Νέα

Η Neuropublic ολοκλήρωσε το πληροφοριακό σύστημα του Δήμου Θεσσαλονίκης

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ 2014-2020

Σε εφαρμογή τέθηκε το Έργο «Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη – Ο.Π.Σ.Ε.Π.», το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Ε.Π. «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» του ΕΣΠΑ 2014-2020, όπως ενημερώνει η εταιρεία Neuropublic που σχεδίασε και υλοποίησε το έργο.

Στόχος είναι η ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει ο Δήμος Θεσσαλονίκης προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Η υπηρεσία παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης και από το σύνδεσμο https://politis.thessaloniki.gr δίνοντας στον πολίτη- επιχείρηση τη δυνατότητα να συνδεθεί κάνοντας χρήση των κωδικών taxis.

Κατά την υλοποίηση του έργου δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα στα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Διαθεσιμότητα Ψηφιακών Υπηρεσιών μέσω απλού για τον χρήστη περιβάλλοντος, ώστε να προσφερθεί εύκολη και άμεση πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες για το ευρύ κοινό.
  • Διαλειτουργικότητα με στόχο την αλληλεπίδραση και την αποτελεσματική συνεργασία μεταξύ των υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων του Δήμου και εξωτερικών φορέων.
  • Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα και η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων από το Δήμο Θεσσαλονίκης.
  • Οικονομικές Υπηρεσίες ώστε να διευκολυνθεί η ηλεκτρονική ενημέρωση των πολιτών, πληρωμή τελών και κλήσεων, καθώς και η υποβολή αιτημάτων και εγγράφων για την έκδοση βεβαιώσεων και πιστοποιητικών.
  • Διαφάνεια και ασφάλεια ώστε να είναι προσβάσιμες και κατανοητές οι πληροφορίες από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα προστατεύονται τα προσωπικά δεδομένα και οι συναλλαγές τους από κακόβουλες ενέργειες.

Το Ο.Π.Σ.Ε.Π. («Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Εξυπηρέτησης του Πολίτη») απευθύνεται σε κάθε κάτοικο και επιχείρηση της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας τη δυνατότητα διεκπεραίωσης αιτήσεων ευρείας γκάμας θεμάτων, για τις οποίες μέχρι τώρα ήταν απαραίτητη η παρουσία στο Δημαρχείο. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί τις οφειλές του (π.χ. Τέλη Ακίνητης Περιουσίας, Δημοτικά Τέλη, Τέλη Διαφήμισης, Τέλη Κατάληψης Κοινοχρήστων Χώρων, Πρόστιμα Παραβάσεων κ.α.) και να ολοκληρώνει τις πληρωμές του ηλεκτρονικά.

Στην πλατφόρμα του Ο.Π.Σ.Ε.Π., οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν και να ενημερώνουν το προσωπικό τους προφίλ ως ιδιώτες ή εκείνο της επιχείρησής τους, ώστε να λαμβάνουν χρήσιμες ενημερώσεις.

Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, πάνω από 10.000 μοναδικοί χρήστες συνδέθηκαν στην εφαρμογή και επισκέφθηκαν πάνω 100.0000 φορές τις διάφορες σελίδες ενδιαφέροντός τους.

«Η προσπάθειά μας για έναν “έξυπνο”, λειτουργικό Δήμο προς όφελος των πολιτών με την παροχή νέων ψηφιακών υπηρεσιών συνεχίζεται. Στόχος μας είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου, η απλούστευση των διαδικασιών, ώστε να μπει ένα τέλος στην αναμονή των δημοτών μας στα γκισέ και να καταστεί η δουλειά των υπαλλήλων μας πιο αποδοτική και πιο αποτελεσματική», σημειώνει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.

«Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε την επόμενη ημέρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, διαμορφώνουμε το νέο του πρόσωπο, ένα πρόσωπο σύγχρονο και φιλικό προς το δημότη. Εργαζόμαστε μεθοδικά, ώστε να κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας, το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου να προσφέρεται ψηφιακά, βάζοντας τίτλους τέλους σε χρόνιες παθογένειες της διοίκησης που ταλαιπωρούν τους πολίτες», υπογραμμίζει ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κώστας Βασιλόπουλος.

Η εταιρεία Neuropublic ιδρύθηκε από τον Τάσο Γαργαλάκ, ενώ μειοψηφική συμμετοχή έχει η Τράπεζα Πειραιώς και από το 2023 η οικογένεια Λάτση μέσω του family office, LATSCO FAMILY OFFICE. Επικεφαλής της διοίκησης είναι η κόρη του Τάσου Γργαλάκου, Ρόζα.

googlenews

Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

close menu