Επιχειρήσεις

Η Uber βάζει χέρι και πόδι στην Delivery Hero

Ανακοίνωσε την Τρίτη την εξαγορά της Delivery Hero στην Ταϊβάν και την απόκτηση συμμετοχής στην μητρική Delivery Hero μέσω αύξησης κεφαλαίου

Η αμερικανική Uber που δραστηριοποιείται σε διάφορους κλάδους (μεταφορές, διανομές κλπ) συμφώνησε να αγοράσει την ανταγωνίστρια Delivery Hero στην Ταϊβάν, σε μια συμφωνία αξίας 1,25 δισ. δολαρίων. Εκτός από την εξαγορά της Delivery Hero στην Ταϊβάν, η Uber αποκτά και μικρό μερίδιο στη μητρική γερμανική Delivery Hero, είδηση που έστειλε την τιμή της μετοχής της μητρικής στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης υψηλότερα κατά 26%.

Η Delivery Hero δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα μέσω της efood. Η εταιρεία είχε εξαγοράσει και την InstaShop, αλλά σταμάτησε τη λειτουργία της.

Οι δύο εταιρείες Delivery Hero και Uber δήλωσαν την Τρίτη ότι η Uber , η οποία διαχειρίζεται το Uber Eats, θα αγοράσει την Delivery Hero’s Foodpanda στην Ταϊβάν για 950 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και θα αποκτήσει επίσης μερίδιο 3% στην μητρική Delivery Hero για 300 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Uber θα αγοράσει 8,4 εκατομμύρια νέες μετοχές με τιμή 33 ευρώ, ένα premium μεγαλύτερο από 30% σε σχέση με την τιμή κλεισίματος της μετοχής της Delivery Hero τη Δευτέρα. Οι μετοχές της Delivery Hero.

Οι διεθνείς όμιλοι παράδοσης τροφίμων έχουν κάψει δισεκατομμύρια για να αυξήσουν τις πελατειακές βάσεις τους σε ένα έντονο ανταγωνιστικό τοπίο την τελευταία δεκαετία.

Την Τρίτη, ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Delivery Hero, Niklas Östberg, δήλωσε ότι η εταιρεία που είναι ζημιογόνος πρέπει να επικεντρωθεί σε άλλα μέρη του παγκόσμιου αποτυπώματος, όπου πιστεύουμε ότι μπορούμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα

Ο όμιλος με έδρα το Βερολίνο είπε ότι σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από την πώληση μετοχών για να αγοράσει πίσω μετατρέψιμα ομόλογα «για να ενισχύσει τη κεφαλαιακή του δομή».

Η Uber σημείωσε το πρώτο πλήρες έτος λειτουργικής της κερδοφορίας το 2023, το οποίο η εταιρεία χαιρέτισε ως «σημείο καμπής» στην πολυτάραχη ιστορία της. Στα τριμηνιαία κέρδη την περασμένη εβδομάδα, ο οικονομικός διευθυντής Prashanth Mahendra-Rajah είπε ότι η Uber είχε βάλει ψηλά τονπήχη για οποιαδήποτε ευκαιρία, καθώς διπλασίασε τη χρηματοοικονομική «πειθαρχία» στην προσπάθεια βελτίωσης της κερδοφορίας.

Η Uber επιδιώκει να αναπτύξει την επιχείρηση διανομής τροφίμων και ειδών παντοπωλείου σε χώρες σε όλο τον κόσμο – συμπεριλαμβανομένης της Ταϊβάν, όπου ήδη λειτουργεί η Uber Eats – και συναγωνίζεται με ανταγωνιστές, συμπεριλαμβανομένου του DoorDash στις ΗΠΑ, για να αυξήσει το μερίδιο αγοράς και να ενισχύσει τα περιθώρια κέρδους.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu