«Πρώτη φορά στην κατασκευή έργων Μετρό στην Ελλάδα, κατά την αρχική φάση έναρξης των εργασιών θα φυτευτούν 2.000 νέα δένδρα σε θέσεις που θα υποδείξει ο Δήμος Αθηναίων», αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας
Σε απάντηση των όσων βλέπουν το φως της δημοσιότητας μετά την έναρξη των εργασιών στον Σταθμό «Εξάρχεια», η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. ενημερώνει ότι, στην παρούσα φάση κλαδεύεται περίπου το 90% των δέντρων που βρίσκονται εντός της υφιστάμενης εργοταξιακής περίφραξης, προκειμένου να μεταφυτευθούν προσωρινά σύμφωνα με τις προβλέψεις της ΑΕΠΟ και τις υποδείξεις και την εποπτεία της Διεύθυνσης Πρασίνου του Δήμου Αθηναίων στο φυτώριο του Δήμου Αθηναίων, αναφέρει ανακοίνωση.
Εν συνεχεία τα δέντρα αυτά αφού δεχθούν τις κατάλληλες καλλιεργητικές φροντίδες, θα μεταφυτευθούν από την Εταιρεία Ανάπλασης Α.Ε. σε χώρους πρασίνου πλησίον της εν λόγω πλατείας σύμφωνα με τις προβλέψεις του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του Δήμου Αθηναίων, της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. και της Ανάπλασης Α.Ε., σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας.
Επιπροσθέτως, σύμφωνα με το Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Δήμου Αθηναίων και της εταιρείας ΑΝΑΠΛΑΣΗ Α.Ε., πρόκειται για πρώτη φορά στην κατασκευή έργων Μετρό στην Ελλάδα, κατά την αρχική φάση έναρξης των εργασιών να φυτευτούν 2.000 νέα δένδρα σε θέσεις που θα υποδείξει ο Δήμος Αθηναίων, επιπλέον αυτών που η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. έχει υποχρέωση να φυτεύσει σύμφωνα με την εγκεκριμένη περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου στο πλαίσιο αποκατάστασης της Πλατείας για τη διατήρηση του ισοζυγίου.
Όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος, το Μετρό αποτελεί το πιο φιλικό μέσο μεταφοράς για το περιβάλλον σε μεγαλουπόλεις. Όταν θα λειτουργήσει, θα εξυπηρετούνται 340.000 επιβάτες ημερησίως, 53.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα θα κυκλοφορούν στους δρόμους, 17.000 λιγότεροι τόνοι διοξειδίου του άνθρακα ετησίως θα εκλύονται στην ατμόσφαιρα, 1.216 MWh ενέργειας θα εξοικονομούνται καθημερινά.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κατά τη σύνταξη των μελετών για τη δημοπράτηση των έργων που αφορούν τα επίπεδα οδού, δηλαδή τις αναπλάσεις των πλατειών, εντάσσει τις κατασκευές (είσοδο, ανελκυστήρα, φρέατα αερισμού, κλίμακες, κ.λ.π.) στην αρχική φιλοσοφία των πλατειών, με γνώμονα τον τοπιακό σχεδιασμό, διατηρώντας τα κυρίαρχα στοιχεία τους, όπως παιδικές χαρές, σιντριβάνια, αγάλματα/προτομές και βεβαίως το πράσινο αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα και εκσυγχρονίζοντας το σύνολο του εξοπλισμού.
Σέβεται δηλαδή τον αρχικό σχεδιασμό και τον εμπλουτίζει με τις απαιτήσεις και τα νέα δεδομένα της υπόγειας παρουσίας σταθμού μετρό. Για την πλατεία Εξαρχείων οι απολήξεις αυτές καταλαμβάνουν αρκετά λιγότερο από το 10% της επιφάνειας της πλατείας. Συγκεκριμένα στο σταθμό «Εξάρχεια» η επιφάνεια των εγκαταστάσεων Μετρό (σκάλες, ασανσέρ, φρεάτια εξαερισμού, κ.λ.π.) θα είναι 243,00 μ2 από τα 2.984 μ2 της πλατείας.
Η ανακοίνωση τονίζει ότι η διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης για το έργο κράτησε ιδιαίτερα μακρύ χρονικό διάστημα (8 μήνες) από 02.02.2017 έως 06.10.2017 και ότι κατά το διάστημα της δημόσιας διαβούλευσης δεν υποβλήθηκε στο πλαίσιο αυτής οποιαδήποτε αντίρρηση για την κατασκευή του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
- Huawei: Σπάει το δίπολο Apple, Google και πετάει στα σκουπίδια τις κυρώσεις των ΗΠΑ
- ΔΕΣΦΑ: Ενίσχυση του ενεργειακού δικτύου της ΝΑ Ευρώπης
- Επενδύσεις και μείωση φόρων: Ο στόχος της κυβέρνησης την επόμενη τριετία
- UniCredit: Ο βασικός μέτοχος της Alpha Bank εξαγοράζει την ιταλική Banco BPM
- Νέο κεφάλαιο για τον ΣΥΡΙΖΑ: Ο Φάμελλος στην ηγεσία, τα σχέδιά του για την επόμενη μέρα
- Συνεδριάζει σήμερα στις 11:00 το Υπουργικό – Ο προϋπολογισμός στην ατζέντα
- Καιρός: Ηλιοφάνεια, αλλά χαμηλές θερμοκρασίες – Ο καιρός της εβδομάδας
- Blueground: Πάει Κορέα και αναμένει αύξηση κύκλου εργασιών το 2024
Ακολουθήστε το financialreport.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις