Οι αγώνες στην ισπανική πρωτεύουσα θα ξεκινήσουν το 2026 ενώ γίνονται συζητήσεις για να διατηρηθεί και το Grand Prix της Βαρκελώνης
Η Μαδρίτη θα φιλοξενήσει το Ισπανικό Grand Prix της Formula 1 από το 2026 έως το 2035 σε μια νέα πίστα γύρω από το εκθεσιακό κέντρο IFEMA της πρωτεύουσας, ανακοίνωσε σήμερα (23/1) η Formula One Group.
Το Circuit de Catalunya της Βαρκελώνης φιλοξενεί επί του παρόντος το Grand Prix της χώρας και έχει συμβόλαιο μέχρι μετά τον αγώνα του 2026, όμως δεν υπήρχε καμία αναφορά σε αυτό το σιρκουί, στη δήλωση της Formula 1.
Ωστόσο, πηγές ανέφεραν ότι οι συνομιλίες με τη Βαρκελώνη για το μέλλον της πίστας συνεχίζονται, με πιθανότητα η Ισπανία να έχει δύο αγώνες το 2026.
Η χώρα αυτή τη στιγμή έχει δύο οδηγούς στη Formula 1, τον Κάρλος Σάινθ στη Ferrari και τον δις παγκόσμιο πρωταθλητή Φερνάντο Αλόνσο, 42 ετών τώρα αλλά που τερμάτιζε συχνά στο βάθρο την περασμένη σεζόν, με την Aston Martin.
«Η Μαδρίτη είναι μια απίστευτη πόλη με εκπληκτική αθλητική και πολιτιστική κληρονομιά και η σημερινή ανακοίνωση ξεκινά ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για τη F1 στην Ισπανία», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, Στέφανο Ντομενικάλι.
Η πρόταση, πρόσθεσε, «πραγματικά αποτελεί την επιτομή του οράματος της Formula 1 να δημιουργήσει ένα πολυήμερο θέαμα αθλητισμού και ψυχαγωγίας που προσφέρει τη μέγιστη αξία στους οπαδούς και αγκαλιάζει την καινοτομία και τη βιωσιμότητα».
Η Μαδρίτη φιλοξένησε για τελευταία φορά ένα γκραν πρι στο Jarama, στα βόρεια της πόλης το 1981, με το Circuit de Catalunya κοντά στη Βαρκελώνη να γίνεται σπίτι του ισπανικού αγώνα το 1991.
«Τα σύγχρονα αυτοκίνητα της Formula 1 που αγωνίζονται σε μια νέα πίστα στην ισπανική πρωτεύουσα της Μαδρίτης είναι μια δελεαστική προοπτική», δήλωσε ο Μοχάμεντ Μπεν Σουλαγέμ, πρόεδρος του κυβερνώντος οργάνου στο μηχανοκίνητο αθλητισμό (FIA).
«Καθώς προχωράμε προς την εισαγωγή των κανονισμών της FIA 2026 Formula 1, οι οποίοι έχουν πλαισιωθεί με μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2030, είναι ευχάριστο να βλέπουμε ότι οι τοπικοί διοργανωτές έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα στα σχέδιά τους για την εκδήλωση».
Η προτεινόμενη πίστα μήκους 5,47 χιλιομέτρων, που χρησιμοποιεί τόσο οδικά όσο και μη οδικά τμήματα, εξακολουθεί να υπόκειται σε έγκριση από τη FIA και σε ελέγχους ασφαλείας, καθώς και σε έγκριση ημερολογίου από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.
Η διάταξη, κοντά στο αεροδρόμιο Barajas της ισπανικής πρωτεύουσας και με το 90% των φιλάθλων να αναμένεται να έχουν πρόσβαση στο χώρο με τις δημόσιες συγκοινωνιακές συνδέσεις, θα περιλαμβάνει 20 στροφές.
Η προβλεπόμενη χωρητικότητα είναι πάνω από 110.000 θεατές την ημέρα, με προοπτική να αυξηθεί σε 140.000, καθιστώντας τη Μαδρίτη έναν από τους μεγαλύτερους χώρους στο καλαντάρι.
«Αυτή η εκδήλωση, την οποία αναμένουμε να παρακολουθήσουν σε παγκόσμια κλίμακα 70 εκατομμύρια άνθρωποι, θα αντιπροσωπεύει μια αύξηση άνω των 450 εκατομμυρίων ευρώ στο ΑΕΠ της Μαδρίτης ετησίως και τη δημιουργία 8.200 θέσεων εργασίας», υπογράμμισε η Ισαμπέλ Ντίας Αγιούσο, πρόεδρος της κοινότητας της Μαδρίτης.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Μητσοτάκης: Θα στραφούμε στην περαιτέρω ανακούφιση της μεσαίας τάξης
- Έφυγε από τη ζωή ο επιχειρηματίας Δημήτρης Χαΐτογλου
- ΥΠΕΘΟ και ΑΑΔΕ στο Ζάππειο: Έρχονται 4 νέα εργαλεία στην μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025
- Έρευνα Pulse: Το 49% των ελεύθερων επαγγελματιών θεωρεί άδικη τη φορολόγησή τους
- Ευρωπαϊκές αγορές: Ήπια κέρδη – Βούλιαξε 15,5% η JD Sports
- Ο Πούτιν απειλεί τη Δύση: «Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά»
- Bloomberg: Η Ελλάδα σχεδιάζει να αντλήσει από τις αγορές 8 δισ. ευρώ με νέα ομόλογα το 2025
- Trastor: Εξαγόρασε από την Prodea χαρτοφυλάκιο γραφείων αξίας 69,19 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις