λέει τώρα ότι μου χρωστάς 130 ευρώ και βάζει φραγή.

Ο πελάτης έρχεται σε συνεννόηση με την εταιρεία. Η εταιρεία δέχεται ότι το υπόλοιπο είναι λιγότερο, ήτοι 60 ευρώ και δηλώνει ότι θα επιστρέψει το υπόλοιπο ποσό με τον επόμενο λογαριασμό. Ο πελάτης πληρώνει τα 60 ευρώ τον Οκτώβριο.

Όμως, η καλή εταιρεία Vodafone επαναφέρει τη φραγή. Και όταν ο πελάτης ρώτησε γιατί, του απάντησαν ότι υπάρχει παλιά οφειλή (κάτι βέβαια που ήταν στη «φαντασία» των συστημάτων της εταιρείας).

Ο πελάτης όλο αυτό το διάστημα εννοείται ότι πήγαινε από τον Άννα στον Καϊάφα στα διάφορα μαγαζάκια της εταιρείας. Ο ένας του έλεγε ότι δεν ξέρει τι κάνει ο άλλος.

Για να διευθετηθεί το θέμα, ο πελάτης αναγκάστηκε να μιλήσει με τα υψηλά ιστάμενα ιστάμενα κλιμάκια της εταιρείας.

Εμείς θα προσθέσουμε ότι ακόμα και σήμερα έρχεται στον υπογράφοντα λογαριασμός με ταχυδρομείο – ευτυχώς  μηδενικός – της Vodafone κάθε μήνα, για στικάκι δεδομένων που είχε ενεργοποιηθεί και εξοφληθεί στο ακέραιο πριν από πέντε χρόνια. Και Μη χειρότερα.

Αν θέλετε να την πουλήσετε την εταιρεία στη ΔΕΗ, κάντε το μια ώρα αρχίτερα. Ισως η εξυπηρέτηση πελατών να βελτιωθεί όπως και τα συστήματά σας έτσι ώστε να «συνεργάζονται» μεταξύ τους

Χρ. Ι.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu